TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הלו אנשים..
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Sm0keMachine on Nov-30-2002 08:00:

Talking הלו אנשים..

מה המצב אנשים?
לא כתבתי פה איזה שנה...אם לא יותר..
משום מה הפסקתי, עד שנכנס לי לרשימה באייסיקיו מישהו מסתורי שמכנה את עצמו מושמן וקרא לי לחזור..
אני רואה הרבה השתנה פה אני לא מכיר פה הרבה אנשים, בזמן שכתבתי פה היינו איזה 7 אנשים אני חושב....

טוב בכל מקרה, אני מקווה שיצא לי לרשום פה יותר עכשיו!
בכל מקרה אם מעניין את מישו מה קורה איתי כרגע - אני סיימתי תיכון מתגייס לצערי ב24 במרץ..אני כרגע עובד בסקרים..יוצא בד"כ בימי חמישי לגת-רימון וביום שבת לדום (מסיבות חיילים..)
עדיין המצב בארץ על הפנים בכל המסיבות האלו שומעים את אותם שירים מיינסטרימים מסריחים..אבל זה נושא לטופיק אחר..


האמת היא שהסגנון שלי קצת השתנה בשנה האחרונה.. פעם הייתי חולה על הטראנס המלודי האירופאי של טאנל טראנס פורס ופרי קורסטן וכל הדיג'איים ההולנדים.. אבל היום אני יותר שומע פרוגרסיב-האוס וטיפה גרוב/ניו-יורק ..אבל עדיין הדיג'יי שאני הכי אוהב הוא ארמין ואן בורן, אין הבןאדם הזה פשוט גאון...

והאמנים שאני כרגע הכי אוהב הם סשה וג'יימס הולדן. האלבום של סשה פשוט מדהים לדעתי..במיוחד הקטע "בלודלוק"!!!
אני גם חולה על האחים פלאש הישראלים, כשהייתי באילת לפני 4 חודשים פגשתי אותם בחוף פאפאיה ודיברתי איתם איזה שעתיים והם סיפרו לי על כל מיני קטעים שהולכים לצאת ועל כל מיני לייבלים אבל זה גם נושא לטופיק אחר!

טוב אז תרשמו תגובות, במיוחד כל ה"חדשים" שנכנסו לפורום בשנה האחרונה..



אה יש סמיילים חדשים אני רואה


Posted by YuVaL on Nov-30-2002 08:45:

הופהההההההההההההההההההההההההההההההה
תראו מי חזר......
הגיע הזמן ת'לא חושב אחי!?!?
מושמן... בטח צח!


אז
Welcome Back Man!!!!!!


Posted by Sniper on Nov-30-2002 09:12:

שלום אחי אני אלעדד
אני אישית לא מכיר אותך אבל אני בטוח שיצא לי להכיר אותך בתקופה שתיהיה פה
תרשה לעצמך ליכתוב פוסט בסטיקי
Meet The......
ככה שכולם ידעו מי מו ומה אתה
:P


Posted by m0sh on Nov-30-2002 10:26:

ירון אח שלייייייייייייי

כן חשבתי על זה שהוא נעלם והגיע הזמן להחזיר אותי לכאן!

ברוך הבא
מורן הולך להיות שמח


גם אצלי בערך השתנה הסגנון
אני ממש אוהב פרוגרסיב
יותר בתחום של הארי למון
אבל גם דיפ טובים
אבל אני עדיין מכור להארדסטייל
וגם קלאב טראנס ואפיק זה טוב


Posted by DjChook on Nov-30-2002 11:03:

בנזונהההה

ב 8 ימים הקדמת אותי בהצטרפות שלך ל
TA !!!


נו טוב, נחיה עם הבושה בסתר....

אחי אני חן, או צ'וק

ואלה אין לי זכרונות ממך, כנראה בתקופה שהיית אני לא הייתי

מקווה שתכנס יותר עכשיו

סלאמת


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 12:29:

woooooooooooooooot !!!!!

אח שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!

דמעות בעיני ...
מה המצב ???

יו איזה זיכרונות יא אללה ...
שמח לשמוע שהכל טוב איתך ?
אתה יודע לאן אתה הולך להתגייס - או מה הפרופיל ?
אם תהיה היום בדום יש מצב שאני גם יהיה .

