TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
Pages (2): [1] 2 »
עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
מכירים את הגירסא של איקס עיגול שצריך לעשות 5 ברצף?
יפה... עכשיו אפשר לשחק את זה ברשת נגד חברים!
מ-ד-ה-י-ם! 
תורידו םפה:
http://www.geocities.com/exetik/5inrow.zip
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.
תעשה על זה קליק ימני ותלחץ על
save target as...
ולא קליק שמאלי...
תעשה save as
הורדתי
יאלה מה האייפי
נחמדמאודד
רונן אני מצטער על היבוש אתמול
איך משחקים בזה?
מאוד פשוט
צריך לעשות 5 בשורה..

Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
| quote: |
| Originally posted by eXeTik מכירים את הגירסא של איקס עיגול שצריך לעשות 5 ברצף? יפה... עכשיו אפשר לשחק את זה ברשת נגד חברים! מ-ד-ה-י-ם! ![]() תורידו םפה: http://www.geocities.com/exetik/5inrow.zip |
בונאה משחק אחר שיכל להיות קלטני זה
S-O-S!
Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
| quote: |
| Originally posted by NyKoN וואי משחק עצבנייייי אני משחק אותו מלללללא |
Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נקווה שתשתפר אחי |

Re: Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
| quote: |
| Originally posted by eXeTik מי יכול עליי...?! ![]() |
Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נקווה שתשתפר אחי |

Re: Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
| quote: |
| Originally posted by NyKoN בוא משחק ![]() השתפרתי |
מישהו בא למשחק עצבני עכשיו?
(04:46) 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik מישהו בא למשחק עצבני עכשיו? (04:46) |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik מישהו בא למשחק עצבני עכשיו? (04:46) |
| quote: |
Originally posted by MoSH_MaN |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מה אתה שם כזה סמיילי?! אין לו בית ספר אז אין לו בעיה ללכת לישון מתי שבא לו אני לא מבין אותך |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אז כנראה שאין לך חיים |
מה שתגיד
באמת לא הבנתי מה כל ההתרגשות, חזרתי הביתה באיזה ארבע וחתי ככה והיה מתאים לי משחק אם מישהו היה ער
| quote: |
| Originally posted by eXeTik באמת לא הבנתי מה כל ההתרגשות, חזרתי הביתה באיזה ארבע וחתי ככה והיה מתאים לי משחק אם מישהו היה ער |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.