TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Planet Bright Side 13 December
Pages (3): [1] 2 3 »
Dance Planet Bright Side 13 December
Op vrijdag de 13de de bright side bi monthly party van Dance Planet in groenlo.
Bright side en vrijdag de 13de,relaxed
Anyway,word een leuk feest.
Lijkt me leuk om wat TA'ers daar te zien maar in ieder geval kwamen franzelare en kolkie (komen jullie deze keer op tijd?
).
Info;
DANCE PLANET
Bright Side Edition (Club & Trance) met
MISJA HELSLOOT
RV
LAMMERZ
De voorverkoop vindt plaats op de bekende adressen:
Focus Fashion vestigingen in de Achterhoek, De Radstake en CityLido.
Entrance: presale �8 (door �10)
http://www.steam-entertainment.com
Ik was de vorige keer optijd man!!
maar ik probeer om te komen en ff boozy woozy aan te vragen 
The man Rocks!! 
alst effe meezit kom ik ook
lijkt me wel gezelli om daar een mini-TA-feestje te houden
, en nie alleen RV, maar ook misja roelt de pan uit... dus basicly gewoon een lekker trancefeestje in het oosten van het land.... die zijn dr nie zo vaak meer
en of ik iemand meeneem.. kweenie.. kga iig wel een betere route plannen dan de vorige keer
...
Kan je nog verder weg gaan draaien RV 

naja.. misschien valt er hier nog wel wat te regelen......
| quote: |
| Originally posted by Teal'k Kan je nog verder weg gaan draaien RV ![]() ![]() naja.. misschien valt er hier nog wel wat te regelen...... |
as er nou ff veel ta mensjes komen dan regel ik camera toestemming via Pf 
Dat weekend heb ik nog niks gepland en wil ook wel weer eens spacen 
Eens kijken of ik mn lieve schat kan overhalen 
ik durf er een rondje bier/cola/etc. voor alle TA's die komen op te zetten dat ALS jij komt zij niet meekomt
komt ze wel mee dan verwacht ik op zn minst een cola oid van JOU, daar je me laatst ook al een spacefeest door de neus geboord hebt

[edit]
[gierig]
dat rondje geldt voor maximaal ... euh... 10 euro ofzo... (rekent om) 6 of 7 man dus, strax komt het hele NL-forum nog
[/gierig]
[/edit]
Ik wil ook best wel even naar de Lido toe..
Moet maar eens kijken hoe ik dat ga doen dan..
oe ik kom voor de cola kolkie 
| Originally posted by franzelare oe ik kom voor de cola kolkie |
w00t ik moet zelf ook nog vervoer regelen,zwaar proffesioneel 
| Originally posted by DjRV w00t ik moet zelf ook nog vervoer regelen,zwaar proffesioneel |

Cola door mijn neus :S
Ik ben wel gek kolkie maar niet zo gek.
Zorg jij maar dat je deze keer optijd bent HOER!!
| Originally posted by franzelare Cola door mijn neus :S Ik ben wel gek kolkie maar niet zo gek. |
geen idee of hij komt ik zal hem vrijdag of zaterdag eens vragen dan zie ik hem denk ik wel 
Ja je ziet me zaterdag wel Frans 
Enne ik neem Karientje ook weer eens mee 
| Originally posted by DjRV alles kan tom,volgend jaar feb. noorwegen weer,ver genoeg voor je? |
| Originally posted by franzelare Cola door mijn neus :S Ik ben wel gek kolkie maar niet zo gek. |
| Originally posted by kolkiewolkie HEHEHEHE, ik snap nou pas wat je ermee bedoelde, en ik merk ook dat jij mijn commentaar ook nie snapte ik bedoel dat jij jou dope toch altijd door de neus naar binnen werkt i.p.v door de cola, HOER!! |
oke kolkie nou snap ik je ook 
maar je kan er ook pilluhtjus van draaien hoor dat is ook makkelijk 
hebbie nou al vervoer eigenlijk?
ik kom trouwes denk ik helemaal in me remy, daar iedereen weer te lam is enzo, blabla bekend verhaal
| Originally posted by kolkiewolkie hebbie nou al vervoer eigenlijk? ik kom trouwes denk ik helemaal in me remy, daar iedereen weer te lam is enzo, blabla bekend verhaal |
weet niet of ik kan of niet. kga wel dat weekend naar het Verre Oosten. ALS ik ga, kan ik mensen vanuit Enschede nog wel een lift geven (heen in ieder geval, ik ga nl niet laat terug, ivm ouders) Enschede ligt op weg van mijn ouders naar Grolle 
Zou wel leuk zijn, weer eens in het ouwe vertouwde Groenlo stappen, hihih, da's echt meer dan 10 jaar geleden voor mij! 
Ik ga een poging wagen om Johan over te halen....
zou wel supercool zijn 
*schaam mode on*
ik heb de cd nog steeds niet opgestuurd
*schaam mode off*
maar dan kan je hem dan komen halen hier samen met een bak koffie