TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kvinna drog ut 18 tänder
Kvinna drog ut 18 tänder
| quote: |
| Kvinna drog ut 18 tänder En domstol i norra England friade i går en man som stod anklagad för att ha dragit ut 18 av sin flickväns tänder. Det var i april som polisen kallades till parets bostad, där kvinnan väntade nerblodad och hennes tänder låg utspridda i rummet. Paret var påverkade av den hallucinogena drogen GHB och åklagaren hävdade att mannen hade dragit ut sin flickväns tänder medan hon sov. Men i rätten berättade kvinnan att hon själv dragit ut sina tänder för att "få bort en grön fluga i halsen". |
fy fan... varför skrev du detta... känner verkligen känslan av det... *ryser*
hohoho
Fy Fabian va äckligt
grön fluga? heheheh 
Själv har "ja" dragit ut 9 tänder

Glorie: får man se en bild på den tandlösa munnen? =)
aou!
vad kan man lära sig av det här då? jo, somna aldrig före din flickvän/pojkvän
hehe.. men, stackare! hon lär se ut som en 90årig dam ngt tidigare än planerat. 
sjuka människor det finns
Här är en artikel som jag läste för ett tag sen..extremt sjukt!
http://www.expressen.se/article.asp?id=115844

18 tänder
grön fluga `???...mohahaha
själv har jag "bara" dragit ut 4 tänder 
Re: hohoho
| Originally posted by Glorie Fy Fabian va äckligt grön fluga? heheheh ![]() Själv har "ja" dragit ut 9 tänder |
| Originally posted by Nyx Här är en artikel som jag läste för ett tag sen..extremt sjukt! http://www.expressen.se/article.asp?id=115844 |
| Originally posted by SteveTranz4ever Den där artikeln var blande det fan sjukaste |
rebel9
hahahha
ja e inte tandlööös heller....9 tänder, varav 4 visdomständer å en tand som kom som en tredje tand (hahahhaha) fastän ja redan fått min vuxentand....(den fick ja OPERERA bort å sy efter 
så man kan säga att ja dragit fyra "riktiga" tänder me... inte så farligt 
artikeln ja.. den kommer ja me ihåg...så sjukt så sjukt...å familjen hoppades ju när de hade bet. lösensumma å allt... vansinnigt 
på tal om kannibaler
visste ni förresten att den biten i handen på människor...alltså den delen av handflatan i vilken tummen sitter.. tumfilén som ja kallar den
sägs vara en riktig delikatess för kannibaler...
– Mordet tros ha utförts enligt en satanistisk ritual, säger Viktor Kurbatov, en representant för det lokala inrikesministeriet, till nyhetsbyrån Reuters. |
Inte jag heller vill vara petig men nu var det inte media utan "Viktor Kurbatov, en representant för det lokala inrikesministeriet" sa stycket om att det skulle vara en satanistisk ritual...
my bad...i admit....men ändå...media gör ju inget för att måla upp en annan bild direkt.....vidrigt att dom inte kontrollerar saker bättre utan låter vad som hellst slippa ut i texterna :/
Ja det håller jag fullständigt med dig
(refferare till klotterdebatten förut) Kjäll Hultman (nu mera avskedad och polisanmäld fd. säkerhets ansvarig på SL) Stolterade med sina lönger i media om klottrare var och varannan vecka och blev alltid betrodd av media. Nu i efter hand kan men se vilken nit de gått på när det visar sig att Kjäll Hultman (_Säkerhetsansvarig_) figurerat i polissammanhang tidigare (på den åtalade sidan) men det glömdes tydligen bort och uppmärksammades inte föränns nu i efterhand när han som sagt igen blvitit polisanmäld...
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel
| Originally posted by mindshooter För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel |
| Originally posted by mindshooter För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel |
Du har talang för att skriva, helt klart.
Signaturen gillade jag skarpt:
Kenny Berggren, Öppen, social musikfantast |
| Originally posted by Ravesquad ' Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist |