TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilken e er favoritlåt me Blank & Jones?
Vilken e er favoritlåt me Blank & Jones?
sista topicen för ikväll..
Ingen poll..för d orkar ja inte me

Själv har ja letat upp "The Blue Sky" och "Beyond Time" från mitt arkiv.. *diggaaa
Cream (Paul van Dyk remix)
The Nightfly (Transa remix)
Flying to the moon (Moonman remix)
Sweet Revenge <- skandal att den aldrig släpptes som singel.
hmm svårt när jag inte är på min dator med alla mina låtar på...
förmodar atrt många kommer säga cream
DJ culture är en skön iaf...
collaste remixen med de är utan tvelem deras pet shop boys mix.. kanske för att jag gillar vocalsen men iaf...
måste säga "After Love" eftersom den ingår i den tappra skara låtar som fick mig att börjar lyssna på trance 
AC
| quote: |
| Originally posted by AC. collaste remixen med de är utan tvelem deras pet shop boys mix.. |

shit också :P
trode det skulle gå förbi onoterat även om jag såg min hur dålig min svenska var...
skriver man tvelem... säger sig självt! u are busted 
nu så här efteråt är det totalt oförstårligt hur jag kunde skriva något så fel när jag menade att skriva utan tvekan
trode du var helt såld på Blank and Jones Feat Anne Clark - The Hardest Heart glorie?
själv är jag inte så förtjust i den
borde det inte anses att om man nämner en favorite med B&J så bör det vara en org. låt eller en remix av dem och inte påen av deras låtar?
saken är den att remixarna är såpass mycket bättre så jag föredrar att räkna upp remixarna.
Moonmans remix e tex så otroligt mycket bättre än originalet. Den får den att blekna i jämförelse. =)
| Originally posted by AC. nu så här efteråt är det totalt oförstårligt hur jag kunde skriva något så fel när jag menade att skriva utan tvekan trode du var helt såld på Blank and Jones Feat Anne Clark - The Hardest Heart glorie? själv är jag inte så förtjust i den borde det inte anses att om man nämner en favorite med B&J så bör det vara en org. låt eller en remix av dem och inte påen av deras låtar? |

nightclubbing (wippenberg remix)
desire (typ alla remixer)
dom två är så jävla underbart uppåt och dansanta 
min favorit blir helt klart denna Blank And Jones - Desire (4 Strings Remix) underbar remix
Blank & Jones - The Nightfly (Pants & Corset Remix)
Blank & Jones - Cream (Paul van Dyk Remix) En av PvDs allra bästa remixer tycker jag. Orginalet är en klassiker också
Blank & Jones - Sweet Revenge (Airwave Remix)
och sen är Desire är helt okej.
Annars gillar jag inte Blank & Jones överdrivet mycket.
Tycker inte att B&J gör bra musik alls... Tur att det finns duktiga remixare!
| Originally posted by Connector Tycker inte att B&J gör bra musik alls... Tur att det finns duktiga remixare! |
Nightfly
| Originally posted by Connector Tycker inte att B&J gör bra musik alls... Tur att det finns duktiga remixare! |
Blank & Jones D.F.F (Marco V remix)
| Originally posted by King of Clubs Blank & Jones - The Nightfly (Pants & Corset Remix) |
| Originally posted by King of Clubs Blank & Jones - The Nightfly (Pants & Corset Remix) Blank & Jones - Cream (Paul van Dyk Remix) En av PvDs allra bästa remixer tycker jag. Orginalet är en klassiker också Blank & Jones - Sweet Revenge (Airwave Remix) och sen är Desire är helt okej. Annars gillar jag inte Blank & Jones överdrivet mycket. |
1. Cream [Paul van Dyk Remix]
2. Pet Shop Boys - Home & Dry [Blank & Jones remix]
3. Blank & Jones - nightfly [Remixen som Ferry Corsten körde på TE2000 set:et, kommer inte ihåg! argh!
]
förövrigt så verkar dom vara två roliga nissar som springer runt och släpper lite halvtaskiga låtar var tredje sekund... 
| Originally posted by [nils] 3. Blank & Jones - nightfly [Remixen som Ferry Corsten körde på TE2000 set:et, kommer inte ihåg! argh! ] |

| Originally posted by Ravesquad Ja gillar dig för du har så himla bra musiksmak |