TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Råd om digitalkamera, pläz?
Råd om digitalkamera, pläz?
Tjo.. Inte för att ja har råd
men ja vill ha en kamera nu ju, suck..
men ja fundera på vilken som kan va bäst?
Denna: http://www.dustin.se/shopping/Produ...?PID=5010039948
eller denna:
http://www.dustin.se/shopping/Produ...?PID=5010046553
Å vilket slags minne ska ja köpa? Men de har ju så många att välja mellan
Multimediakort vet ja att ja inte ska köpa till kameran, men va ere för skillnad mellan sandisk, secure digital å smartmedia..?
så många namn. snuff..

edit: FIXAT LÄNKEN NU. klantigt värre
men *doh* du länkar ju till samma kamera 2 gånger

=P
det har med huvudet att göra 
klantigt...
fixat nu
har kommit fram till (me lite hjälp från viktor) att man får väska till canons men inte till minolta.. skiter i vilket faktiskt, för den var ful.. MEN, Canons minneskort e bra mycket billigare än Minoltas 
"128MB SD-minne till Minolta kostar runt 718:- exmoms >_< medans CompactFlash 256MB som ixusv2 kör med kostar 777:- "
En fråga bara: Är det ett krav att det ska bli superkvalle när du skriver ut eller ska du bara ha bilderna på datorn/webben?
ja e inte så kräsen när d gäller kvaliten. kommer inte skriva ut dem heller.
Jag skulle hellre ta en http://www.cyberphoto.se/olympus/300.php
I den prisklassen skulle jag nog hellre ta denna... bra grejer till ett bra pris
ok.. thanks mate..
men det blir nog inte olympus.. för ja vill att den ska vara liten. 
desto lättare att smuggelismuggla 
www.dpreview.com
bra sida mycket mycket info
Väntar på min nya fotodigital kamera 
Liten som ett kreditkort men ändå 4Megapixel
Å fin som tusan...
Den SKA med in på Innercity kan ni hajja !!! Den kan man tom. gömma i munnen 
http://www.cyberphoto.se/index.php?...digital/ixi.php

En liten Julklapp till mig själv...
kolla runt på www.pricerunner.com
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer kolla runt på www.pricerunner.com |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Väntar på min nya fotodigital kamera ![]() Liten som ett kreditkort men ändå 4Megapixel Å fin som tusan...Den SKA med in på Innercity kan ni hajja !!! Den kan man tom. gömma i munnen ![]() |
den här tråden e över ett år gammal så jag behöver inga råd nu
tack iaf...jag har köpt en kamera nu till slut
Casio exilim blev det Z3 och allt vad den heter. kommer inte ihåg allt
kanske borde ta och läsa bruksanvisningen nu så jag vet hur jag får bort blixten
inte så insatt i sånt där. 
vad jag skulle behöva ha råd om e istället att köpa hörlurar.. men men
steve! aaah.. var ska du lägga den? 
haha, folk får varna med feta stora röda bokstäver när dom återupplivar en gammal tråd... 
hehe, lagom storlek, jag lyckades tappa bort min tegelsten till kamera sist jag var på semester så den där hade jag antagligen tappat bort innan jag ens packat upp den...
Jä jäää... så det är en gammal tråd men jag tänkte den kunde få fortsätta vara en tråd om digi kameror 
Vad gäller den jag beställt... Att den inte har zoom rör mig inte så mycke då dom oftast e väldigt begränsade och ger upphov till mer oskarpa bilder... Vad gäller priset så köper jag till inköpspris via firman minus 30% efter som jag drar av kostnaden innan skatten e dragen på lönen
så de hamnar runt 1800-1900 för mig 
| quote: |
| Originally posted by mjz haha, folk får varna med feta stora röda bokstäver när dom återupplivar en gammal tråd... ![]() hehe, lagom storlek, jag lyckades tappa bort min tegelsten till kamera sist jag var på semester så den där hade jag antagligen tappat bort innan jag ens packat upp den... |
du e rolig du
elelr leta begagnat på t.ex. blocket.se
Jag vill ta med "digi.-kameran", men jag glömmer för tusan den varje gång ngt skoj e på g.. :P
Lite tråkigt om man skulle bli av med den dock, om de tar den får man väll tbx den? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.