TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חג שמח אנשים שלי
Pages (2): [1] 2 »
חג שמח אנשים שלי
חברה שיהיה לכולם חג חנוכה שמחחחח שמרו על עצמכםם
ממני אלעד בן דוד
שאוהב את כולםםם פה
אלעד חג שמח לך ולכול החברססס כאן מאיתמררר
חג שמח לכולםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!

תודה חברססס
חג שמח אחייייייים שלי!!!!!!
חג שמח אחי!
חג שמח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חג אורים שמח לכל הפורום!
חג שמח ובטוח לכולנו וכל עם ישראל
חג שמח!!! 
חג שמח לכל האחים שלי !
I LOVE U GUYS
חג שמח אחים שלי !!!
תטחנו סופגניות אה ?
אתמול הורדתי 4 סופגניות
היה סף !
אחר-כך הבאתי אחוש שילשול אבל היה שווה !
4?!!?!
יש שמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שנה שעברה לא אכלתי אפילו סופגנייה אחת...........
השנה בשלושה ימים
אכלתי כל יופ אחת
אחת בבית ספר עם ריבת חלב
ויש לי בבית עם קרם שוקלד וציפוי שוקלד שזה סוף
פעם היה רק ציפוי שזה גועל נפש
| quote: |
| Originally posted by oDrori חג אורים שמח לכל הפורום! |

סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה
אכן חג שמח לכולם!!!!!!!!!
, אין ספק שעליתי כמה קילו !!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D
!!!
אוףףףףףף איתכם.. אחים אחים ואותי שוכחים כמו תמיד...
טוב לא נורא נתגבר על זה...
חג חנוכה שמח לכולכם, תוכלו סופגניות ותהנו מהחופשש!!!!

| quote: |
| Originally posted by Flotser !!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D !!! |
| quote: |
| Originally posted by Sniper סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה |
| quote: |
| Originally posted by Flotser !!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D !!! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד |
| quote: |
| Originally posted by oDrori סבתא שלי שליטההההההההההההההה |
| quote: |
| Originally posted by oDrori הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב? |
| quote: |
| Originally posted by guetag חג שמח ח'ברה...ולאלו שבכיתות יב' תהנו מהמסיבות שיש בחגים כי לא יהיו לכם ממש הרבה הזדמנויות ללכת אליהם בשנים הקרובות |
יווווווו די כבר רועי ועודד
כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!
נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון
סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יווווווו די כבר רועי ועודד כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!! נו בחיית ראבק גם כאן גם בחזרה של ירון סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1 |
| quote: |
| Originally posted by oDrori או שכונה, או שפשוט לא. ומכאן זה באחריות המודים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.