TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לילה טוב אנשים..


Posted by Glenn-Holmes on Nov-27-2002 22:05:

Big Ears לילה טוב אנשים..

חברה אני צריך לקום ב-5 ורבע כדי לעבוד אז שיהיה לכם לילה טוב
ובכל בעיה שתהיה לכם בחיים תזכרו דבר אחד:
אל תחשבו על זה, תרגישו את זה..


Posted by Tarantula on Nov-27-2002 22:08:

חחחחחחחחחח


Posted by m0sh on Nov-27-2002 22:08:

מה אתה דפוק על השכל


Posted by Tarantula on Nov-27-2002 22:10:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה אתה דפוק על השכל


לאא הבנת תקטע... האא?


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 22:10:

אילן - מאיזה טראק זה ?

חחחחחחח


יאללה גבר לילה טוב !
ושטויות מחר אתה כבר בביית ...

אצלי מחר המפקדים החליטו להיות נחמדים - אני נפגש עם המדריך השני והקצינה שלי בביית קפה בהרצליה על אזרחי לעשות ישיבת צוות
חחחחחחחחחחח
איזה צבא בית זונות תאמין לי אילן !!!

איזה מזל שיש לי אחלה קצינה תאמין לי (לפעמים לפחות) ועוד היא רצתה
לקחת אותנו ללונה פארק מחר...


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 22:11:

quote:
Originally posted by Tarantula
לאא הבנת תקטע... האא?


מוש איטי

אילן אל תכתוב מהר מדי שיבין ...
מוש יש בביית גם אנשים שכותבים בשבילך את הפוסטים ואתה מכתיב להם ?
כוס אמק אני רוצה כ-ס-ף...


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 22:12:

ואילן אל תשים לב למוש - הוא תמיד ככה
בגלל זה אנחנו אוהבים אותו

או שלא ...

קיצר אחי תחבר עם האחרים...


Posted by m0sh on Nov-27-2002 22:17:

מורן יא קבצן
דבר יפה


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 22:18:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן יא קבצן
דבר יפה


מוש - מתאים פעם הבאה הולכים לכיפה אתה מזמין אותי ?


Posted by MasterP on Nov-27-2002 22:51:

אם כבר אז שיזמין את כולנו


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 22:59:

quote:
Originally posted by MasterP
אם כבר אז שיזמין את כולנו

היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר !
ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ...


Posted by MasterP on Nov-27-2002 23:02:

quote:
Originally posted by luckystrike
היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר !
ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ...


וזה ישנה לו את המאית של האלפית של המיליונית????

סתם מוש אחי הכל ברוח טובה (בריזה


Posted by luckystrike on Nov-28-2002 12:31:

quote:
Originally posted by MasterP
וזה ישנה לו את המאית של האלפית של המיליונית????

סתם מוש אחי הכל ברוח טובה (בריזה


מוש יש מצב ?
מצידי היום אחי אני רעב תמיד !
ואני מוכן להתפשר על אווזי


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2002 13:15:

quote:
Originally posted by luckystrike
מוש יש מצב ?
מצידי היום אחי אני רעב תמיד !
ואני מוכן להתפשר על אווזי


לא אווזי!!!
אחרי אווזי מוש הזה מפליץ בצרורות!!!
אם אתה רוצה קח ממנו כסף ונלך...

מוש אתה טחון... צח אתה שמן

אופס...
צח אתה שמן

ויפה מאוד אילן... אהבתי את הקטע...
אני עכשיו שומע את זה בפעם הרביעית ברציפות היום... עכשיו פעם חמישית יהיה
אחרי שאתמול 17 פעמים רצוף!!!!
איזה טראק!!


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-28-2002 15:17:

quote:
Originally posted by luckystrike
אילן - מאיזה טראק זה ?


Lange - Don't Think it Feel it


Posted by luckystrike on Nov-28-2002 15:22:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
Lange - Don't Think it Feel it



אחי צחקקקקקתי

...
OH WELL ...

אוף רציתי קנייייייה !!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.