TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עוד פעם ... .... ....
עוד פעם ... .... ....
כן ... כוס אמק - עוד פעם פיגועים ...
היה פיגוע בבית שאן היום ...
בנוסף ניסו ליירט את המטוס של ארקיע
והיה פיצוץ מכוון נגד ישראלים בפרדייז מומבסה - שזה
מלון שבקנייה ...
אם מישהוא יכול לתת עוד פרטים סבבה
מה שרציתי להגיד זה שאמרו לי כבר שאני נוסע לקנייה !!!
הייתי אמור לנסוע במשלחת בתור צוות רפואי !!!
כוס אמק - בסוף הודיעו לי שלא לוקחים את החוליה שלנו
כי צריכים אנשים בזמן כוננות קצר ואנחנו היינו היום מחוץ לבסיס ...
איזה בעסה !!! לקחו עשרה מדריכי-חובשים והייתי אמור להיות ביניהם
באחד מ-4 ההרקולסים שיצאו במשלחת ...
:קנייה
שני מחבלים ניסו ליירט את המטוס של ארקיע, טיל אחד פגע אבל לא גרם לנזק, השני פיספס, המחבלים רצו לכיוון ג'פ אדום שחיכה להם ליד אם נהג צמוד, שלושתם נסעו לכיוון בית המלון "פרדייס" שבמומבסה קנייה, הם עברו את שער הכניסה והתפוצצו מול המלון. כתוצאה מהפיגוע נהרגו 14 בני אדם
חמישה ישראלים מתוכם 2 ילדים, שלושת המחבלים הבני זונות, ועוד כמה מחברי
להקה שבאה למלון
:בית שאן
שני מחבלים הגיעו במוכנית גנבו לאיזור התחנה המרכזית של בין שאן וזרקו 2 רימונים מאולתרים, לאחר מכן פתחו באש לעבר האזרחים הישראלים שהיו במקום, שוטרים וחיילים שהיו באיזור פתחו באש לעבר המחבלים והרגו אותם, סך הכל 4 הרוגים ו-26 פצועים באירוע
.כל האינפורמציה הזאת היא מערוץ 2 ולא המצאתי שום דבר
חבל שכל החרא הזה קורה, אני מאחל לכל הפצועים החלמה מהירה
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK :קנייה שני מחבלים ניסו ליירט את המטוס של ארקיע, טיל אחד פגע אבל לא גרם לנזק, השני פיספס, המחבלים רצו לכיוון ג'פ אדום שחיכה להם ליד אם נהג צמוד, שלושתם נסעו לכיוון בית המלון "פרדייס" שבמומבסה קנייה, הם עברו את שער הכניסה והתפוצצו מול המלון. כתוצאה מהפיגוע נהרגו 14 בני אדם חמישה ישראלים מתוכם 2 ילדים, שלושת המחבלים הבני זונות, ועוד כמה מחברי להקה שבאה למלון :בית שאן שני מחבלים הגיעו במוכנית גנבו לאיזור התחנה המרכזית של בין שאן וזרקו 2 רימונים מאולתרים, לאחר מכן פתחו באש לעבר האזרחים הישראלים שהיו במקום, שוטרים וחיילים שהיו באיזור פתחו באש לעבר המחבלים והרגו אותם, סך הכל 4 הרוגים ו-26 פצועים באירוע .כל האינפורמציה הזאת היא מערוץ 2 ולא המצאתי שום דבר חבל שכל החרא הזה קורה, אני מאחל לכל הפצועים החלמה מהירה |
סעמק
נמאס כבר מהזונות האלה!!!!!!
אם למישו יש עוד פרטים יותר מעודכנים שירשום...
מוווות לערבים!!!!!!!!!!

המציאות דופקת על הדלת כל יום
ראיתי את הכותרת של הבוקר...
יותר מדי הרוגים בימים האחרונים
ועוד היום זה בטח על רקע פוליטי... חייבים להגיב לזה
אבא של חבר שלי היה על המטוס הזה

חברים באמת נימאס וגם לי כבר תאמת נימאס מכול הדברים האילו הנה אני אומר ראסמי המצב חרא במדינה!!!!!!
והממשלה צריכה לעשות משהו שיהיה לנו שקט איזה 10 15 שנההה
נקווה שביום בחירות לא יהיה משהו גדול הנה אני אומר לכם
אני נורא פוחדד מכך שיהיה משהו גדול ביום הבחירותתת
כי עם זה ככה עכשיו לך תדע מה יהיה ביום הזה
| quote: |
| Originally posted by itamarsan חברים באמת נימאס וגם לי כבר תאמת נימאס מכול הדברים האילו הנה אני אומר ראסמי המצב חרא במדינה!!!!!! והממשלה צריכה לעשות משהו שיהיה לנו שקט איזה 10 15 שנההה נקווה שביום בחירות לא יהיה משהו גדול הנה אני אומר לכם אני נורא פוחדד מכך שיהיה משהו גדול ביום הבחירותתת כי עם זה ככה עכשיו לך תדע מה יהיה ביום הזה |
Re: עוד פעם ... .... ....
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן ... כוס אמק - עוד פעם פיגועים ... היה פיגוע בבית שאן היום ... בנוסף ניסו ליירט את המטוס של ארקיע והיה פיצוץ מכוון נגד ישראלים בפרדייז מומבסה - שזה מלון שבקנייה ... אם מישהוא יכול לתת עוד פרטים סבבה מה שרציתי להגיד זה שאמרו לי כבר שאני נוסע לקנייה !!! הייתי אמור לנסוע במשלחת בתור צוות רפואי !!! כוס אמק - בסוף הודיעו לי שלא לוקחים את החוליה שלנו כי צריכים אנשים בזמן כוננות קצר ואנחנו היינו היום מחוץ לבסיס ... איזה בעסה !!! לקחו עשרה מדריכי-חובשים והייתי אמור להיות ביניהם באחד מ-4 ההרקולסים שיצאו במשלחת ... |
Re: Re: עוד פעם ... .... ....
| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב טוב שמע באסה אחד איתי בקורס שייך לחילוץ והצלה כל הצוות שלו יצא לקניה ורק הוא תקוע בקורס |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.