TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je allereerste CD/Single
Pages (2): [1] 2 »
Je allereerste CD/Single
Ik denk dat de meesten nog wel hun allereerste CD of single weten die ze gekocht hebben. De mijne is in ieder geval Haddaway - What is love. Blijft een leuk nummertje.
En me laatste single dateert alweer van ruim een jaar geleden, Rank 1 - Such is life. Sinds ik ADSL heb koop ik niet zo vaak meer singles....
Ik geloof dat mijn eerste cd iets van turn up the bass was ofzo, maar zeker weet ik het niet meer.
Otte
Eerste cd: Rave The City 3... was in 1992 ofzo, toen was ik 11 
Eerste single was N-Trance - Set You Free (weet zo niet meer uit welk jaar, '93 ofzo)
Eerste CD zou ik zo niet meer weten...
Maar m'n allereerste single dat was een Vinyl-Single en dat was Europe met 'The Final Countdown'! De eerste CD-Single een tijdje later was 'The Farm - All Together Now'....
U zijt gegroet!
2 Unlimited - The Twilight Zone was mijn eerste singletje. En album van hun was mijn eerste "grote" cd. Ik weet alleen nog dat ik veel weken zakgeld had opgespaard om deze te kunnen kopen.

Mijn 1ste?
1 of andere house cd met 2 Unlimited, T-spoon, DJ Paul Elstak, dat soort...
Eerst singletje: Critical Mass - Burning Love
Eertse CD: Now Dance Hits '95 Vol 1 of DJ Paul Elstak - May Da Force Be With You
single van 2 unlimited no limits
en m,n eerste cd was turn up the bass 12
| quote: |
| Originally posted by Otte Ik geloof dat mijn eerste cd iets van turn up the bass was ofzo, maar zeker weet ik het niet meer. Otte |
Single : Gala - Freed From Desire
Cd : Party Animals - Good Vibrations
mijn eerste singel was iets van snap volgens mij!
mijn eerste cd singeltje zou ik niet meer weten en de laatste ook niet meer want dat is ook al een hele tijd geleden (had in 96 mijn eerste branden
!)
Bon Jovi - Keep the Faith
UUHH singletjes heb ik nooit gekocht, jah als kadootje voor m'n zus maar nooit voor mezelf. Vond dat zonder van m'n geld nam het wel op van de radio op een cassettebandje. 
M'n eerste cd was, Best of Rotterdam Records Vol2, een Gabber cd 
Cd van Mc Hammer met daarop Can't touch this. Titel ben ik ff kwijt, want kan nergens die cd vinden. 
Mijn eerste CD, die ik echt zelf ging kopen was iets van 'Techno'
Dat was er ��n met een fel oranje doosje, kzal het nog een keer nakijken.
Ik heb nog maar ��n single in mun leven gekocht en dat was Cygnus X - Superstring
mijn eerste cdtje was er volgens mij ��n van Queen..
en de tweede Het beste uit de Mega top 50 1993
mijn eerste singletje was geloof ik Mark Oh - tears don't lie
woohoo! 
Eerste single was Scooter - Move Your Ass!!!
Eerste tape was Mega Dance 1993 part 3
Eerste album was Charly Lownoise & Mental Theo - Charlottenburg
eerste cd: paul mccartney - off the ground
eerste single: SYSTEM F - Out of the blue.....
nee helaas.. wast maar waar (k heb um wel hoor)
me eerste single: dj paul elstak - rainbow in the sky
Eerste album Marusha - Raveland (volgens mij)
Eerste Single East 17 - Allright
| Originally posted by mr.marcello U zijt gegroet! |
kheb nooit veel cds gekocht... vonk altijd veels te duur (is het ook
).. wel veel getaped, net van de week nog weer 1 teruggeluisterd teringdejuu wat een beroerde kwaliteit is dat eigenlijk zeg...
maargoed, eerste cd
the offspring - IXNAY on th hombres ==>> KICKASS cd, die (bij gebrek aan beter) echt ontelbare malen gedraaid is
maar kheb nou al sinds 2 jaar zon brandertje.. echt I-DE-AAL!
| Originally posted by total woot Ben je ziek? |
FF nadenken hoor, maar mijn allereerste single was Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days
Zouw ik niet precies meer weten maar volgens mij was het ook Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days.
En me eerste LP was er een van Kinderen voor Kinderen 
Ik heb nu eigenlijk geen cd's meer, luister alles via me computer.
Mijn eerste CD die ik kocht/kreeg was ook kinder voor kinderen, kweetnie meer welke het was
kocht niemand al CD's toen ze 8 waren ofzo? Dan ga je toch geen Trance kopen want ik neem aan dat niemand op z'n 8ste al verknocht was aan trance
Ik koop eigenlyk nooit singles, heb er wel een paar hoor (stuk of 8)... k tape-te vroeger vette nummers altijd van de radio of k w8e altijd totdat een vet nummer op een vet cd kwam met ook andere vette nummers erop.
Anyway...
1e Single: Flamman & Abraxas - I Need Love uit '97
1e CD: Techno Trance 3 uit '92 met o.a. De Euromasters - Alles Naar De Kl##te!, Jam & Spoon - Stella, L.A. Style - I'm Raving en nog een zooi andere gare nummers
1e Vinyltjes: Lost Witness - Seven Colours, Threesome - Mohave, Push - Strange World, Sunstar - Balearic Desire en Unknown - The Unknown