TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עכשיו זה צבא


Posted by DjChook on Nov-29-2002 15:54:

Rasta עכשיו זה צבא

http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=315790&path=22

אני צופה את הטרד הזה להפוך להיות טרד ספאמ מצוי תוך יומיים


Posted by MasterP on Nov-29-2002 15:57:

או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים

כאילו ואט דה פאק


Posted by m0sh on Nov-29-2002 16:01:

אלוהים ישמור.......


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-29-2002 16:46:

ממממממממממ
על סמים, אה???

יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם.....


Posted by NyKoN on Nov-29-2002 17:13:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממ
על סמים, אה???

יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם.....



חחח ראסמי..


Posted by Glenn-Holmes on Nov-29-2002 17:36:

החייל, שהיה תחת השפעת פטריות הזיה, פתח אמש בירי לעבר חיילים ביחידתו, בגבול גרוזיה וצ'צ'ניה; מספר חיילים נוספים נפצעו; היורה נעצר; תופעת ההתמכרויות נחשבת לשכיחה בצבא הרוסי



בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי


Posted by Sniper on Nov-29-2002 17:52:

כן שמעתי על זה זה ממש ממש מפחיד
וחן אתה כ"כ צודקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on Nov-29-2002 18:16:

Rasta

שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל)


Posted by Sniper on Nov-29-2002 18:40:

quote:
Originally posted by DjChook
שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל)



LOL


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2002 18:52:

quote:
Originally posted by MasterP
או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים

כאילו ואט דה פאק


טוב מאוד שסיכמת את המילים שלי במשפט אחד!!


Posted by MasterP on Nov-30-2002 07:59:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.