TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחרות


Posted by m0sh on Nov-24-2002 19:44:

תחרות

אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...


בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז

עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת

עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי


Posted by Tarantula on Nov-24-2002 19:59:

בהההצצללחחחחחחחההההההה!!!!!!!!
אפילו הממווןןןןן הצלחה


Posted by m0sh on Nov-24-2002 20:01:

רועי אני מחכה לאפילו 4

thanks!


Posted by eran on Nov-24-2002 20:01:

KarateKid

בהצלחה


Posted by DjChook on Nov-24-2002 20:12:

יאלה מוש מוש תראה להםםםם


Posted by NyKoN on Nov-24-2002 21:11:

בהצלחה אחי...
תשבור רגל


Posted by nimrod levi on Nov-24-2002 21:34:

תגיד מוש אתה עושה גם טריאתלון או רק ריצה?


Posted by NaOren on Nov-24-2002 22:17:

בהצלחה גבר...


Posted by MasterP on Nov-25-2002 11:20:

Re: תחרות

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...


בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז

עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת

עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי


האאא גם עם רגל שבורה וריאה מפונצ'רת אני עושה 10 דקות 5 ק"מ
בההההההה

סתם מושון אחי
mess with the best die like the rest

go get them tiger


Posted by eran on Nov-25-2002 11:51:

King

נו איך הלך???


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 12:15:

אני מקווה שהלך לך טוב אח שלי
עזוב את ה 4 וכל השטויות
ונייקון... אם כבר אז תגיד לו תקרע גידים... למה לשבור רגל!?

דרך אגב... אם תעלה לשלב הבא ולא תעשה מתחת ל 16:20 אין לך להוציא מילה לכיוון שלי
למה יש לי חבר שעשה משהו כזה


Posted by Sniper on Nov-25-2002 12:51:

מוש אחי מצטער על האיחור אבל שיהיה בהצלחה גברבר


Posted by m0sh on Nov-25-2002 15:46:

נגמר
אני מרגיש חרא

אני לא ברמה של 16 עשרים

זה שחורים בלבד
אני ברמה שלרדת מ18

אבל שאתה לא רץ שבועים ואוכל שעה וחצי לפני סנוודיץ כמו דביל....
עשיתי 18:20
סיימתי 25 מתוך המון יותר מ60

חבר שלי שנה מתחת ניצח
ועשה 15:55

סיימנו 3 כללי וקיבלנו מדליות וגביע ועלינו לאליפות הארץ

הי"ב סיימו כללי מקום ראשון

אחרי הריצה נפלתי והקאתי
חטפתי מכת שמש
ופשוט לא רצתי טוב


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 20:22:

חפיף אחי יהיה טוב
העיקר רצת בסדר


Posted by m0sh on Nov-25-2002 20:57:

3:40
לקילומטר

חשבתי לפני שאני לא יגיע לזה
אבל הגעתי לזה מת


צריך להוריד עוד 10 שניות פעם הבאה

מתחת ל18
זה מה שאני שווה
וזה מספיק שווה


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 21:34:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
3:40
לקילומטר

חשבתי לפני שאני לא יגיע לזה
אבל הגעתי לזה מת


צריך להוריד עוד 10 שניות פעם הבאה

מתחת ל18
זה מה שאני שווה
וזה מספיק שווה


לא נראה אני עושה קילומטר אחד ב 3:40
סתם... בטח שאני עושה
אפילו אם אני לא יהיה בכושר בכלל אני יעשה איזה 3 וטיפה
יאללה מוש אני מתחיל לרוץ ואני יזיין אותך בקרוב


Posted by oDrori on Nov-25-2002 21:36:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
3:40
לקילומטר

חשבתי לפני שאני לא יגיע לזה
אבל הגעתי לזה מת


צריך להוריד עוד 10 שניות פעם הבאה

מתחת ל18
זה מה שאני שווה
וזה מספיק שווה


כמו שזה נשמע שסיימת, אני שמח שלא נפגעת או משהו


Posted by m0sh on Nov-25-2002 21:44:

דביל
3:40 לקילומטר
כפול 5


מדידה של אלף אחד
לא יודע כמה אני עושה

המדידה האחרונה שעשיתי
זה היה באימון שרצנו איזה 5 קילומטר
וישר אחרי בלי מנוחה אמרו לנו לתת הכל
ועשיתי
3:20

אבל רגיל
אני מאמין שאני יכול לרדת מ3


Posted by MasterP on Nov-27-2002 23:55:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נגמר
אני מרגיש חרא

אני לא ברמה של 16 עשרים

זה שחורים בלבד
אני ברמה שלרדת מ18

אבל שאתה לא רץ שבועים ואוכל שעה וחצי לפני סנוודיץ כמו דביל....
עשיתי 18:20
סיימתי 25 מתוך המון יותר מ60

חבר שלי שנה מתחת ניצח
ועשה 15:55

סיימנו 3 כללי וקיבלנו מדליות וגביע ועלינו לאליפות הארץ

הי"ב סיימו כללי מקום ראשון

אחרי הריצה נפלתי והקאתי
חטפתי מכת שמש
ופשוט לא רצתי טוב


יווו יווו יווו יושיקה
איזה סילונים

אני רוצה גם!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.