TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מערכת חדשה!
מערכת חדשה!
קיבלתי מערכת סטריאו אתמול וחיברתי אותה היום

ישר הגעתי מבצפר העפתי את כל הספרים מהמדף והתחלתי לחבר..
על הרגע שסיימתי הכנסתי מהר את הדיסק של מיסטרי לנד והתחלתי לשמוע

משהו סוף הדרךךךךךך

פשייייייי
תתחדש!!!
פרטים?
תתחדש...
זה מערכת סטריאו חתיכה אחת
או קניתה בחלקים?
תתחדש בן שלה!!
תתחדששש אח שלייייי
באמת תן קצת פרטים
info plz
גם אני מחפש עכשיו מערכת טובה
ותתחדש גבר
תודה
המערכת זה
Sony MHC-RG40
יש דגם יותר טוב שזה הארג'י 60 אבל הוא נגמר
:/
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN המערכת שלך! המערכת שלי |
3
אם אני זוכר נכון
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN 3 אם אני זוכר נכון |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN 3 אם אני זוכר נכון |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הסאבים המפורסמים... אשכרה נגנבתי שראיתי אותם אתה טחון אחי ![]() ואל תקח אישית!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.