TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sometimes the sound of goodbye...
Pages (2): [1] 2 »
Sometimes the sound of goodbye...
nou ta's, tis zo ver, a.s. zondagochtend ga ik 7 maande naar de zon
beetje reizen, beetje op et strand liggen, af en toe werken als et geld op is
maar ook geen mama meer, dus zelf eten maken en wassen e.d..:S en ik moet et 7 maanden doen met dezelfde trance cds. of ze moeten in australie ook nog wat leuks hebben, maar daar ga ik niet van uit...hoop wel dat ze nog wat feesjes hebben
maar goed, ik zal dus niet zoveel posten (nee neem helaas geen laptop met sateliet verbinding mee...), en zie jullie over 7 maande wel weer
de groeten!
john
http://www.wegoaustraliak.tk/
zow, relaxt hoor,
beetje backpacke ofzo?
veel plezier @ daar, enne dr zijn wel; internet caf�'s hoor 
tj00
Veel plezier daar John
klinkt goed allemaal, have fun zou ik zegge 
grtz
echt cool man!!
nouja in ieder geval erg veel plezier maar dat zal denk ik wel goed komen! ![]()
John, veel plezier daaro!!!
Ik heb gehoord dat ze qua muziek daar vooral van rock en punk houden...STERKTE!! 
Have fun daaro! 
Enne in Australie zijn wel veel mooie dames 
heee john, was nog naar je gaan zoeken op capital maar heb je nie meer gevonden... het ga je goed daar (neem ik aan) en ze hebben vast wel internet.. dus ik zie je misschien wel eens op msn.. tot dan.. 
*snik... pikt een traantje weg 
In australi� heb je nog veel van die echte raves (die ze vroeger ook in engeland en in nederland hadden) lekker illegaal en net zo lang doorgaan totdat de politie komt 
Ga je alleen?
Veel plezier daar, tis een mooi land, dus dat komt wel goed.
Veel plezier en succes!!
veel plezier daar man, maar dat zal geen probleem zijn neem ik aan
Yo John, vet veel plezier daar man! Zal zekers wel relaxed zijn. Laat nog es een kort verslagje achter op TA als je daar bent 
He schapekop! Eenzaam zul je je daar niet voelen denk ik, schapen zat... zolang je maar uit hun achterwerk blijft als de nood hoog is, enne.. broodje shoarma kennen ze daar vast wel hoop ik. Broodje Dingo is ook wel lekker misschien.
Anways, maak er een mooie tijd van, have the time of your life en wel moedig dat je zoiets aanpakt hoor. Australie trekt me ook wel, heb er alleen de duiten niet voor (kut vinyltjes ook.. grrr).
Laat effe weten hoe het daar aan toe gaat, enne.. tot wienerschnitzel. Groeten van Ary Scheffer en al die andere leipo's hier in Dordtjeknor!
Viel Plaisier!
(jammer van je dropout
)
Eyy veel plezier daar joh, een jongen die ik goed ken zit er nu ook kijk maar es op zn website hij houdt alles bij en plaatst er regelmatig verhalen en foto's op. Misschien hebbie dr nog wat aan.
Z'n Site
| quote: |
| Originally posted by Chicane He schapekop! Eenzaam zul je je daar niet voelen denk ik, schapen zat... zolang je maar uit hun achterwerk blijft als de nood hoog is, enne.. broodje shoarma kennen ze daar vast wel hoop ik. Broodje Dingo is ook wel lekker misschien. Anways, maak er een mooie tijd van, have the time of your life en wel moedig dat je zoiets aanpakt hoor. Australie trekt me ook wel, heb er alleen de duiten niet voor (kut vinyltjes ook.. grrr). Laat effe weten hoe het daar aan toe gaat, enne.. tot wienerschnitzel. Groeten van Ary Scheffer en al die andere leipo's hier in Dordtjeknor! |
zow...klinkt vet man
.....zal vast supermooi zijn daarzo
. Veel plezier iig, laat af en toe wat van je horen he weten we iig nog dat je leeft 

Hey kerel veel plezier. Maak er wat van
The mazzolz
have fun daar john!!!
enneh misschien dat armin nog een keer langskomt, hij was geloof ik wel van plan die kant op te gaan volgend jaar! 
thnx iedereen
ik schijn in sydney 6 dagen per week gratis internet te hebben..w00t
@DJ Bazz, ik hoop dan wel dat ie ergens in de buurt draait
@arjoderoon, pm me als je cds wilt sturen
@Joost008, best relaxte site..heb nu nog meer zin heheh, ik denk nie dat ik de mijne kan update van thuis, maar dat boeit niet
@Teknikol, als je me een laptop leent doe ik weer mee
@Chicane, ik ga toch meer voor de kangaroos dan voor de schapen
zal arie scheffer wel missen:/
@Cosmic Guy, nee ik ga niet alleen, we gaan met zn 3en
/me geeft TimeportE een tissue
@Flipper01, ik neem een stuk of 12 cds mee..ik hoop dat ik daarmee red..
Heej John,
heel veel plezier daar. Lijkt me een fantastische belevenis!! Laat af en toe nog is een verslagje hier achter
En dan zie ik je wel weer op een capital volgend jaar 
Ciao!
Yo veel plezier
wou dat ik meekon.. vet rielaxed, is weer is wat anders dan het dagelijks nederlandse leven 
Een vriend van me is vorig jaar in Nieuw Zeeland op stage geweest en is daar enkele maanden geweest.
Het was hem erg goed bevallen, alles is er erg mooi en vriendelijke mensen. Veel mensen zeggen dat australi� net zo mooi of beter is dan Nieuw Zeeland.
Dus
Erg veel plezier!!!!!
Dat zal geen probleem worden denk ik 
John, veel plezier jonge... CU!!!