ואני חושב שאצל כולם השתנה משהוא בתפיסה של אפיק ופרוגרסיב ...

אחי אני זז לאכול - תשאר פה אה ?


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 12:44:

מה המצב אחי?
לא יודע אם אתה זוכר אותי כי הצטרפתי ממש לפני שאתה עפת מפה אבל בכל מקרה... אני רועי
וואי אנחנו פול אנשים פה והישנים חוזרים
*Hint* נמרוד *Hint*


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:21:

יאללה שמישהו ייתן הודעה לטו טול באייסי שיחזור


ירון שלומות, ראיתי כמה פוסטים שלך פה כשהסתכלתי על טרדים ישנים, סבבה לראות אותך חוזר


אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך


תהנה פה!


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 14:25:

quote:
Originally posted by oDrori
אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך


עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:48:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה

עבדתי עלייך!

(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה)


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 14:55:

quote:
Originally posted by oDrori
עבדתי עלייך!

(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה)


חחחחחחחח איזה חולה נפש אתה!!!
גילי מקבלים אותו לאגודה!!


Posted by Tarantula on Nov-30-2002 15:05:

שללוםםםםםם ירון!@!!@$%@#$^

ברוך השב לפורום!!!
מה המצב ??
אני אלונה, הבתתתת השולטת של הפפוורוום!!!!@!$


Posted by DjChook on Nov-30-2002 15:19:

אלונה כבר הסברנו לך שאת שולטת רק בגלל שאין תחרות


Posted by Tarantula on Nov-30-2002 15:22:

quote:
Originally posted by DjChook
אלונה כבר הסברנו לך שאת שולטת רק בגלל שאין תחרות


אני הייתי השולטת גם אם הייתה פה תחרות אז.. שששששששששששששששש....



ו..
פשושים לנצח!!!!


Posted by Tarantula on Nov-30-2002 15:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח איזה חולה נפש אתה!!!
גילי מקבלים אותו לאגודה!!



ואיתי לא מתיעצים?????


Posted by Sm0keMachine on Nov-30-2002 15:56:

quote:
Originally posted by luckystrike
woooooooooooooooot !!!!!

אח שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!

דמעות בעיני ...
מה המצב ???

יו איזה זיכרונות יא אללה ...
שמח לשמוע שהכל טוב איתך ?
אתה יודע לאן אתה הולך להתגייס - או מה הפרופיל ?
אם תהיה היום בדום יש מצב שאני גם יהיה .

ואני חושב שאצל כולם השתנה משהוא בתפיסה של אפיק ופרוגרסיב ...

אחי אני זז לאכול - תשאר פה אה ?


מה קורה גבר!
אני מתגייס לקרבי עם פרופיל 97, אני כנראה הולך לטחון..!
אבל..נקוה לטוב!
והיום אני לא יוצא לדום כי יש לי חבר שמתגייס מחר אז אני הולך איתו לבקו"ם..
אבל תהנה אחי

אגב אם מישו רוצה לדבר איתי באיסיקיו מספרי הוא 15682105


נעים מאוד להכיר את כל הטראנס-אדיקטס פה..
יפה לראות פה בחורה, הגיע הזמן שבנות ישמעו קצת מוזיקה טובה...
סתם בזמן האחרון אני רואה באמת עוד ועוד בנות שמתחילות להחשף למוזיקה אלקטרונית.. הגיע הזמן..


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 18:31:

quote:
Originally posted by Trance man
מה קורה גבר!
אני מתגייס לקרבי עם פרופיל 97, אני כנראה הולך לטחון..!
אבל..נקוה לטוב!
והיום אני לא יוצא לדום כי יש לי חבר שמתגייס מחר אז אני הולך איתו לבקו"ם..
אבל תהנה אחי

אגב אם מישו רוצה לדבר איתי באיסיקיו מספרי הוא 15682105


נעים מאוד להכיר את כל הטראנס-אדיקטס פה..
יפה לראות פה בחורה, הגיע הזמן שבנות ישמעו קצת מוזיקה טובה...
סתם בזמן האחרון אני רואה באמת עוד ועוד בנות שמתחילות להחשף למוזיקה אלקטרונית.. הגיע הזמן..


