TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חג שמח אנשים שלי
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Sniper on Nov-29-2002 19:54:

חג שמח אנשים שלי

חברה שיהיה לכולם חג חנוכה שמחחחח שמרו על עצמכםם

ממני אלעד בן דוד
שאוהב את כולםםם פה


Posted by itamarsan on Nov-29-2002 20:01:

אלעד חג שמח לך ולכול החברססס כאן מאיתמררר


Posted by m0sh on Nov-29-2002 20:01:

חג שמח לכולםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!



Posted by Sniper on Nov-29-2002 20:43:

תודה חברססס


Posted by NaOren on Nov-29-2002 21:16:

חג שמח אחייייייים שלי!!!!!!


Posted by NyKoN on Nov-30-2002 00:04:

חג שמח אחי!


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-30-2002 01:56:

חג שמח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by oDrori on Nov-30-2002 04:28:

חג אורים שמח לכל הפורום!


Posted by MasterP on Nov-30-2002 07:47:

חג שמח ובטוח לכולנו וכל עם ישראל


Posted by eran on Nov-30-2002 09:02:

חג שמח!!!


Posted by DjChook on Nov-30-2002 11:06:

חג שמח לכל האחים שלי !

I LOVE U GUYS


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 12:17:

חג שמח אחים שלי !!!

תטחנו סופגניות אה ?
אתמול הורדתי 4 סופגניות
היה סף !

אחר-כך הבאתי אחוש שילשול אבל היה שווה !


Posted by m0sh on Nov-30-2002 12:30:

4?!!?!
יש שמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן


שנה שעברה לא אכלתי אפילו סופגנייה אחת...........

השנה בשלושה ימים
אכלתי כל יופ אחת


אחת בבית ספר עם ריבת חלב
ויש לי בבית עם קרם שוקלד וציפוי שוקלד שזה סוף

פעם היה רק ציפוי שזה גועל נפש


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 12:46:

quote:
Originally posted by oDrori
חג אורים שמח לכל הפורום!


כמה צפוי שאתה תהיה שונה בברכה שלך

חג שמח לכולם... תחגגו את התחת שלכם החוצה במסיבות!!!!
מורן... בוא נלך למוש היום
תראה את האחיות שלו ... אהם אופס את הבית שלו


Posted by Sniper on Nov-30-2002 12:49:

סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה


Posted by Flotser on Nov-30-2002 13:02:

אכן חג שמח לכולם!!!!!!!!!


, אין ספק שעליתי כמה קילו !!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D !!!


Posted by Tarantula on Nov-30-2002 13:14:

אוףףףףףף איתכם.. אחים אחים ואותי שוכחים כמו תמיד...

טוב לא נורא נתגבר על זה...
חג חנוכה שמח לכולכם, תוכלו סופגניות ותהנו מהחופשש!!!!


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 13:19:

quote:
Originally posted by Flotser
!!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D !!!


כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Sniper
סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה


סבתא שלי שליטההההההההההההההה


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:31:

quote:
Originally posted by Flotser
!!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D !!!


quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד


quote:
Originally posted by oDrori
סבתא שלי שליטההההההההההההההה


הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב?


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 14:49:

quote:
Originally posted by oDrori
הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב?


סבתות זה זקנות מדי
חבר שלי אוהב כאלה

מה שמזכיר לי סיפור שבחופש ששיעמם לנו תחת והלכנו לקחת לחם ממכולת
היינו 4 ילדים ולקחנו 8 כיכרות לחם!!
עכשיו אכלנו את הבפנים של הלחם אחרי שחלקנו אותם לחצאים
ואז נשארו לנו 16 חצאים ריקים
אז התחלנו להסתובב ברחבי רעננה ב 5 בבוקר וזרקנו חצאי ככרות לחם על אנשים
על כל מיני ילדים שהיו ברחובות
וחבר שלי ששונא זקנים משום מה זרק על זקנים את הככרות לחם שלו
הוא זרק על איזה זקן וזה נחת לידו... הוא ישב בתחנת אוטובוס ולא הבין מאיפה זה בא לו
אז התחיל להסתובב ולחפש מי זרק את זה מאחוריו
היה מצחיק


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:50:

quote:
Originally posted by guetag
חג שמח ח'ברה...ולאלו שבכיתות יב'
תהנו מהמסיבות שיש בחגים
כי לא יהיו לכם ממש הרבה הזדמנויות ללכת אליהם בשנים הקרובות


דכי מדוכדכי.... מה אתה מתמרמר
גילי צא צחגוג יור בריינז אאוט אחי
חג אופטימי במיוחד לכל החיילים!


Posted by m0sh on Nov-30-2002 14:55:

יווווווו די כבר רועי ועודד

כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!

נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון


סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1


Posted by oDrori on Nov-30-2002 15:03:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יווווווו די כבר רועי ועודד

כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!

נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון


סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1


דווקא כאן לא התחלתי תעסק וזה גם חזר לעצמו עם הפוסט של גילי.
אני אגיד לך מה הבעיה, אי אפשר להסתובב
צריך להחליט:
או שכונה, או שפשוט לא. ומכאן זה באחריות המודים


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 15:06:

quote:
Originally posted by oDrori
או שכונה, או שפשוט לא. ומכאן זה באחריות המודים


בואנה מוש אתה מתחיל לעצבן אותי
מצד אחד אתה בוכה אם אנחנו סוגרים דברים שהם לא רציניים
ומצד שני אתה בוכה על כל דבר קטן
אתה לא יכול להיות דו פרצופי בעניין הזה ואם אתה מחליט להיות ככה אז תשמור את זה לעצמך
אז אתם בכיתם שמחקתי את הט'רד המטומטם שלכם ועכשיו אתה בוכה לי על זה...
לך תזדיין וזהו אם לא טוב לך!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.