TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחרות
תחרות
אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...
בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז
עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת
עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי

בהההצצללחחחחחחחההההההה!!!!!!!!
אפילו הממווןןןןן הצלחה
רועי אני מחכה לאפילו 4
thanks!
בהצלחה
יאלה מוש מוש תראה להםםםם
בהצלחה אחי...
תשבור רגל 
תגיד מוש אתה עושה גם טריאתלון או רק ריצה?
בהצלחה גבר...
Re: תחרות
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים... בקיצור יש לי תחרות מחר ריצה 5 קילומטר של המחוז עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת עכשיו אני לא בונה על הצלחה כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר ואם נעלה לאליפות הארץ אז 18 יספק אותי |
נו איך הלך???
אני מקווה שהלך לך טוב אח שלי
עזוב את ה 4 וכל השטויות
ונייקון... אם כבר אז תגיד לו תקרע גידים... למה לשבור רגל!?
דרך אגב... אם תעלה לשלב הבא ולא תעשה מתחת ל 16:20 אין לך להוציא מילה לכיוון שלי
למה יש לי חבר שעשה משהו כזה
מוש אחי מצטער על האיחור אבל שיהיה בהצלחה גברבר
נגמר
אני מרגיש חרא
אני לא ברמה של 16 עשרים
זה שחורים בלבד
אני ברמה שלרדת מ18
אבל שאתה לא רץ שבועים ואוכל שעה וחצי לפני סנוודיץ כמו דביל....
עשיתי 18:20
סיימתי 25 מתוך המון יותר מ60
חבר שלי שנה מתחת ניצח
ועשה 15:55
סיימנו 3 כללי וקיבלנו מדליות וגביע ועלינו לאליפות הארץ
הי"ב סיימו כללי מקום ראשון
אחרי הריצה נפלתי והקאתי
חטפתי מכת שמש
ופשוט לא רצתי טוב
חפיף אחי יהיה טוב 
העיקר רצת בסדר
3:40
לקילומטר
חשבתי לפני שאני לא יגיע לזה
אבל הגעתי לזה מת
צריך להוריד עוד 10 שניות פעם הבאה
מתחת ל18
זה מה שאני שווה
וזה מספיק שווה
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN 3:40 לקילומטר חשבתי לפני שאני לא יגיע לזה אבל הגעתי לזה מת צריך להוריד עוד 10 שניות פעם הבאה מתחת ל18 זה מה שאני שווה וזה מספיק שווה |

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN 3:40 לקילומטר חשבתי לפני שאני לא יגיע לזה אבל הגעתי לזה מת צריך להוריד עוד 10 שניות פעם הבאה מתחת ל18 זה מה שאני שווה וזה מספיק שווה |
דביל
3:40 לקילומטר
כפול 5
מדידה של אלף אחד
לא יודע כמה אני עושה
המדידה האחרונה שעשיתי
זה היה באימון שרצנו איזה 5 קילומטר
וישר אחרי בלי מנוחה אמרו לנו לתת הכל
ועשיתי
3:20
אבל רגיל
אני מאמין שאני יכול לרדת מ3
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN נגמר אני מרגיש חרא אני לא ברמה של 16 עשרים זה שחורים בלבד אני ברמה שלרדת מ18 אבל שאתה לא רץ שבועים ואוכל שעה וחצי לפני סנוודיץ כמו דביל.... עשיתי 18:20 סיימתי 25 מתוך המון יותר מ60 חבר שלי שנה מתחת ניצח ועשה 15:55 סיימנו 3 כללי וקיבלנו מדליות וגביע ועלינו לאליפות הארץ הי"ב סיימו כללי מקום ראשון אחרי הריצה נפלתי והקאתי חטפתי מכת שמש ופשוט לא רצתי טוב |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.