TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 10:21:

King טראקים לסט

הגיע הזמן ואני מתקלט היום באניגמה
(גם ברוייטמן)
(RIPCURL למי שלא זוכר)

אקיצר אני צריך שירים שמחים למקום סגור דברים סטייל

Jurgen vries - the theme
ו
dumonde - god music (cosmic gate remix)

אז זה דבר אחד, דבר שני מיועד למי שלא נמצא ברשימת איסיקיו שלי
כווווווווווווווווולכם מוזמנים ל
מוצ"ש 30/11/02
מסיבת 18
!!!לפרטים נוספים כנסו לפה
(אני הכנתי את ההזמנות אז תנו תגובות על זה גם)


Posted by Sniper on Nov-30-2002 10:43:

ההזמנות ממש ממש יפות לדעתי אהבתיי:P

ממממ

b1-gouryella-ligaya__green_court_remix
02_kai_tracid-4_just_1_day__energy_remix
marc_et_claude_-_loving_ou_2003__poaul_hutsch_remix
01-flutlicht-the_fall_(original_mix)
01-bk-revolution-alphazone_remix
01-driftwood_-_freeloader_(green_martian_mix)
01_sound_of_overdose-city_2_city__dj_scot_project_remix

מקווה שעזרתיי:P


Posted by DjChook on Nov-30-2002 11:00:

או או או

תראו מי חזר לבקרררר

מה המצב אחי ?

אהה אין לי שירים לעזור לך סורי


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 11:05:

quote:
Originally posted by DjChook
אהה אין לי שירים לעזור לך סורי


לא נורא אחי
תודה בכל מקרה

!!!נראה לי שאני יסתדר עם מה שסנייפר הביא לי אבל תמשיכו להפציץ


...שלא לדבר על גיל שחייב לי את הטראק ההוא עוד


Posted by DjChook on Nov-30-2002 11:09:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

...שלא לדבר על גיל שחייב לי את הטראק ההוא עוד


גיל שוורץ ? אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל הבנאדם כבר לא בפורום


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 11:16:

quote:
Originally posted by DjChook
גיל שוורץ ? אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל הבנאדם כבר לא בפורום

הוא הבטיח לי טראק בזמנו ולא קיים
!!!!!!!!תפציצו בשירים


Posted by Sniper on Nov-30-2002 11:21:

no more gil.......


Posted by DjChook on Nov-30-2002 11:22:

quote:
Originally posted by Sniper
no more gil.......


4U


Posted by Sniper on Nov-30-2002 11:23:

ומה זה אמור להביע


Posted by DjChook on Nov-30-2002 11:30:

No more soup 4u...

נו באמת


Posted by m0sh on Nov-30-2002 11:34:

אמרתי לך
תקפוץ אלי היום

תראה מה אתה חייב לשים
==========================================
Drax And Scott Mac - Angel (Katana Remix)
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
==========================================
ואלה מה בערך השמות של השירים שיתאימו לך
Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix)
Re - Worx - Strange World 2002 זה בשביל רונן חח יאהבו את זה
DJ Danjo And Rob Styles - Witness (Katana Remix) if you want
Drunken Dj's - L זה סגנון קוסמיק וזה דווקא טוב
Talla 2xlc - Can You Feel The Silence (Club Mix) only club mix!
Lexicon 4 - Reach Me (Svenson And Gielen Remix) אתה מכיר את הרגיל שווה לנסות
Yahel-You Feel חזק בסוף או בהתחלה
Deluxe Dj Team - Anesthesia הארד כמו שאתה רוצה
Dj Astrid - The Spell (Instrumental Mix) אתה יכול לזרוק את זה כבר סוף
Vincent And Quentin - Joyride (G & M Project Remix)
Adrima - Rainbowland (Dj Shog Remix)
Alex C. Feat. Yasmin K.-Amigos Forever (Green Court Remix)
Andora - Follow You (Mat Silver Vs Tony Burt Dub Mix)
Andy Hunter - Amazing (Summits Amazing Club Mix) בסוף הסט שהוא כבר חלש את זה חייבים מדהים
DJ Digress - The Frequency כמו זומבי ניישן חדש חובה לשין
Ayu - Connected (Push Dub)
Hiver and Hammer Feat Javah - 5 Million Miles

וזהו מספיק
אתה יכול לבוא היום אחר הצהריים לשמוע הכל!


Posted by Sniper on Nov-30-2002 11:35:

whatever....


