TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Emigreren naar denemarken
Pages (2): [1] 2 »
Emigreren naar denemarken
Deze link vond ik op s2d.com whooah 
http://www.danmarkbynight.dk/lookar...?select=2&sex=k
hmm (tim,tin bas en jeroen)
addiction 4 gaat naar denemarken

ben ik nou gek? k vind er niet echt wat aan hoor....
Dat laatste :0
er zijn iets van 500 foto's hoor 

| quote: |
| Originally posted by arjoderoon ben ik nou gek? k vind er niet echt wat aan hoor.... |
maar kunnen we t nie beter omdraaien? Dat we aantal van die dames importeren
Ik heb nog wel een aantal slaapplaatsen

w00t w00t..
en dat allemaal op 1 avond
deze avond 
| Originally posted by Jappio Joh, jij de wanhopige niet? Ik vinnum wel cool maar kunnen we t nie beter omdraaien? Dat we aantal van die dames importeren Ik heb nog wel een aantal slaapplaatsen |
LOL, altijd nice!
Ik kan je vertellen dat al die Noordelijke landen het vrouwelijk schoon erg 'aanwezig is'!
Ben in Finland & Zweden geweest..... O M G JE KIJKT JE OGEN UIT
daaro!
Soow
Wanneeer emigreren we!!
| Originally posted by Rinus Soow Wanneeer emigreren we!! |

ow hehe. k heb gewoon ut leukste gemist.. k neem gelijk me woorden terug 
wha trouwens.. jappio.. bij die eerste foto van die hele serie die jij gepost hebt. moet je dat ventje rechts zien kijken 
Ben vorig jaar op Rhodos geweest, daar loopt (huppelt) ook half scandinavie. Whoooaa errug mooi allemaal 
k weet nog van 1 keer op tmf dat menthal theo in les deus alpes was. in een of andere tent waren toen ook allemaal "lekkere deense meisjes" zoals hij het toen zei. zag dr goed uit allemaal... t leuke was dat hij ze ook nog zover kreeg dat ze voor de camera int nederlands zeiden: wij zijn 2 geile sletjes ...
en meer van dat soort 
NICE!!!
of www.happygirls.nl , oook fat siteje :P
Zullen we een keer met zun allen naar een party in Denemarken gaan?
Op vakantie ook een paar Poolse vrouwen gezien, de meeste waren toch best wel mooi, maar allemaal harstikke geil 
ey niet allemaal mij achter na komen!! straks is het daar niet rustig meer 
ik kom jaarlijks (laatste jaren zelfs twee x per jaar) in midden zweden en kan niet anders dan ontkennen dat het percentage blonde schoonheden stukken hoger ligt dan hier 
trouwens dat ze allemaal blond zijn is een sprookje, wel meer dan hier, maar lang niet allemaal! lopen zat brunettes, redheads en donkere dames ook tussen hoor
voor ieder wat wils
| Originally posted by raoel Op vakantie ook een paar Poolse vrouwen gezien, de meeste waren toch best wel mooi, maar allemaal harstikke geil |
, you make it look like something bad

site trouwes... en arjoderoon... ik vraag me echt af waar jij naar kijkt soms...| quote: |
| wha trouwens.. jappio.. bij die eerste foto van die hele serie die jij gepost hebt. moet je dat ventje rechts zien kijkens |
haha... ja sorry hoor.. dat viel me gewoon op! kan dr niks aan doen.
die kerel moet meedoen met idols. kunnen we nog lachen 
btw: over idols gesproken.. heb zn zaakjes goed voor mekaar
| Originally posted by DJ_Siesta of www.happygirls.nl , oook fat siteje :P |
| Originally posted by basd Wel beetje erg jong allemaal he? |
| Originally posted by basd Wel beetje erg jong allemaal he? |

| Originally posted by DJ_Siesta OUWE KNAR. ik vinder genoeg van een jaar of 22 hoor, beter tjekke jij ![]() |
Ik zou toch echt liever naar Zweden emigreren:
KLIK HIER

| Originally posted by Cosmic Guy Ik zou toch echt liever naar Zweden emigreren: KLIK HIER |
Mooi blond is niet lelijk!
jongens omstebeurt dr is genoeg voor iedereen 
bye.. k moet me vliegtuig naar zweden halen...