TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך עזרה!!!! מחפש אוטו!!!! מי שיכול לעזור נא לענות תודה
צריך עזרה!!!! מחפש אוטו!!!! מי שיכול לעזור נא לענות תודה
אני מחפש אוטו קטן מנוע מקסימום 1400 במחיר של עד 13000 שקל משיכול לעזור איכשהו שיענה לי תודה אחים שלי אני מאמין שלמרות שאני רק יומיים פה אתם תעזרו לי מורן מדבר עליכם רק דברים טובים 
אחי הרוב פה זה כאלה שאין להם אוטו משלהם...
או אין להם רשיון
זה לא המקום לפי דעתי?
בבקשה אח שלי 
http://www.ynetcenter.co.il/SearchO...hLI2MhGearTyCd=
טוב שלא הפכתם אותנו לפורום מכירות
אולי נתחיל להביא פה במחירות פומביות אולי נקבל קצת
$$$
:ג
| quote: |
| Originally posted by YuVaL טוב שלא הפכתם אותנו לפורום מכירות אולי נתחיל להביא פה במחירות פומביות אולי נקבל קצת $$$ :ג |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחח אשכרה אתה באמת חשבת למצוא כאן מכונית? |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הבנאדם כולה מחפש קצת עזרה, אפשר לחשוב... |
תחלס אני כבר מיואש מלחפש...
תודה לכל משעזר או סתם רשם משהו
www.motocar.co.il
אתר עצבני
אפשר למצוא שם את כל המחירים של כל אוטו שיש בארץ
ויש שם גם לוח כזה של אנשים שמוכרים יד שניה
ואפשר לחפש לפי מחיר.....
אם אתה מחפש מכונית בכזה מחיר הייתי הולך על פיג'ו 205
זה אוטו טוב, לא עושה הרבה בעיות, ולא יהיה לך בעיה למצוא אחד למכירה
אילן יא חמור !!!
מאיפה יש לך כסף לאוטו ??????
תשמע אחי יש אינסוף מכוניות בטווח מחירים הזה זה תלוי מה אתה מחפש..
אוטו חרא סתם לנסוע איתו ולזיין אותו או אוטו שיהיה לך למשך זמן...
אני יתן לך כמה אפשרויות פשוט תבחר...
אתה יכול לקנות פיאט אונו שנת 90-91 מנוע 1300 בסביבות העשר אלף ש"ח
סובארו ג'סטי שנת 90 מנוע 1200 גם בסביבות 13 אלף ש"ח
יש את הדייטסו שרייד מנוע 1000 שנת 89 גם משהו כמו 10 אלף ש"ח
וזהו אני חושב...
המלצה שלי..
תחסוך עוד עשיריה אם יש לך מצב ותקנה משהו מקצועי...
חחח איזה קטע
היום בדיוק ראיתי גליון של לוח פוקוס שזה לוח מכוניות עם תמונות.
קיצר נכנסתי לפורום ואני כזה חושב אולי מישהו פתח ת'רד על מכוניות ואני ימליץ על זה ופתאום אני רואה תהודעה שלך...
חחחח
קיצר אפשר לקחת אותו בחינם ברוב תחנות הדלק, הוא יוצא כל שבועיים...
ראיתי עכשיו שם 3 מודעות של אלפה רומאו 33 פצצתית באזור ה15 אלף!
לא יודע למה זה כזה זול אבל אני עכשיו מנסה לברר...
בכל מקרה במחיר שלך תקנה פיאט אונו או איזה פג'ו 205, 106...
יש פה בלוח אלפה 33 1,700 סמק!!! שנת 92
ב14 אלף
היא לבנה עם 2 פסים שחורים מלמעלה!
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL יש פה בלוח אלפה 33 1,700 סמק!!! שנת 92 ב14 אלף היא לבנה עם 2 פסים שחורים מלמעלה! |
בכיף הייתי קונה אותה...
יש לה פוזה
טוב, עוד כחצי שנה...
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL בכיף הייתי קונה אותה... יש לה פוזה טוב, עוד כחצי שנה... |
| quote: |
| Originally posted by nargila-man אל תדאג אחי אתה תהנה עם האוטו הזה! במוסך! אחי זה אוטו שקונים בשביל לזין ולא תמצא כזאת חדשה אז חבל סמוך עלי! |
| quote: |
| Originally posted by nargila-man אל תדאג אחי אתה תהנה עם האוטו הזה! במוסך! אחי זה אוטו שקונים בשביל לזין ולא תמצא כזאת חדשה אז חבל סמוך עלי! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.