TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mijn koopjes :D
mijn koopjes :D
ha loop ik vandaag in groningen bij plato, staan daar:
1. hardy heller - in motion ofzo (artist profile series cd)
2. nu teqdenz
3. dj montana - space age 5.0
allemaal voor 4,99 p.st. maar omdat ik die verder niet ken wilde ik ze luisteren maar dat kon niet dus heb ik die cds niet gekocht (k ga ze eerst wel ff downen, kan ze daarna nog kopen)
loop ik tijd later bij de free record shop, koop ik daar gatescrasher experience (3cd's) en paul van ducks politics of dancing
gezamenlijk voor 12,50....
misschien dat ik die andere 3 ook nog wel even haal bij plato... (nee mede groningers.. nu niet stiekem mij voor zijn he!! grrr)
hehe nou 12,50 is idd niet duur, maar downen is nog altijd goedkopen 
whehehe
die mede-groningers wachten tot jij ze koopt, en dan kopieren ze ze ff 


moeten ze me eerst weten te vinden. ja downloaden doe ik ook altijd eerst maar als ik een cd beetje goed vind wil ik hem origineel hebben (daarom heb ik isos 3 dus NIET in mijn collectie)
k heb ooit magik 4 voor 5 gulden gekocht 
vond hem toen niet eens goed. nu dus wel... kun je nagaan.
maar ja kan space age 5 al niet vinden op de hub
[correctie]k zoek nu gelijk nog een keer op dj montana en het eerste wat ie vindt: dj montana - space age 5,
die andere 2 zijn moeilijker te vinden, iemand die weet waar ik ze kan downen of die ze wil sharen?[/correctie]
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.