TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): [1] 2 3 4 »
טראקים לסט
הגיע הזמן ואני מתקלט היום באניגמה
(גם ברוייטמן)
(RIPCURL למי שלא זוכר)
אקיצר אני צריך שירים שמחים למקום סגור דברים סטייל
Jurgen vries - the theme
ו
dumonde - god music (cosmic gate remix)
אז זה דבר אחד, דבר שני מיועד למי שלא נמצא ברשימת איסיקיו שלי
כווווווווווווווווולכם מוזמנים ל
מוצ"ש 30/11/02
מסיבת 18
!!!לפרטים נוספים כנסו לפה
(אני הכנתי את ההזמנות אז תנו תגובות על זה גם)
ההזמנות ממש ממש יפות לדעתי אהבתיי:P
ממממ
b1-gouryella-ligaya__green_court_remix
02_kai_tracid-4_just_1_day__energy_remix
marc_et_claude_-_loving_ou_2003__poaul_hutsch_remix
01-flutlicht-the_fall_(original_mix)
01-bk-revolution-alphazone_remix
01-driftwood_-_freeloader_(green_martian_mix)
01_sound_of_overdose-city_2_city__dj_scot_project_remix
מקווה שעזרתיי:P
או או או
תראו מי חזר לבקרררר
מה המצב אחי ?
אהה אין לי שירים לעזור לך סורי 
| quote: |
| Originally posted by DjChook אהה אין לי שירים לעזור לך סורי |



| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL ...שלא לדבר על גיל שחייב לי את הטראק ההוא עוד ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by DjChook גיל שוורץ ? אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל הבנאדם כבר לא בפורום |
no more gil.......
| quote: |
| Originally posted by Sniper no more gil....... |
ומה זה אמור להביע
No more soup 4u...
נו באמת
אמרתי לך
תקפוץ אלי היום
תראה מה אתה חייב לשים
==========================================
Drax And Scott Mac - Angel (Katana Remix)
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
==========================================
ואלה מה בערך השמות של השירים שיתאימו לך
Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix)
Re - Worx - Strange World 2002 זה בשביל רונן חח יאהבו את זה
DJ Danjo And Rob Styles - Witness (Katana Remix) if you want
Drunken Dj's - L זה סגנון קוסמיק וזה דווקא טוב
Talla 2xlc - Can You Feel The Silence (Club Mix) only club mix!
Lexicon 4 - Reach Me (Svenson And Gielen Remix) אתה מכיר את הרגיל שווה לנסות
Yahel-You Feel חזק בסוף או בהתחלה
Deluxe Dj Team - Anesthesia הארד כמו שאתה רוצה
Dj Astrid - The Spell (Instrumental Mix) אתה יכול לזרוק את זה כבר סוף
Vincent And Quentin - Joyride (G & M Project Remix)
Adrima - Rainbowland (Dj Shog Remix)
Alex C. Feat. Yasmin K.-Amigos Forever (Green Court Remix)
Andora - Follow You (Mat Silver Vs Tony Burt Dub Mix)
Andy Hunter - Amazing (Summits Amazing Club Mix) בסוף הסט שהוא כבר חלש את זה חייבים מדהים
DJ Digress - The Frequency כמו זומבי ניישן חדש חובה לשין
Ayu - Connected (Push Dub)
Hiver and Hammer Feat Javah - 5 Million Miles
וזהו מספיק
אתה יכול לבוא היום אחר הצהריים לשמוע הכל!
whatever....
פיייייייייייייייי
כמה זמן לא ראיתי את השם הזה פה
מה קורה גבר?
הכל-טוב איתך
יכול להיות אני וחברים שלי נבוא היום לשם
רק שבאמת יעלה 30 שקל
כמעט בטוח אנחנו באים
דרך-אגב
אתה קולט שאתה אחראי לטר'ד הכי גדול בטראנסאדיקט מעולם

מה המצב אח שלי?
שנים לא דיברתי איתך...
שיהיה במזל טוב לאסף שאם אני לא טועה גם היה פה בפורום פעם
ושיהיה לך בהצלחה...
הייתי מביא לך טראקים אבל מוש ואלעד סיכמו את זה פחות או יותר.
אם אתה רוצה תן בקשה ותקבל
!אז תודה רבה באמת על הכול
תבואו באמת יהיה סבבה
קוקטיילים חינם בכניסה ואלכהול יחסית זול אני חושב
ותבואו!!!
מוש אני עכשיו מסודר מבחינת טראקים תודות לך...
זה הטראקליסט בטוח זה לא סופי למה יש שם כמה כבדים מידי לקהל ה"פשוט" לפי המונחים שלנו
01_jurgen_vries-the_theme
02-dumonde-god_music__cosmic_gate_mix-snd
rank 1 - Awakening (Benicio Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
dj kim - Jetlag (Alpha Zone remix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
marco v - The Mutalisk
dj isaac - On The Edge
שלשת השירים הראשונים זה הכיוון שאני מחפש...
אני דיי בטוח שאני ימצא אותם אצל מוש
...אהה ודרך אגב הסיג זה האחורה של ההזמנה שאני עשיתי



נראה נחמד אחי
אבל קח רמיקס אחר של אלפא זון במקום
יש יותר טובים מזה
יש את הרמיקס ל
Ian Van Dahl - Try (Alphazone Remix)
Dj Kim - Get Ready To Explose (Alphazone Remix)
Alphazone - Stay (Club Mix)
ועוד
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נראה נחמד אחי אבל קח רמיקס אחר של אלפא זון במקום יש יותר טובים מזה יש את הרמיקס ל Ian Van Dahl - Try (Alphazone Remix) Dj Kim - Get Ready To Explose (Alphazone Remix) Alphazone - Stay (Club Mix) ועוד |
ראסמי.
המלצות שלי (כולל מה שבא כבר)
IvD - Will I? (Flutlicht Remix)
Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)
DJ Energy - Peace to the World (Redwing Club Mix)
Alphazone - Stay
DJ Rod Y Ler - Lifesigns (Vengeance remix)
Wavescope - The Spirit (Wavetraxx remix)
Ayu - Connected (Ferry Corsten Instrumental)
Hennes & Cold - Get Down
Sunblind - Believe (Nu NRG remix)
Sound of Overdose - City To City (Scot Project remix)
Alex Bartlett - Amnesia (Flutlicht vs. SHOKK remix)
Binary Finary - 2000 (Dumonde remix)
Safri Duo - Baya Baya (Future Breeze Remix)
System F - Out Of The Blue (original mix)
אפשר לסגור את הט'רד הוא היה אצלי צרבתי דיסק עם כל מיני שירים
ויהיה בסדר
תבואו!!
אני לא יכול כי אני צריך לקום בבוקר
סבבה.
ושכחתי להגיב על ההזמנה
נראה אחלה אחי, אני מת להיות שם, יש סיכוי להשחיל אותי?
גם אני לא יכול לבוא
יש לי מבחנים מחר לתלפיות 
ואלה רועי שחק אותה גבר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter גם אני לא יכול לבוא יש לי מבחנים מחר לתלפיות |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.