Posted by nesher on Nov-30-2002 12:34:

פיייייייייייייייי
כמה זמן לא ראיתי את השם הזה פה
מה קורה גבר?
הכל-טוב איתך
יכול להיות אני וחברים שלי נבוא היום לשם
רק שבאמת יעלה 30 שקל
כמעט בטוח אנחנו באים


Posted by nesher on Nov-30-2002 12:36:

דרך-אגב
אתה קולט שאתה אחראי לטר'ד הכי גדול בטראנסאדיקט מעולם


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 12:39:

מה המצב אח שלי?
שנים לא דיברתי איתך...
שיהיה במזל טוב לאסף שאם אני לא טועה גם היה פה בפורום פעם
ושיהיה לך בהצלחה...
הייתי מביא לך טראקים אבל מוש ואלעד סיכמו את זה פחות או יותר.
אם אתה רוצה תן בקשה ותקבל


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 12:54:

!אז תודה רבה באמת על הכול
תבואו באמת יהיה סבבה
קוקטיילים חינם בכניסה ואלכהול יחסית זול אני חושב

ותבואו!!!
מוש אני עכשיו מסודר מבחינת טראקים תודות לך...
זה הטראקליסט בטוח זה לא סופי למה יש שם כמה כבדים מידי לקהל ה"פשוט" לפי המונחים שלנו

01_jurgen_vries-the_theme
02-dumonde-god_music__cosmic_gate_mix-snd
rank 1 - Awakening (Benicio Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
dj kim - Jetlag (Alpha Zone remix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
marco v - The Mutalisk
dj isaac - On The Edge

שלשת השירים הראשונים זה הכיוון שאני מחפש...
אני דיי בטוח שאני ימצא אותם אצל מוש


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 12:59:

...אהה ודרך אגב הסיג זה האחורה של ההזמנה שאני עשיתי


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 13:27:

נראה נחמד אחי
אבל קח רמיקס אחר של אלפא זון במקום
יש יותר טובים מזה
יש את הרמיקס ל
Ian Van Dahl - Try (Alphazone Remix)
Dj Kim - Get Ready To Explose (Alphazone Remix)
Alphazone - Stay (Club Mix)
ועוד


Posted by nesher on Nov-30-2002 14:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה נחמד אחי
אבל קח רמיקס אחר של אלפא זון במקום
יש יותר טובים מזה
יש את הרמיקס ל
Ian Van Dahl - Try (Alphazone Remix)
Dj Kim - Get Ready To Explose (Alphazone Remix)
Alphazone - Stay (Club Mix)
ועוד


צודק
אני הייתי לוקח את ה
Ian Van Dahl
הוא חזק לאללההה


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:47:

ראסמי.

המלצות שלי (כולל מה שבא כבר)

IvD - Will I? (Flutlicht Remix)
Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)
DJ Energy - Peace to the World (Redwing Club Mix)
Alphazone - Stay
DJ Rod Y Ler - Lifesigns (Vengeance remix)
Wavescope - The Spirit (Wavetraxx remix)
Ayu - Connected (Ferry Corsten Instrumental)
Hennes & Cold - Get Down
Sunblind - Believe (Nu NRG remix)
Sound of Overdose - City To City (Scot Project remix)
Alex Bartlett - Amnesia (Flutlicht vs. SHOKK remix)
Binary Finary - 2000 (Dumonde remix)
Safri Duo - Baya Baya (Future Breeze Remix)
System F - Out Of The Blue (original mix)


Posted by m0sh on Nov-30-2002 14:48:

אפשר לסגור את הט'רד הוא היה אצלי צרבתי דיסק עם כל מיני שירים
ויהיה בסדר

תבואו!!

אני לא יכול כי אני צריך לקום בבוקר


Posted by oDrori on Nov-30-2002 14:51:

סבבה.
ושכחתי להגיב על ההזמנה


נראה אחלה אחי, אני מת להיות שם, יש סיכוי להשחיל אותי?


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 14:53:

גם אני לא יכול לבוא
יש לי מבחנים מחר לתלפיות


Posted by DjChook on Nov-30-2002 15:21:

ואלה רועי שחק אותה גבר


Posted by nesher on Nov-30-2002 16:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם אני לא יכול לבוא
יש לי מבחנים מחר לתלפיות


היה לי גם ונכשלתי

קיצר
אני כמעט מאה אחוז הולך לשם
תבואו תבואו
נראה לי הולך להיות טוב
אני מאמין בנמרוד
ויש לו גם טראקליסט טוב חבלז
=]


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.