TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto till Sverige
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto till Sverige
Jepp, om allt g�r enligt planerna s� kommer Tiesto till Sverige i slutet av April eller b�rjan av Maj. Det �r Monday Bar som st�r f�r arrangemanget och det var r�tt l�nge sen vi hade bra Trance dj's d�r. Hoppas alla �ver 18 f�rs�ker ta sig dit d� 
Och Jag hoppas att Monday Bar grabbarna lyckas fixa allt. =)
Tiesto...pfft, j�vla nolla 
du f�r fixa in mig kompis
hahaha, time will tell, sooner or later, time will tell.
kom iiiigen kompis! du och din progressiva hora till v�n kan k�ra upp n�t
Jag �r b�ttre �n Tiflesto iallafall 
lol @ E! 
De va goda nyheter Proxi! Ser verkligen fram i mot de!
Hahhaa, vi kunde knappt g� in sj�lva p� Deep Dish grejen, f�rbannade 20 �rs skit s� vi f�r se om det h�r. Men jag hoppas att de inte k�r i Sture och s�tter 18 �rs gr�ns, men vem vet.
jag hoppas bara att de tar hit Ti�sto, �r v�ldigt nyfiken p� att h�ra varf�r han blivit nummer 1 i DJ Mag. Jag har ju h�rt Sasha s� jag m�ste se om Sasha verkligen f�rtj�na � f�rlora sin plats. 
j�vla perfekt att det �r p� mondaybar.....k�nner en av grundarna s� man kanske kan smila in sig lite 
f�r se vart de leder, vore ju fett soft om de gick v�gen 
n�r fixar de in Armin???

FAN VA GRYMT om dom fixar det... inget kommer att kunna hindra mig fr�n att g� !!!!
.../ Steve
Som vanligt s� l�nar jag ut �r till dom som har sv�rt med intr�de pga. l�g �lder
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Som vanligt s� l�nar jag ut �r till dom som har sv�rt med intr�de pga. l�g �lder |

�h tiesto... Picotto ska det vara, p� kmunchenbryggeriet! :P
anyway
l�tt jag kommer f�rs�ka g�
m�ste nog l�na ett eller tv� �r till �ldergr�nsen om den �r 20 :\
l�ter mkt trevligt 
vem var det som sa att tiesto inte vill komma till Sverige?
jag har 2, eventuellt 3 �r att l�na ut om det �r 20-�rsgr�ns heheheh
| Originally posted by SteveTranz4ever Som vanligt s� l�nar jag ut �r till dom som har sv�rt med intr�de pga. l�g �lder |
SN�LLA..FIXA IN MIG !
Den eventuella Tiesto spelningen �r p� deras
Silja Line kryssning p� Valborg.
fyller 18 den 21:a maj..om han spelar typ den f�rsta maj...d� sl�r jag n�gon strategiskt utvald person v�ldigt h�rt :-\
| Originally posted by mindshooter fyller 18 den 21:a maj..om han spelar typ den f�rsta maj...d� sl�r jag n�gon strategiskt utvald person v�ldigt h�rt :-\ |
Tiesto �r ju alltid en bra b�ejan p� n�got...
Men jag hade helre sett Armin till sverige faktiskt! 
Tufft om Ti�sto kommer... men men, dem som lever f�r v�l se.
L�r v�l som sagt vara 20-�rsgr�ns d� om det �r p� deras Valborgs-kryssning, jobbigt f�r er som inte �r �ver 20, 
lufftigt! �h va kul de vore o dra dit! erhm.. steve?
hehe, nehr�.. men end�.. kan inte n�n ta me kamera o filma t.ex. n�r tiesto k�r p� yahel - voyage? (DR�MMEN!!!!!
)
| Originally posted by [nils] lufftigt! �h va kul de vore o dra dit! erhm.. steve? hehe, nehr�.. men end�.. kan inte n�n ta me kamera o filma t.ex. n�r tiesto k�r p� yahel - voyage? (DR�MMEN!!!!! ) |

| Originally posted by SteveTranz4ever s� duger Ti�sto gott och v�l och lite till �nd�!!! ![]() |
Detta har jag tagit direkt ur Monday Bars g�stbok
Datum: 2002-11-28 20:03:37
Namn: Staffan, Monday Bar
Hemsida:
Meddelande: V�ra l�ppar �r f�rseglade... den 13 december sl�pper vi bomben... men den som v�ntar p� n�t gott..
F�rst till kvarn...
Datum: 2002-11-28 19:59:38
Namn: Sinisa
Hemsida:
Meddelande: Tiesto i april/maj?! St�mmer det?! Jag vill veta nu!!
Jag kommer inte sova en blund f�r�n jag har biljetter klara om det �r s� att herrn kommer... 
l�ter v�ldigt lockade
d� borde jag dessutom ha f�tt ihop lite pengar 
vad e monday bars hemsida???
R�kna med att det �r 20 och en J�TTEFEST p� 2 dagar