יא - אללה פתאום אני רואה גם אתה וגם
Dj-2TaLL
מסומנים כמחוברים באותו זמן ...
איזה יופי
שוב דמעות...
MEMORIES ....

אתה מתכוון להישאר פה קצת ולכתוב מדי פעם ?
איפה הדיונים של הימים ההם ...
לאן נעלמת לכ"כ הרבה זמן ?


Posted by m0sh on Nov-30-2002 19:18:

quote:
Originally posted by luckystrike
יא - אללה פתאום אני רואה גם אתה וגם
Dj-2TaLL
מסומנים כמחוברים באותו זמן ...
איזה יופי
שוב דמעות...
MEMORIES ....



אוי וזה מה שאני רוצה!!
חחח לשמח אותך חחח

אני עם כל המאמצים להחזיר כל מיני אנשים ואף אחד לא מתייחס


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 19:57:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אוי וזה מה שאני רוצה!!
חחח לשמח אותך חחח

אני עם כל המאמצים להחזיר כל מיני אנשים ואף אחד לא מתייחס

אחי שמתי לב !!!
ואללה - שישארו פה רק

כוס אמק ואללה אם כל הותיקים היו נשארים היינו ענקיים !

THANKX TO MOSH AGAIN...


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-30-2002 23:59:

היי
נעים מאוד
אני אורן....

אמממממ....... מה קרה נטשת את הפורום???


Posted by luckystrike on Dec-01-2002 18:09:

נעלם ...
כמו הרוח ...

I NEED A TISHU
או איך שלא כותבים את זה


Posted by Sm0keMachine on Dec-01-2002 19:12:

quote:
Originally posted by luckystrike
נעלם ...
כמו הרוח ...

I NEED A TISHU
או איך שלא כותבים את זה


חחח לא..
תשמע, כמו שאמרתי למוש, אני לא נכנסתי לפה איזה חודש כי הייתי עסוק ואז ראיתי שהרבה השתנה נוספו הרבה חדשים ולא הספקתי לעקוב אחרי כל ההודעות אז עם הזמן באמת דיי נטשתי......
אבל אני יכנס יותר עכשיו!



מורן היית באיה נאפה??
גם אני הייתי שם השנה,
מתי היית???


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2002 19:13:

quote:
Originally posted by Trance man
מורן היית באיה נאפה??
גם אני הייתי שם השנה,
מתי היית???


חחחח התמונות שהוא שם....
הוא היה שם מלפני שנתיים נראה לי


Posted by luckystrike on Dec-02-2002 15:44:

quote:
Originally posted by Trance man
מורן היית באיה נאפה??
גם אני הייתי שם השנה,
מתי היית???


כן כמו שרועי אמר הייתי לפני שנתיים ...

היה עננננק !
איזה פצצה של מקום - נראה לי היה יותר
כייף מכוס וכאלה ...

השכרתם שם אופנועים ?

הייתם ב
SQUERE ?
יא אללה פשוט ענק ...

אם לא היית ב
CASTLE
אז לא היית באיה נאפה


Posted by Sm0keMachine on Dec-02-2002 19:24:

quote:
Originally posted by luckystrike
כן כמו שרועי אמר הייתי לפני שנתיים ...

היה עננננק !
איזה פצצה של מקום - נראה לי היה יותר
כייף מכוס וכאלה ...

השכרתם שם אופנועים ?

הייתם ב
SQUERE ?
יא אללה פשוט ענק ...

אם לא היית ב
CASTLE
אז לא היית באיה נאפה


ראסמיי אחי, זה היה טיול של החיים..
בטח השכרנו שם אופנועים, אבל חברים שלי עשו תאונות והיו קצת בלאגנים עם זה...
ולא היינו בקסטל כי עושים שם סלקציה מטורפת ולא מכניסים ישראלים (זה בדוק) זה אשכרה מועדון של נאצים..

בכל מקרה נהנתי מספיק טוב במועדונים שם
הייתי במועדון שלייד הקסטל - הפלויד..
וזאת הייתה המסיבה הטובה ביותר שהייתי בה בחיים שלי..
ובפזאז באביז וברייז , שאלו גם מועדונים סוף הדרך..!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.