TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום לכולם ...
Pages (2): [1] 2 »
שלום לכולם ...
| quote: |
אם מישהוא חדש מגיע - שיפתח ט'רד חדש ויציג את עצמו ובנוסף שיוסיף פוסט לסטיקי של ה MEET THE CREW |
ההלווווווו גבררררר!!!!!
מה המצב?!?
ברוך הבא לפורום ההולך ומתרחב שלנו
דרך אגב אני אלונה , הבת השולטת של הפורום!@$$!

ממצב אחי?
כתבתי לך במיט דה קרו
ככה אתה כותב אותי אחרון???
חח סתם

מה גבררררררר?
ברוך הבא[
תהנה
טוב אני חייב לזוץ
סקול
ברוך הבא אחשלי
תהנה
ועכשיו אתה הולך להכיר את המסטר 
נעים מאד, חן
או בשבילך
צ'וק
אני מבין גילי עזב אתה בא
יפה יפה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני מבין גילי עזב אתה בא יפה יפה |
ברוך הבא
![]()
מה יא גבר!!!!
הכל טוב איתך??
שמח שהחלטת להרשם גם לפה!!
חבר'ה תנו כבוד לבנאדם הזה... הוא אחלה גבר!!
ברוך הבא אחי
פשששששש
אתה האורן השלישי כאן........
נעים מאוד
אני אורן
ואני מיבנה.......
אממממ...... אה כן!!! והחתימה והאווטאר שלך חבל על הזמן!!!!!
איך האווטאר שלי??? 
בלוך הבא אחי
אני עודד
והטעם שלך לטעמי
מי הכוסה בחתימה?
אורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אחי ממצב?? אוהב אותךךךך
\/\/elcome!
Man, Have Fun.:]
תודה רבה אחים שלי ואחות שלי
נראה לי הולך להיות פה סבבה אתכם..
| quote: |
| Originally posted by oDrori בלוך הבא אחי אני עודד והטעם שלך לטעמי מי הכוסה בחתימה? |
הופה אורררןןןן
מה אחי
עדיין אני לא מצליח להתחבררררר
:\
אבל שמח שהצטרפת

ברוך הבא אחיי אני איתמררר ותהנההה פהה
)



ברוך הבא אחי
אני אלון
ומי זאת סונג הי לי?
אגב,
אם כבר דיברת על חתימות ואווטארים
רואה את האווטר של איתמר?
אני מצאתי לו
מה דעתך?
מצטער איתמר, אבל אני הייתי חייב!!!!

| quote: |
| Originally posted by NyKoN ומי זאת סונג הי לי? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נביא אותה בתשובה מתחכמת... הזאת שבחתימה שלו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נביא אותה בתשובה מתחכמת... הזאת שבחתימה שלו |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC אגב, אם כבר דיברת על חתימות ואווטארים רואה את האווטר של איתמר? אני מצאתי לו מה דעתך? מצטער איתמר, אבל אני הייתי חייב!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Rising מצטער אחים אבל הייתי חייב |
| quote: |
| Originally posted by Rising חחחחחח כוכבת פורנו אבטר עצבני.. ואם אתה כבר מדבר על חתימות רואה את החתימה של sniper ו-yuval? אני עשיתי... מצטער אחים אבל הייתי חייב |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula ייווווווו.... גם אני רוצה חתימה יפה.... |

אחי ברוך הבא ...
HAVE FUN
...
מי מוכן לשיר בשבילו את ההימנון ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי ברוך הבא ... HAVE FUN ... מי מוכן לשיר בשבילו את ההימנון ? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.