TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לילה טוב אנשים..
לילה טוב אנשים..
חברה אני צריך לקום ב-5 ורבע כדי לעבוד אז שיהיה לכם לילה טוב
ובכל בעיה שתהיה לכם בחיים תזכרו דבר אחד:
אל תחשבו על זה, תרגישו את זה..

חחחחחחחחחח

מה אתה דפוק על השכל
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מה אתה דפוק על השכל |
אילן - מאיזה טראק זה ?
חחחחחחח

יאללה גבר לילה טוב !
ושטויות מחר אתה כבר בביית ...
אצלי מחר המפקדים החליטו להיות נחמדים - אני נפגש עם המדריך השני והקצינה שלי בביית קפה בהרצליה על אזרחי לעשות ישיבת צוות
חחחחחחחחחחח
איזה צבא בית זונות תאמין לי אילן !!!
איזה מזל שיש לי אחלה קצינה תאמין לי (לפעמים לפחות) ועוד היא רצתה
לקחת אותנו ללונה פארק מחר...
| quote: |
| Originally posted by Tarantula לאא הבנת תקטע... האא? |
ואילן אל תשים לב למוש - הוא תמיד ככה
בגלל זה אנחנו אוהבים אותו
או שלא ...
קיצר אחי תחבר עם האחרים...

מורן יא קבצן
דבר יפה

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מורן יא קבצן דבר יפה |
אם כבר אז שיזמין את כולנו
| quote: |
| Originally posted by MasterP אם כבר אז שיזמין את כולנו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר ! ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ... |
| quote: |
| Originally posted by MasterP וזה ישנה לו את המאית של האלפית של המיליונית???? סתם מוש אחי הכל ברוח טובה (בריזה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מוש יש מצב ? מצידי היום אחי אני רעב תמיד ! ואני מוכן להתפשר על אווזי |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אילן - מאיזה טראק זה ? |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC Lange - Don't Think it Feel it |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.