TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הטראק הזה פשוט משגע אותי


Posted by Glenn-Holmes on Dec-01-2002 02:57:

הטראק הזה פשוט משגע אותי

טוב בואו נתחיל עם זה שאני פשוט חולה על מינימליסטיקס
הם הרכב מאוד מיוחד שעושה טראקים ורמיקסים מאוד יחודיים ובדרך כלל גם טובים
הרמיקס שלהם שרשמתי הוא פשוט מדהים דבר אחד בטוח הוא ישגע אותכם ויפיל אותכם מהכסא - או לטובה כמו שקרה לי או לרעה כי יש לו צליל שחוזר על עצמו ויכול או לעצבן או להתחרפן במובן הטוב של המילה
סה"כ זה מזכיר תרמיקס ל-4 strings-diving רק יותר משוגע (כן הם לא ברמות השגעון של סקוט פרוגקט הגדול אבל זה שגעון רך כזה)

בקיצור אני ממליץ עליו בשיא החום תורידו!!!
Paul Masterson pres. Sushi - The Earthshaker (Minimalistix Mix)


Posted by eXeTik on Dec-01-2002 03:26:

אחי, יש לנו פה טרד שלם של המלצות... תקרא קצת לפני שאתה פותח ט'רד...


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-01-2002 10:08:

אחי
נראה לי שלא יכעסו עליך הפעם כי אתה חדש פה
אבל תסתכל למעלה... יש טרד של המלצות של טראקים.......

ואני גם ככה לא מוצא את הטראק אז אין לי איך להגיב
אבל אני ינסה עוד......


Posted by itamarsan on Dec-01-2002 10:21:

אחיייי טוב עם כבר פתחת ט'רד תנסה את
(yomanda remix)הוא גם לא רעעע


Posted by oDrori on Dec-01-2002 11:13:

אין צורך בסגירה, הבחור בא לדסקס על מינימליסטיקס ואנחנו יודעים שהדיסקוס הארוך ביותר בימינו בסטיקי המלצות הוא 'בנזונה של טראק אחייייייי! בכל מקרה אני ממליץ על...' ככה שאני בעד להשאיר כמו שזה

כל מקרה אחי, ספציפית את הטראק הזה לא שמעתי אבל אני מאוד מעריך את מינימליסטיקס למה הם הולכים עם הקטע של הפסנתר ופסנתר רולז


אני אישית הכי אוהב את
close cover
אני מניח שבגלל שהוא הראשון ששמעתי, אבל הם מייצרים הרבה איכות אינדיד!


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2002 16:53:

טראק חמוד אבל תוך כמה שמיעות אתה חוטף עליו קריזה ורוצה לתת מכות לרמקולים שלך שיסתמו את הפה שלהם
זה הכל
ואני לא חושב שזה מצריך ט'רד...
בפעם הזאת אני מחליק.. פעם הבאה לא
ואם מוד אחר מחליט לסגור אז סבבה... לא קשור אליי


Posted by luckystrike on Dec-01-2002 18:21:

למה רועי - קצת דיון על מינימליסטיקס
לגיטימי....

וזה גם פרוטקציות כן ?


קיצר , עוד לא שמעתי את הטראק אני יוריד ויישמע באמת

ותלוי - פעם מינימלסטיקס היו יותר טובים לדעתי ...
בתקופה של

STRUGGLE FOR PLEASURE
שזה טראק ענננננננק

וגם
CLOSE COVER
שהוא אחד היותר טובים ...
אני רוצה עוד רמיקס חדש שייצא לזה
של
MAGIK MUZIK
נראה לי יהיה טוב ...
מענין איך הטראק הזה יישמע עם יוסיפו עליו ווקאלס ...

בכל מקרה לאחרונה הם קצת ירדו ברמה למה הם מוציאים המון
חומר ... אז לי לפחות זה נראה כאילו הם פחות משקיעים בהפקות מפעם ...
דברים יותר פשוטים - פחות טובים ...
יש ירידה ברמה ...

בכל אופן יצא לפני איזה חודשיים רמיקס חדש לטראק שלהם
A FOREST
וברח לי השם שלו ...
אבל רמיקס ממש טוב בכל אופן - אין לי כוח לחפש ת'שם


Posted by Q-PiXeL on Dec-01-2002 21:18:

הטראק נקרא
Sushi - The Earthshaker (Minimalistix Mix)
בלי ה
Paul Masterson presents

לא זוכר כבר איך הוא נשמע אבל אני זוכר שכל הריליס היה נחמד...


Posted by Sniper on Dec-01-2002 21:24:

טרק ממש ממש טובה לדעתי באמת יש איזה סמפל שחוזר על עצמו ואתה מתחיל להישתגע ולא לטובה!!! זה מחרפן אותך בוא נגיד שאם אני ישמע במסיבה תקטע הזה אני יתלהב.. ומינמלסטקיס באמת טובים!! לא שמעתי תקטעים\רמקסים האחרונים שלהם זה שהמלצת האחרון ששמעתי והוא באמת טוב

בכל אופן הכי אהבתי את Close Cover
אין טראקקק ממש טובב אחד הגדולים בשבילי


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2002 21:42:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
הטראק נקרא
Sushi - The Earthshaker (Minimalistix Mix)
בלי ה
Paul Masterson presents

לא זוכר כבר איך הוא נשמע אבל אני זוכר שכל הריליס היה נחמד...


זה מהריליס הישן אחי....
הריליס החדש כולל את השם פול מאסטרסון פרסנטס...
וכן כל הריליס היה נחמד כבר ציינתי את זה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.