TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sugen på ett nytt jobb? Då är detta kanske nåt för dig!
Pages (2): [1] 2 »
Sugen på ett nytt jobb? Då är detta kanske nåt för dig!
http://platsbanken.ams.se/text/63/0...722250463.shtml
... eller kanske inte 
Haha!!
Skumt jobb!
hahahahha

BRa där....
tssss...kottplockare.. I Värmland till råga på allt 
soft... 
själv ska ja försöka nästla mig in på bolaget faktiskt.. måste ha ett extrajobb snarast!!!! I Örebro har ja en tjänst, men ja bor ju inte där längre, snyft
Fan va fett 7kr\litern... Då gäller det att strunta i dom små kottarna och bara ta såna här stora jävlar för att fylla ut...sen plockar man 20 liter i timmen och tjänar 140:-\timmen....grymt bra!
vart ska man hitta kottarna då? 
tänk om man går vilse då 
HAHAHA va sjukt jobb asså!!
en fråga bara, va händer me kottarna som man har plockat då? 
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance HAHAHA va sjukt jobb asså!! en fråga bara, va händer me kottarna som man har plockat då? |
självklart..
| Originally posted by dj_hysterix Grymt sjukt .. undrar oxå vart kottarna hamnar..... |
Fan drömjobbet för min del....

Re: självklart..
| Originally posted by sipowitz Vilken dum fråga, självklart så samlas kottarna ihop i mindre kotthögar som sedan körs vidare till ännu större samlingar med kottar. Därefter görs det justeringar för eventuella bortfall av kottar och sedan inventeras alla kottarna. Slutligen läggs alla kottar från alla mindre kotthögar i en enda stor kottsamling. Trodde jag var självklart? |
Under tiden vi killar är ute i skogen och plockar kottar så kan ni tjejer vara husfruar, även detta jbb finns på platsbanken om man koller efter möjliga jobb...
ähhh va trångsynta ni e....man hyr in en polack som tar 2kr litern så tjänar man 5kr litern fastän du itne gjort ett skit 
| Originally posted by AC. Under tiden vi killar är ute i skogen och plockar kottar så kan ni tjejer vara husfruar, även detta jbb finns på platsbanken om man koller efter möjliga jobb... |
Här har ni jobbet alla gått och väntat på
här
| Originally posted by AC. Här har ni jobbet alla gått och väntat på här |
lär ju iofs inte vara deras a-lag
vare här man kunde posta knasiga jobb?
Isf
http://platsbanken.ams.se/text/61/0...237251661.shtml
blä 
Rätt sjysst lön! 150 kr i timmen...8 timmar i veckan...
Det är 1 timme om dagen ungefär och man tjänar runt 2800:- efter skatt i månaden 
en timme om dan kanske inte e så lockande 
om man kanske kunde fått jobba mellan 7.30-16.00 å en halvtimmes lunch (eller vad d blir)
EN dag i veckan...Om man hade tyckt d var fräscht att plocka tång vill säga

hohohoho
Det kanske man skulle börja med hehe det fiins en del konstiga jobb men detta var nog det underligaste jobb jag har sett hehe
att de kan godkänna sånt här på AMS =)
http://platsbanken.ams.se/text/77/0...116250977.shtml
galet 

(obs KK) 
Re: att de kan godkänna sånt här på AMS =)
| Originally posted by Glorie [url] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
= glorie
= galna importerade polacker som aldrig sett en svensk flicka förut
lol
Originally posted by Vizay = glorie = galna importerade polacker som aldrig sett en svensk flicka förut |
hehe
Originally posted by Vizay = glorie = galna importerade polacker som aldrig sett en svensk flicka förut |
va e det med dig Vevay? 
Du går ju lös i forumet som en hungrig varg som inte fått mat på år & dar
ditt namn e ööööverallt
On a postingspree or something?

håller på å översätter mina fina smiliebilder sådär? hihihi.. gulligt! 
ne jag brukar alltid posta så mycket....bara du som inte brukar va inne på dom tiderna kanske 
Re: hehe
| Originally posted by Glorie Meeen va e det med dig Vevay? ![]() Du går ju lös i forumet som en hungrig varg som inte fått mat på år & dar ditt namn e ööööverallt On a postingspree or something? ![]() Fnissssss fniss håller på å översätter mina fina smiliebilder sådär? hihihi.. gulligt! ![]() dbl.. ah, va skönt! tack |