TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kvinna drog ut 18 tänder

Posted by reveal on Nov-25-2002 01:24:

Lightbulb Kvinna drog ut 18 tänder

quote:
Kvinna drog ut 18 tänder
En domstol i norra England friade i går en man som stod anklagad för att ha dragit ut 18 av sin flickväns tänder.
Det var i april som polisen kallades till parets bostad, där kvinnan väntade nerblodad och hennes tänder låg utspridda i rummet.
Paret var påverkade av den hallucinogena drogen GHB och åklagaren hävdade att mannen hade dragit ut sin flickväns tänder medan hon sov. Men i rätten berättade kvinnan att hon själv dragit ut sina tänder för att "få bort en grön fluga i halsen".

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,230581,00.html

Posted by dbl on Nov-25-2002 01:55:

fy fan... varför skrev du detta... känner verkligen känslan av det... *ryser*

Posted by Glorie on Nov-25-2002 07:19:

Wink hohoho

Fy Fabian va äckligt grön fluga? heheheh

Själv har "ja" dragit ut 9 tänder

Posted by RebeL9 on Nov-25-2002 09:57:

King

Glorie: får man se en bild på den tandlösa munnen? =)

Posted by nils on Nov-25-2002 10:27:

aou!

vad kan man lära sig av det här då? jo, somna aldrig före din flickvän/pojkvän hehe.. men, stackare! hon lär se ut som en 90årig dam ngt tidigare än planerat.

Posted by Endre on Nov-25-2002 10:59:

sjuka människor det finns

Posted by Nyx on Nov-25-2002 14:18:

Här är en artikel som jag läste för ett tag sen..extremt sjukt!

http://www.expressen.se/article.asp?id=115844

Posted by dj_hysterix on Nov-25-2002 16:48:

18 tänder

grön fluga `???...mohahaha

själv har jag "bara" dragit ut 4 tänder

Posted by SteveTranz4ever on Nov-25-2002 16:48:

Re: hohoho

quote:
Originally posted by Glorie
Fy Fabian va äckligt grön fluga? heheheh

Själv har "ja" dragit ut 9 tänder
Jag tappa en framtand när jag var 7

Posted by SteveTranz4ever on Nov-25-2002 16:54:

quote:
Originally posted by Nyx
Här är en artikel som jag läste för ett tag sen..extremt sjukt!
http://www.expressen.se/article.asp?id=115844
Den där artikeln var blande det fan sjukaste

Posted by dbl on Nov-25-2002 18:23:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Den där artikeln var blande det fan sjukaste

håller helt och hållet med

Posted by Glorie on Nov-25-2002 18:34:

rebel9 hahahha
ja e inte tandlööös heller....9 tänder, varav 4 visdomständer å en tand som kom som en tredje tand (hahahhaha) fastän ja redan fått min vuxentand....(den fick ja OPERERA bort å sy efter
så man kan säga att ja dragit fyra "riktiga" tänder me... inte så farligt

artikeln ja.. den kommer ja me ihåg...så sjukt så sjukt...å familjen hoppades ju när de hade bet. lösensumma å allt... vansinnigt

Posted by Glorie on Nov-25-2002 18:36:

Satan (eek!) på tal om kannibaler

visste ni förresten att den biten i handen på människor...alltså den delen av handflatan i vilken tummen sitter.. tumfilén som ja kallar den sägs vara en riktig delikatess för kannibaler...

Posted by Vizay on Nov-25-2002 21:10:

quote:

– Mordet tros ha utförts enligt en satanistisk ritual, säger Viktor Kurbatov, en representant för det lokala inrikesministeriet, till nyhetsbyrån Reuters.

jag vill inte verka petig men media är fan inte pålästa för fem öre....ökta satanism innehåller inte sån där skit så varför envisas dom med att stämpla sån här skit som satanistiska dåd....

och nej, jag e inte satanist själv men jag har jobbat en hel del med den och jag tycker det är synd när medier inte ens läser på fakta

Posted by AC. on Nov-25-2002 21:23:

Inte jag heller vill vara petig men nu var det inte media utan "Viktor Kurbatov, en representant för det lokala inrikesministeriet" sa stycket om att det skulle vara en satanistisk ritual...

Posted by Vizay on Nov-25-2002 21:43:

my bad...i admit....men ändå...media gör ju inget för att måla upp en annan bild direkt.....vidrigt att dom inte kontrollerar saker bättre utan låter vad som hellst slippa ut i texterna :/

Posted by AC. on Nov-25-2002 21:53:

Ja det håller jag fullständigt med dig
(refferare till klotterdebatten förut) Kjäll Hultman (nu mera avskedad och polisanmäld fd. säkerhets ansvarig på SL) Stolterade med sina lönger i media om klottrare var och varannan vecka och blev alltid betrodd av media. Nu i efter hand kan men se vilken nit de gått på när det visar sig att Kjäll Hultman (_Säkerhetsansvarig_) figurerat i polissammanhang tidigare (på den åtalade sidan) men det glömdes tydligen bort och uppmärksammades inte föränns nu i efterhand när han som sagt igen blvitit polisanmäld...

Posted by mindshooter on Nov-27-2002 21:55:

För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel

Posted by SteveTranz4ever on Nov-27-2002 22:01:

quote:
Originally posted by mindshooter
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel
Läste just... bra artikel... så sann... man skulle kunna byta ut ordet Lunarstorm där (i princip) mot många andra ord inom andra områden och få samma resultat.. jag e helt med dig i den frågan...

Posted by Ravesquad on Nov-28-2002 11:41:

quote:
Originally posted by mindshooter
'

Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist

Posted by Virus on Nov-28-2002 13:16:

Du har talang för att skriva, helt klart.

Signaturen gillade jag skarpt:

quote:

Kenny Berggren, Öppen, social musikfantast

Posted by mindshooter on Nov-28-2002 13:52:

quote:
Originally posted by Ravesquad
'

Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist

Man tackar

http://www.sourze.se/default.asp?It...mberId=10217902

Där finns allt det jag skrivit där iaf om nån gillar att läsa
Allt är inte lika seriöst som den där artikeln