TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום לכולם ...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Rising on Nov-24-2002 21:34:

שלום לכולם ...

quote:

אם מישהוא חדש מגיע - שיפתח ט'רד חדש ויציג את עצמו
ובנוסף שיוסיף פוסט לסטיקי של ה
MEET THE CREW


חחח אז אני אחד שהולך לפי החוקים אז פתחתי טרייד להציג תצמי
...
אני אורן מירושלים בן 16..
כבר יצא לי להכיר פה כמה חברים..
Sniper, Scorchio, SilverSky, Yuval, Hell_Copter, Project5, Mosh Man.

חולה עליכם אחים שלי.
חוץ מזה..אני אוהב בעיקר
progressive trance and uplifting trance.

Tiesto, Armin van Buuren, M.I.K.E, Airwave, Green Court, Paul van Dyk and Blank & Jones.



ד"א...
איך החתימה והאבטר?


Posted by Tarantula on Nov-24-2002 21:48:

Hello!

ההלווווווו גבררררר!!!!!
מה המצב?!?
ברוך הבא לפורום ההולך ומתרחב שלנו

דרך אגב אני אלונה , הבת השולטת של הפורום!@$$!


Posted by NaOren on Nov-24-2002 22:15:

ממצב אחי?


Posted by m0sh on Nov-25-2002 05:11:

כתבתי לך במיט דה קרו

ככה אתה כותב אותי אחרון???

חח סתם


מה גבררררררר?

ברוך הבא[
תהנה
טוב אני חייב לזוץ
סקול


Posted by nesher on Nov-25-2002 11:13:

ברוך הבא אחשלי
תהנה


Posted by DjChook on Nov-25-2002 11:14:

ועכשיו אתה הולך להכיר את המסטר

נעים מאד, חן

או בשבילך
צ'וק


אני מבין גילי עזב אתה בא

יפה יפה


Posted by MasterP on Nov-25-2002 11:17:

quote:
Originally posted by DjChook
אני מבין גילי עזב אתה בא

יפה יפה


כן מחליפים ירושלמי בירושלמי

מה המצב גבר אני גלעד
היחיד שבאמת מבין במוזיקה כי כל השאר פה סתם כי אין להם חברים


Posted by eran on Nov-25-2002 11:50:

Hello!

ברוך הבא


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 12:13:

מה יא גבר!!!!
הכל טוב איתך??
שמח שהחלטת להרשם גם לפה!!
חבר'ה תנו כבוד לבנאדם הזה... הוא אחלה גבר!!
ברוך הבא אחי


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-25-2002 12:39:

פשששששש

אתה האורן השלישי כאן........

נעים מאוד
אני אורן
ואני מיבנה.......


אממממ...... אה כן!!! והחתימה והאווטאר שלך חבל על הזמן!!!!!
איך האווטאר שלי???


Posted by oDrori on Nov-25-2002 12:57:

בלוך הבא אחי

אני עודד

והטעם שלך לטעמי מי הכוסה בחתימה?


Posted by Sniper on Nov-25-2002 13:01:

אורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אחי ממצב?? אוהב אותךךךך

\/\/elcome!

Man, Have Fun.:]


Posted by Rising on Nov-25-2002 14:18:

תודה רבה אחים שלי ואחות שלי
נראה לי הולך להיות פה סבבה אתכם..


quote:
Originally posted by oDrori
בלוך הבא אחי

אני עודד

והטעם שלך לטעמי מי הכוסה בחתימה?


sung hi lee
גבר


Posted by Scorchio on Nov-25-2002 14:24:

הופה אורררןןןן
מה אחי
עדיין אני לא מצליח להתחבררררר
:\

אבל שמח שהצטרפת


Posted by itamarsan on Nov-25-2002 16:10:

ברוך הבא אחיי אני איתמררר ותהנההה פהה)


Posted by NyKoN on Nov-25-2002 17:28:

ברוך הבא אחי
אני אלון

ומי זאת סונג הי לי?


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-25-2002 17:30:

אגב,
אם כבר דיברת על חתימות ואווטארים

רואה את האווטר של איתמר?
אני מצאתי לו

מה דעתך?

מצטער איתמר, אבל אני הייתי חייב!!!!


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 20:28:

quote:
Originally posted by NyKoN
ומי זאת סונג הי לי?


נביא אותה בתשובה מתחכמת...
הזאת שבחתימה שלו


Posted by Sniper on Nov-26-2002 07:11:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נביא אותה בתשובה מתחכמת...
הזאת שבחתימה שלו


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא יודע כמה אני אוהב תתשובות האלה


Posted by Rising on Nov-26-2002 11:17:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נביא אותה בתשובה מתחכמת...
הזאת שבחתימה שלו


חחחחחח
כוכבת פורנו

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב,
אם כבר דיברת על חתימות ואווטארים

רואה את האווטר של איתמר?
אני מצאתי לו

מה דעתך?

מצטער איתמר, אבל אני הייתי חייב!!!!


אבטר עצבני..
ואם אתה כבר מדבר על חתימות
רואה את החתימה של
sniper
ו-yuval?
אני עשיתי...

מצטער אחים אבל הייתי חייב


Posted by Sniper on Nov-26-2002 11:41:

quote:
Originally posted by Rising


מצטער אחים אבל הייתי חייב


חופשי גבר:]]
כל הקרדיטים בשבילך


Posted by Tarantula on Nov-26-2002 12:38:

quote:
Originally posted by Rising
חחחחחח
כוכבת פורנו



אבטר עצבני..
ואם אתה כבר מדבר על חתימות
רואה את החתימה של
sniper
ו-yuval?
אני עשיתי...

מצטער אחים אבל הייתי חייב


ייווווווו.... גם אני רוצה חתימה יפה....


Posted by Hell_Copter on Nov-26-2002 17:08:

quote:
Originally posted by Tarantula
ייווווווו.... גם אני רוצה חתימה יפה....


יש לי רעיון מה לעשות...
אני יקח מהסרט
eight legged freaks
איזה תמונה משם ויקטין בשבילך...
יכול לצאת יפה


Posted by luckystrike on Nov-26-2002 18:13:

אחי ברוך הבא ...
HAVE FUN
...

מי מוכן לשיר בשבילו את ההימנון ?


Posted by Hell_Copter on Nov-26-2002 18:24:

quote:
Originally posted by luckystrike
אחי ברוך הבא ...
HAVE FUN
...

מי מוכן לשיר בשבילו את ההימנון ?


W00t
ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta??


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.