TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך עזרה!!!! מחפש אוטו!!!! מי שיכול לעזור נא לענות תודה


Posted by Glenn-Holmes on Nov-28-2002 22:44:

Read This! צריך עזרה!!!! מחפש אוטו!!!! מי שיכול לעזור נא לענות תודה

אני מחפש אוטו קטן מנוע מקסימום 1400 במחיר של עד 13000 שקל משיכול לעזור איכשהו שיענה לי תודה אחים שלי אני מאמין שלמרות שאני רק יומיים פה אתם תעזרו לי מורן מדבר עליכם רק דברים טובים


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2002 23:18:

אחי הרוב פה זה כאלה שאין להם אוטו משלהם...
או אין להם רשיון
זה לא המקום לפי דעתי?


Posted by eXeTik on Nov-28-2002 23:50:

בבקשה אח שלי
http://www.ynetcenter.co.il/SearchO...hLI2MhGearTyCd=


Posted by YuVaL on Nov-29-2002 05:38:

טוב שלא הפכתם אותנו לפורום מכירות
אולי נתחיל להביא פה במחירות פומביות אולי נקבל קצת
$$$


Posted by m0sh on Nov-29-2002 06:20:

quote:
Originally posted by YuVaL
טוב שלא הפכתם אותנו לפורום מכירות
אולי נתחיל להביא פה במחירות פומביות אולי נקבל קצת
$$$


חחח

אשכרה
אתה באמת חשבת למצוא כאן מכונית?


Posted by eXeTik on Nov-29-2002 08:11:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח

אשכרה
אתה באמת חשבת למצוא כאן מכונית?


הבנאדם כולה מחפש קצת עזרה, אפשר לחשוב...


Posted by m0sh on Nov-29-2002 10:20:

quote:
Originally posted by eXeTik
הבנאדם כולה מחפש קצת עזרה, אפשר לחשוב...


סבבה


Posted by Glenn-Holmes on Nov-29-2002 11:10:

תחלס אני כבר מיואש מלחפש...
תודה לכל משעזר או סתם רשם משהו


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-29-2002 11:16:

www.motocar.co.il

אתר עצבני
אפשר למצוא שם את כל המחירים של כל אוטו שיש בארץ

ויש שם גם לוח כזה של אנשים שמוכרים יד שניה
ואפשר לחפש לפי מחיר.....


Posted by Narcotic Mind on Nov-29-2002 11:32:

אם אתה מחפש מכונית בכזה מחיר הייתי הולך על פיג'ו 205
זה אוטו טוב, לא עושה הרבה בעיות, ולא יהיה לך בעיה למצוא אחד למכירה


Posted by luckystrike on Nov-29-2002 12:09:

אילן יא חמור !!!
מאיפה יש לך כסף לאוטו ??????


Posted by nargila-man on Nov-29-2002 12:36:

תשמע אחי יש אינסוף מכוניות בטווח מחירים הזה זה תלוי מה אתה מחפש..
אוטו חרא סתם לנסוע איתו ולזיין אותו או אוטו שיהיה לך למשך זמן...
אני יתן לך כמה אפשרויות פשוט תבחר...
אתה יכול לקנות פיאט אונו שנת 90-91 מנוע 1300 בסביבות העשר אלף ש"ח
סובארו ג'סטי שנת 90 מנוע 1200 גם בסביבות 13 אלף ש"ח
יש את הדייטסו שרייד מנוע 1000 שנת 89 גם משהו כמו 10 אלף ש"ח

וזהו אני חושב...
המלצה שלי..
תחסוך עוד עשיריה אם יש לך מצב ותקנה משהו מקצועי...


Posted by Q-PiXeL on Nov-29-2002 13:18:

חחח איזה קטע
היום בדיוק ראיתי גליון של לוח פוקוס שזה לוח מכוניות עם תמונות.
קיצר נכנסתי לפורום ואני כזה חושב אולי מישהו פתח ת'רד על מכוניות ואני ימליץ על זה ופתאום אני רואה תהודעה שלך...
חחחח

קיצר אפשר לקחת אותו בחינם ברוב תחנות הדלק, הוא יוצא כל שבועיים...

ראיתי עכשיו שם 3 מודעות של אלפה רומאו 33 פצצתית באזור ה15 אלף!
לא יודע למה זה כזה זול אבל אני עכשיו מנסה לברר...

בכל מקרה במחיר שלך תקנה פיאט אונו או איזה פג'ו 205, 106...

יש פה בלוח אלפה 33 1,700 סמק!!! שנת 92
ב14 אלף
היא לבנה עם 2 פסים שחורים מלמעלה!


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2002 13:42:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
יש פה בלוח אלפה 33 1,700 סמק!!! שנת 92
ב14 אלף
היא לבנה עם 2 פסים שחורים מלמעלה!


אוטו פשע


Posted by Q-PiXeL on Nov-29-2002 22:44:

בכיף הייתי קונה אותה...
יש לה פוזה

טוב, עוד כחצי שנה...


Posted by nargila-man on Nov-30-2002 13:46:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
בכיף הייתי קונה אותה...
יש לה פוזה

טוב, עוד כחצי שנה...


אל תדאג אחי אתה תהנה עם האוטו הזה!

במוסך!

אחי זה אוטו שקונים בשביל לזין ולא תמצא כזאת חדשה אז חבל סמוך עלי!


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 14:03:

quote:
Originally posted by nargila-man
אל תדאג אחי אתה תהנה עם האוטו הזה!

במוסך!

אחי זה אוטו שקונים בשביל לזין ולא תמצא כזאת חדשה אז חבל סמוך עלי!


חחחחחחחחח
חפיף אחי

חבר שלי הביא אוטו סיטרואן שנת 79
משהו קלאסי עצבני כזה
מזה התלהבתי
איזה מגניב ההילוכים של אז!!!!
במקום להעלות ולהוריד את המוט מושכים ודוחפים
מגניב לגמרי!!!


Posted by Q-PiXeL on Nov-30-2002 21:16:

quote:
Originally posted by nargila-man
אל תדאג אחי אתה תהנה עם האוטו הזה!

במוסך!

אחי זה אוטו שקונים בשביל לזין ולא תמצא כזאת חדשה אז חבל סמוך עלי!


חחחחח...
כן זה גם מה שהבנתי מהבירורים על האוטו הזה...


אבל עד כמה גרוע זה כבר יכול להיות?
כמה חלקים יש כבר באוטו שיכולים להתקלקל



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.