TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עכשיו זה צבא
עכשיו זה צבא
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=315790&path=22
אני צופה את הטרד הזה להפוך להיות טרד ספאמ מצוי תוך יומיים
או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים
כאילו ואט דה פאק
אלוהים ישמור.......
ממממממממממ
על סמים, אה???
יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם..... 
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC ממממממממממ על סמים, אה??? יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם..... |
החייל, שהיה תחת השפעת פטריות הזיה, פתח אמש בירי לעבר חיילים ביחידתו, בגבול גרוזיה וצ'צ'ניה; מספר חיילים נוספים נפצעו; היורה נעצר; תופעת ההתמכרויות נחשבת לשכיחה בצבא הרוסי
בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי
כן שמעתי על זה זה ממש ממש מפחיד
וחן אתה כ"כ צודקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל)
| quote: |
| Originally posted by DjChook שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה (סמל) |
| quote: |
| Originally posted by MasterP או.קיי שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים כאילו ואט דה פאק |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.