TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- hallå igen
hallå igen
jag är glad att vara tillbaka här på gamla fina T.A igen har haft det lite strulit med min dator e.t.c men är tebax här igen. Känner igen många av er som höll till här för ett år sen. hej på alla gamla användare och hej alla nya användare.
hej hej
Halloj på dig....Välkommen tbx...
Trevligt att det löste sig med ditt problem på TA...
tack x-dream kul att vara tebax här igen
Welcome back young jedi
y0!!! 
Länge sen man såg dej här!
Kul att du har hittat tillbaks. 
Tjena...
tjenare hur är läget det var ett bra tag sen,,, hur står det till är allt bra ?
Tjena grabben... kul att du hitta tillbaks tillslut....
Synd vi var för fulla så vi inte kunde ses i sommras när vi var på Kos samtidigt...
Det har dykt upp en del nya ansikten sen du var här sist... bland dom en hel bra tjej som vi alla hoppas stannar... hej Glorie 
C-ya... / Steve
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det har dykt upp en del nya ansikten sen du var här sist... bland dom en hel bra tjej som vi alla hoppas stannar... hej Glorie ![]() |

välkommen tillbaka
se till att stanna nu 
| Originally posted by Glorie ........Men du har tyvärr fel. Alla vill inte att ja ska va kvar.. |

Jag tror bestämt Trance Christers nya avatar e lite Vizay inspirerad 
Tjena Christer, kul att se dej tillbaka. Hur går det med brudarna? 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag tror bestämt Trance Christers nya avatar e lite Vizay inspirerad |
| Originally posted by reveal välkommen tillbaka se till att stanna nu |
det är kul att vara tebax
hehe nä jag ser det nu jag och vizay's avatar är ganska lika hehe det var en slump faktiskt.. 2 med samma bra smak 
hur det går med brudarna king of clubs jag har fast förhållande sen 9 månader tillbaka nu... hon älskar trance hon är helt besatt av vocal trance hehe hur går det själv med brudarna ??? !!!!!
det var tråkigt att vi inte träffades i kos steve fast det kommer fler tillfällen tillexempel när tiesto kommer till sverige då ska vell dom flesta dit kan jag tänka mig
det var kul med en ny flicka här på det svenska forumet hej glorie