TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם משהוא :)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 15:49:

סתם משהוא :)

חבר'ה בדיוק ראיתי - אנחנו מפורסמים...


http://tester.tranceaddict.com/foru...9206#post949206

סתם נחמד שהזכירו אותנו ...
כנראה שבאמת הט'רד הזה שלנו עם הטראקים הכי גדול בכל
TA


Posted by DjChook on Nov-27-2002 15:51:

שוק


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 15:56:

quote:
Originally posted by DjChook
שוק


מעניין אם אפשר לבדוק את זה עם סאומפר


Posted by DjChook on Nov-27-2002 15:56:

מה ? אם זה הכי גדול ?

מין הסתם שזה הכי גדול !

זה כזה
ISONEWS
לטראקים


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 16:00:

quote:
Originally posted by DjChook
מה ? אם זה הכי גדול ?

מין הסתם שזה הכי גדול !

זה כזה
ISONEWS
לטראקים

גם אני חושב שזה הכי גדול אבל צריך לבדוק
את זה באמת ...

ואני לא יודע איך חשבנו על זה לפני אחרים ...

איזה מוזר זה אה ?
אין כזה ט'רד במקומות אחרים...


Posted by eXeTik on Nov-27-2002 16:27:

זה כי אנחנו מלכים...


Posted by Sniper on Nov-27-2002 16:36:

quote:
Originally posted by eXeTik
זה כי אנחנו מלכים...


Agreed!:]]]]]


Posted by m0sh on Nov-27-2002 17:38:

חחחח
ISONEWS
לטראקים....

לא ממש


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 18:09:

אנחנו שולטים פה
ידוע ברבים

בטח שזה הט'רד הכי גדול אחי...
אין מצב שלא


Posted by Rising on Nov-27-2002 18:18:

בוא נשמור עליו הכי גדול..


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 18:52:

quote:
Originally posted by Rising
בוא נשמור עליו הכי גדול..


אל תדאג מותק... הוא ישאר


Posted by Rising on Nov-27-2002 19:13:

אני סומך עלייך גבר..

(ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה)


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 19:15:

quote:
Originally posted by Rising
אני סומך עלייך גבר..

(ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה)



אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף....


Posted by Rising on Nov-27-2002 19:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף....


שו?


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 19:26:

quote:
Originally posted by Rising
שו?


my post count


Posted by Rising on Nov-27-2002 19:28:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
my post count


הבנתי..
אמרתי על שלך משהו?


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 19:36:

quote:
Originally posted by Rising
הבנתי..
אמרתי על שלך משהו?


חחחח יא טמבל לא אתה
אחד המסכנים שפה


Posted by Rising on Nov-27-2002 20:06:

טוב אני לא מגיב יותר :]]]


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 20:08:

quote:
Originally posted by Rising
טוב אני לא מגיב יותר :]]]


לא נורא...
עלית פה רק ב 4 פוסטים
חפש ט'רדים אחרים


Posted by Sniper on Nov-27-2002 20:17:

לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי

אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]


"ושמישהו ינסה לעצור אותי"


Posted by eran on Nov-27-2002 20:22:

quote:
Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי


Posted by Rising on Nov-27-2002 20:23:

quote:
Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי

אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]


"ושמישהו ינסה לעצור אותי"


זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..

ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.


אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]]


Posted by eran on Nov-27-2002 20:27:

מה לעשות שהודעות לא עולות כסף אז כל אחד מגיב מתי שבא לו
בכל זאת, אם הייתה הגבלה אז דברים לא היו זורמים פה נראה לי


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 20:29:

quote:
Originally posted by Rising
זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..

ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.


אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]]


אחי כמו שאמרתי לך באיי סי קיו
זה פורום רק שלנו פה
יענו אף אחד לא מבין את השפה חוץ מאיתנו וספאמרים לפי זה הם לא יכולים להגיד שזה מה שאנחנו
אבל בכל זאת... יש ויש
אם לפעמים צוחקים והכל אז סבבה למה לא... אם זה מוגזם אז נוקטים בצעדים
ואתה יודע טוב מאוד מה זה אומר


Posted by DjChook on Nov-27-2002 21:02:

רועי שוב באיומי מוד טיפוסיים


שמישהו יסביר לי מאיפה כולכם מכירים אותו בבקשה.

ובקשר לזה שאנחנו לי'צרים

זה רק בגלל נזק שדפקו לכולנו 12 ק"ב אפ-סטרים


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.