TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Asot 73
Asot 73
armin lirar 20-22 idag
n�n som har en url till winamp-str�mmen?
Det g�r ju typ aldrig att komma in p� ID&T servern, jag brukar anv�nda basicbeats ist�llet:
http://www.basicbeats.net/hq.pls
ok fint
bara 50 minuter kvar nu 
blah....asot �r trist ibland, n�r det �r samma l�tar eller inte kommer grymmmmmma l�tar
hmmm... ser att du har tagit bort den gula texten h�ger om den dansande flickan... fick den inte vara kvar eller? 
men tja... armin brukar ju spela ett par sjukt grymma och nya (iaf nya f�r mig) l�ter per set...
haha, blev lite l�ng bara, lite irriterande, men det �r fortfarande min kvinna bakifr�n, tro det eller ej (det �r itne hon) men det skulle kunna vara hon *dreggla* 
Det �r alltid minst 1 l�t jag blir k�r i....
Senast var det Disco Brothers - First contact (Regeneration mix)...oss� �r den givetvis inte sl�ppt...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Det �r alltid minst 1 l�t jag blir k�r i.... Senast var det Disco Brothers - First contact (Regeneration mix)...oss� �r den givetvis inte sl�ppt... |
f�r 50:e g�ngen eller s�
han b�rjar iaf FETT!!
01 - Andain - Summers Calling [Airwave Club Mix]
2a typ
Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto Remix)
edit: vettifan vilken mix de e
B�rjar lovande... Nu k�r han Conjure One - Tears from the Moon (Hybrid Mix)
diskussionen p�g�r f�r fullt i http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=76001
01. Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix)
02. Conjure One ft. Sinead O'Connor - Tears From the Moon (Hybrid's Twisted on the Terrace Remix)
03. Carlo Resoort vs. 4 Strings - Unknown
L�nge sedan ASOT var s� har bra. Jag tycker att det �r synd att Armin
ska vara s� j�vla oj�mn. Idag har det varit genomg�ende bra l�tar med ett par f� undantag.
I skrivande stund spelas Solar Factor-No Return, vad mer kan man beg�ra..
| quote: |
| Originally posted by lonne L�nge sedan ASOT var s� har bra. Jag tycker att det �r synd att Armin ska vara s� j�vla oj�mn. Idag har det varit genomg�ende bra l�tar med ett par f� undantag. I skrivande stund spelas Solar Factor-No Return, vad mer kan man beg�ra.. |
Paul Van Dyk tycker jag �r r�tt s� j�mn!
Armin spelar iofs monster tracks varje Asot och �r mycket j�mn!