TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מערכת חדשה!


Posted by NyKoN on Nov-29-2002 12:50:

מערכת חדשה!

קיבלתי מערכת סטריאו אתמול וחיברתי אותה היום

ישר הגעתי מבצפר העפתי את כל הספרים מהמדף והתחלתי לחבר..
על הרגע שסיימתי הכנסתי מהר את הדיסק של מיסטרי לנד והתחלתי לשמוע

משהו סוף הדרךךךךךך


Posted by m0sh on Nov-29-2002 13:15:

פשייייייי
תתחדש!!!

פרטים?


Posted by Q-PiXeL on Nov-29-2002 13:25:

תתחדש...

זה מערכת סטריאו חתיכה אחת
או קניתה בחלקים?


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2002 13:45:

תתחדש בן שלה!!


Posted by Sniper on Nov-29-2002 14:44:

תתחדששש אח שלייייי
באמת תן קצת פרטים


Posted by MasterP on Nov-29-2002 16:00:

info plz
גם אני מחפש עכשיו מערכת טובה

ותתחדש גבר


Posted by NyKoN on Nov-29-2002 17:12:

תודה
המערכת זה
Sony MHC-RG40
יש דגם יותר טוב שזה הארג'י 60 אבל הוא נגמר
:/


Posted by m0sh on Nov-29-2002 17:39:

המערכת שלך!

המערכת שלי


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-29-2002 17:58:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
המערכת שלך!

המערכת שלי



בונא מוש איזה מערכת תותחית!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כמה עלתה????


Posted by m0sh on Nov-29-2002 17:58:

3
אם אני זוכר נכון


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-29-2002 19:02:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
3
אם אני זוכר נכון




גם אני רוצה.............


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2002 19:25:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
3
אם אני זוכר נכון


הסאבים המפורסמים...
אשכרה נגנבתי שראיתי אותם
אתה טחון אחי
ואל תקח אישית!!


Posted by m0sh on Nov-29-2002 19:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הסאבים המפורסמים...
אשכרה נגנבתי שראיתי אותם
אתה טחון אחי
ואל תקח אישית!!



חחחחחח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.