TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנס לפורומים של הפולס


Posted by oDrori on Dec-01-2002 11:18:

Cool כנס לפורומים של הפולס

Polls, Polls, Polls
חבר'ה הייתי מה זה שמח לראות אותכם בפורומים של הפולס, גם המוזיקה וגם הכל דבר, לדעתי אלה נושאים הכי כיפיים לדסקס, מה גם שפול עצמו, בעיק בפורום סקרים של כל דבר, הוא מלכתחילה טרד של ספאם ככה שאתה יכול להמשיך לדבר על הנושא הלא קשור ולעשות שכונה כמו שאנחנו אוהבים


אני כספאמר לא קטן בפורומים האלה הייתי שמייח לראות אותכם


ובכלל
הייתי שמח לראות יותר מהאנשים שפה בפורומים הבינלאומיים, אתם חסרים לי שם... חוץ ממוש רועי ולפעמים יובל אני לא רואה חבר'ה יוצאים מפה יותר מדי, ואם כבר לגלוש לקטע של הספאם אז ככל שהפוסטים ירוכזו פה פחות, פחות ספאם יהיה פה כי לזיין שכל אפשר גם בין יבשות!!!!


יאללה פורום איי אל טי איי, להתחיל בייצוא מאסיבי!


Posted by warpedd_ on Dec-01-2002 11:25:

איך עושים את זה...

**CLOSED**


Posted by oDrori on Dec-01-2002 11:29:

סקרו יו היפי


Posted by DjChook on Dec-01-2002 11:34:

אני מדי פעם יוצא

לרוב ל
HUMOR
אבל בעיקרון אין לי כח לקרוא הרבה אנגלי
ולמשל ה
CHILL OUT

כל חמש דקות מופצץ בעשרות הודעות שאין לי כח לקרוא בכלל


Posted by m0sh on Dec-01-2002 11:55:

תודה על העצה...

ביי


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-01-2002 12:30:

אחי
אני נכנס לפורומים אחרים כל הזמן

אני כל הזמן הולך לפורום של ההומור
והפורום של הדי ג'ייז............
וגם מדי פעם בפורום של הפוליטיקה........

אמ...... לסקרים אני בזמן האחרון לא נכנס.... אבל אני יתחיל להיכנס יותר.....


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2002 16:57:

אני בעקרון רק יוצא לפורום של הניו ריליסס ולפורום של המודים (שלכם לא אומר כלום) אבל לפעמים אם יש לי זמן ולא עמוס פה אז למיוזיק דיסקשן
אבל זה לעתים רחוקות


Posted by luckystrike on Dec-01-2002 18:24:

אני דווקא כן יוצא לפעמים ...
פעם יצאתי יותר בכל אופן ...

אבל לאחרונה מדי פעם אני שם פוסט במיוזיק סקשן ...

וכמו שרועי אמרר בפורום של המודים
ומדי פעם בעוד איזה פורום נסתר פה
(יובל מבין נראה לי)

.


Posted by YuVaL on Dec-01-2002 18:34:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני דווקא כן יוצא לפעמים ...
פעם יצאתי יותר בכל אופן ...

אבל לאחרונה מדי פעם אני שם פוסט במיוזיק סקשן ...

וכמו שרועי אמרר בפורום של המודים
ומדי פעם בעוד איזה פורום נסתר פה
(יובל מבין נראה לי)

.



אני מדי פעם יוצא
פעם הייתי יוצא פול
עוד לפני שהיה את
ILTA
הייתי פוללללללללל ב
MUSIC DISCUSSION
ובכל השאר..

עכשיו אני גם פה בקושי


Posted by luckystrike on Dec-01-2002 18:55:

quote:
Originally posted by YuVaL

אני מדי פעם יוצא
פעם הייתי יוצא פול
עוד לפני שהיה את
ILTA
הייתי פוללללללללל ב
MUSIC DISCUSSION
ובכל השאר..

עכשיו אני גם פה בקושי


יא חרא - איפה אתה באמת ???
יא חמור לא מספיק אתה בחופש כל היום ???


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2002 19:03:

quote:
Originally posted by luckystrike
יא חרא - איפה אתה באמת ???
יא חמור לא מספיק אתה בחופש כל היום ???


איזה חופש אחי...
יש לו לימודים לדוקטורט עכשיו... אין לך מושג איזה לחץ אדיר עכשיו יש עליו!
זה קשה גם ללמוד גם ללמד וגם לפרנס משפחה בו זמנית!!
יובל כנס לפה יותר!!!!!!


Posted by luckystrike on Dec-01-2002 19:07:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה חופש אחי...
יש לו לימודים לדוקטורט עכשיו... אין לך מושג איזה לחץ אדיר עכשיו יש עליו!
זה קשה גם ללמוד גם ללמד וגם לפרנס משפחה בו זמנית!!
יובל כנס לפה יותר!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


יובל יא סאן אוף א ביצ' מה אתה מנסה להיות כמו
אריאל ???

דרך אגב אתה נכנס בכלל לפורום של המודים למה אני לא רואה אותך שם בכלל


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2002 19:12:

quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב אתה נכנס בכלל לפורום של המודים למה אני לא רואה אותך שם בכלל


הוא היה שם באיזה ויכוח קטן שהיה ממזמן
ומאז לא ראיתי אותו שם...


Posted by elad11 on Dec-01-2002 19:30:

עזבו אותכם אין על הט'רד
Post Pics Of Sexy Clubber/raver Girls!!!

משו טווווווווווווב!

תראו פרסמתי שם את הברמנית של המטרוק
איזה פצצצצצצצצצה!!


Posted by m0sh on Dec-01-2002 20:36:

חחחחח יובל


אשכרה כל היום בחופש


Posted by GLoBaL-MUZiK on Dec-01-2002 23:14:

Satan (eek!)

אני נכנס הרבה לפראש, הפורום של המחשבים שם הוא מעולה, קיבלתי מישם המון טיפים וטריקים למחשב שלי ובכלל האנשים שם אחלה, לא רצוי בכלל ללכת לרוטר כי שם זה ריכוז נוראי של אנשים שנקראים שכונה, היה פעם את הפורום של לילה אבל סגרו אותו, בקיצר הפורום הזה הוא הכי טוב לפי דעתי ורק אליו אני כמעט נכנס



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.