TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Röker du?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Röker du?
På tal om förslaget om rökförbud på krogar:
Röker du?
EDIT: glömde säga att jag INTE röker, och aldrig har gjort det
Yeah right... skulle passa in i min FBI profil...
nej jag röker inte...har hänt att jag har testat men jag kommer nog aldrig börja röka med tanke på hur min pappa ser ut idag 
aldrig testat, kommer aldrig prova
alternativen stämmer ju inte. man kan ju ha testat röka och aldrig rökt mer sen igen. eller så kan man testa nån enstaka gång typ då man festar eller liknande och för den sakens skull ändå inte vara beroende.
med "nej, har aldrig rökt" menar jag inte att man aldrig provat...
precis som att man med "att röka" inte menar att man röker konstant 
röker inte, snusar istället
Har feströkat innan, gör ej längre.. 
Jag röker som fan och jag älskar det. Mitt absolut största beroende, Alla har vi laster, det är bara tråkigt att toleransnivån verkar vara så låg. AC. Var det inte du som hatade sossesamhället? Vad är detta då? DDR upp i dagen.
Jag är personligen väldigt för individualism. Jag tycker människor ska ha så stort inflytande över sina egna liv som möjligt men visst finns det gränser. Detta med rökförbud är tragisk. Det finns mer till livet än rökluktande hår.
EDIT: Stavning, heh. Ska nog inte skriva inlägg mitt i natten och helt skev.
Snus duger fint för min del.....
No fucking way ! har inte ens provat
De flesta verkar vara värsta "guds bästa barn" härinne...
Är det för att "verka så bra som möjligt" eller stämmer det verkligen, att det är såpass MÅNGA som INTE har provat...
LÄS: Tvivlar inte på att ni är ärliga, var bara en tanke som kom upp i huvvet...
För de flesta jag känner har iaf provat "skiten" (röka).
Men så umgås jag inte med så spec. många som delar min musiksmak.. 
Har rökt... har slutat dock. Men det går i perioder, var väl 3 veckor sedan jag senast rökte.
Det är väl så att alla helt enkelt är Guds bästa barn härinne, förutom jag då, 
*röker* *knarkar* *super*

Nä...cigg e skit...smakar inte gott 
Jag röker men försöker att sluta.. röker inte på vardagarna även om det är då man mest behöver det..LÄS: Skola

Jag röker inte o har inte testat... tänker inte göra d hlr.. 
coolt
vi har fått svar på alla kategorier 
vem sa d me guds barn?
Bara för att man inte brukar tobak e man väl inget sånt heller
Vi andra kanske har andra skelett i garderoben.. Mouhahahhaha....

Inte ja iallafall, ja måste nog hålla med om att ja en liten ängel 
fredlig, god & snäll ochsådär 
Re: coolt
| quote: |
| Originally posted by Glorie vi har fått svar på alla kategorier ![]() vem sa d me guds barn? Bara för att man inte brukar tobak e man väl inget sånt heller Vi andra kanske har andra skelett i garderoben.. Mouhahahhaha.... ![]() Inte ja iallafall, ja måste nog hålla med om att ja en liten ängel ![]() fredlig, god & snäll ochsådär |
... Händer att jag petar in en portions snus för att få extra rus men aldrig i en dams sällskap...
| Originally posted by Glorie aldrig testat, kommer aldrig prova |
samma här också..
hm
fråga detsamma på trance energy.. visst att mer än 50% svarar ja 
Upp med tråden, vill höra vad de nya medlemmarna har att säga 
Har rökt. Röker fortfarande på fest och när jag är rejält sugen, som t.ex på en seg skoldag.
Annars så kör jag Göteborg's Rapé konstant under läppen...
Ush så hemsk jag är 
F-fan!
If you ever go to Uni or to a nation, youll be damned to have never smoked about 200 packs by the end of the year. They are smoky as hell. Clubs a bit less, but still.
Jag har rokat, men det suger|
När jag var liten och kände att jag ville vara lite tuff så testade jag att röka. Jag rökte e. Jag rökte två, och sen blev det visste en tredje cigg på raken. FOlk tyckte de blev höga som hus på fläcken, men jag kände inget så jag tyckte att det var väl ingen idé längre.
Tråkigt naiv, men det var vkasnke bra i allt det godtyckliga. 
JA.. Jag röker men ska fan skära ner på det.. blir på tok för dyrt!!
Å till alla som inte har provat... Har det liksom varit så att era päron sa till er att ni var små att "röka är dåligt.. fy fy" eller har ni inte vart nyfikna på å prova.. jag menar röken som man drar in smakar verkligen inte som röken man blåser ut.... bara så att ni vet..
| Originally posted by Aendy Yeah right... skulle passa in i min FBI profil... |