TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Röker du?
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by reveal on Nov-29-2002 23:42:

Question Röker du?

På tal om förslaget om rökförbud på krogar:

Röker du?

EDIT: glömde säga att jag INTE röker, och aldrig har gjort det


Posted by Aendy on Nov-29-2002 23:47:

Yeah right... skulle passa in i min FBI profil...


Posted by Vizay on Nov-30-2002 00:08:

nej jag röker inte...har hänt att jag har testat men jag kommer nog aldrig börja röka med tanke på hur min pappa ser ut idag


Posted by Glorie on Nov-30-2002 00:11:

Party Hat

aldrig testat, kommer aldrig prova


Posted by RebeL9 on Nov-30-2002 00:12:

alternativen stämmer ju inte. man kan ju ha testat röka och aldrig rökt mer sen igen. eller så kan man testa nån enstaka gång typ då man festar eller liknande och för den sakens skull ändå inte vara beroende.


Posted by reveal on Nov-30-2002 00:18:

med "nej, har aldrig rökt" menar jag inte att man aldrig provat...
precis som att man med "att röka" inte menar att man röker konstant


Posted by SWE_TRANCE on Nov-30-2002 01:10:

röker inte, snusar istället
Har feströkat innan, gör ej längre..


Posted by Virus on Nov-30-2002 03:57:

Jag röker som fan och jag älskar det. Mitt absolut största beroende, Alla har vi laster, det är bara tråkigt att toleransnivån verkar vara så låg. AC. Var det inte du som hatade sossesamhället? Vad är detta då? DDR upp i dagen.

Jag är personligen väldigt för individualism. Jag tycker människor ska ha så stort inflytande över sina egna liv som möjligt men visst finns det gränser. Detta med rökförbud är tragisk. Det finns mer till livet än rökluktande hår.

EDIT: Stavning, heh. Ska nog inte skriva inlägg mitt i natten och helt skev.


Posted by x-dream on Nov-30-2002 11:43:

Snus duger fint för min del.....


Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2002 12:51:

No fucking way ! har inte ens provat


Posted by SWE_TRANCE on Nov-30-2002 16:18:

De flesta verkar vara värsta "guds bästa barn" härinne...

Är det för att "verka så bra som möjligt" eller stämmer det verkligen, att det är såpass MÅNGA som INTE har provat...

LÄS: Tvivlar inte på att ni är ärliga, var bara en tanke som kom upp i huvvet...

För de flesta jag känner har iaf provat "skiten" (röka).
Men så umgås jag inte med så spec. många som delar min musiksmak..


Posted by WhiteRussian on Nov-30-2002 18:04:

Har rökt... har slutat dock. Men det går i perioder, var väl 3 veckor sedan jag senast rökte.

Det är väl så att alla helt enkelt är Guds bästa barn härinne, förutom jag då,

*röker* *knarkar* *super*


Posted by dj_hysterix on Nov-30-2002 19:16:

Nä...cigg e skit...smakar inte gott


Posted by ExOn on Nov-30-2002 20:15:

Jag röker men försöker att sluta.. röker inte på vardagarna även om det är då man mest behöver det..LÄS: Skola


Posted by fede on Dec-01-2002 00:01:

Jag röker inte o har inte testat... tänker inte göra d hlr..


Posted by Glorie on Dec-01-2002 11:57:

Cool coolt

vi har fått svar på alla kategorier

vem sa d me guds barn? Bara för att man inte brukar tobak e man väl inget sånt heller Vi andra kanske har andra skelett i garderoben.. Mouhahahhaha....

Inte ja iallafall, ja måste nog hålla med om att ja en liten ängel
fredlig, god & snäll ochsådär


Posted by SteveTranz4ever on Dec-01-2002 12:07:

Re: coolt

quote:
Originally posted by Glorie
vi har fått svar på alla kategorier

vem sa d me guds barn? Bara för att man inte brukar tobak e man väl inget sånt heller Vi andra kanske har andra skelett i garderoben.. Mouhahahhaha....

Inte ja iallafall, ja måste nog hålla med om att ja en liten ängel
fredlig, god & snäll ochsådär
Mitt skelett är väl då att när jag festar så har jag en tendens att bli as packad... men är ändå go å glader ... Händer att jag petar in en portions snus för att få extra rus men aldrig i en dams sällskap...


Posted by mindshooter on Dec-02-2002 22:17:

quote:
Originally posted by Glorie
aldrig testat, kommer aldrig prova


Word, samma här


Posted by ScuL on Dec-04-2002 18:29:

samma här också..

hm
fråga detsamma på trance energy.. visst att mer än 50% svarar ja


Posted by reveal on Oct-16-2003 22:10:

Upp med tråden, vill höra vad de nya medlemmarna har att säga


Posted by Gate 42 on Oct-16-2003 22:28:

Har rökt. Röker fortfarande på fest och när jag är rejält sugen, som t.ex på en seg skoldag.
Annars så kör jag Göteborg's Rapé konstant under läppen...

Ush så hemsk jag är


Posted by biznology on Oct-16-2003 22:39:

F-fan!

If you ever go to Uni or to a nation, youll be damned to have never smoked about 200 packs by the end of the year. They are smoky as hell. Clubs a bit less, but still.

Jag har rokat, men det suger|


Posted by RagingEskimo on Oct-17-2003 02:44:

När jag var liten och kände att jag ville vara lite tuff så testade jag att röka. Jag rökte e. Jag rökte två, och sen blev det visste en tredje cigg på raken. FOlk tyckte de blev höga som hus på fläcken, men jag kände inget så jag tyckte att det var väl ingen idé längre.
Tråkigt naiv, men det var vkasnke bra i allt det godtyckliga.


Posted by GyLLe on Oct-17-2003 08:50:

JA.. Jag röker men ska fan skära ner på det.. blir på tok för dyrt!!

Å till alla som inte har provat... Har det liksom varit så att era päron sa till er att ni var små att "röka är dåligt.. fy fy" eller har ni inte vart nyfikna på å prova.. jag menar röken som man drar in smakar verkligen inte som röken man blåser ut.... bara så att ni vet..


Posted by lonne on Oct-17-2003 10:33:

quote:
Originally posted by Aendy
Yeah right... skulle passa in i min FBI profil...


lol. ja, jag röker, men betydligt mindre än för ett par år sedan.


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.