TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנס לפורומים של הפולס
כנס לפורומים של הפולס
Polls, Polls, Polls
חבר'ה הייתי מה זה שמח לראות אותכם בפורומים של הפולס, גם המוזיקה וגם הכל דבר, לדעתי אלה נושאים הכי כיפיים לדסקס, מה גם שפול עצמו, בעיק בפורום סקרים של כל דבר, הוא מלכתחילה טרד של ספאם ככה שאתה יכול להמשיך לדבר על הנושא הלא קשור ולעשות שכונה כמו שאנחנו אוהבים

אני כספאמר לא קטן בפורומים האלה הייתי שמייח לראות אותכם
ובכלל
הייתי שמח לראות יותר מהאנשים שפה בפורומים הבינלאומיים, אתם חסרים לי שם... חוץ ממוש רועי ולפעמים יובל אני לא רואה חבר'ה יוצאים מפה יותר מדי, ואם כבר לגלוש לקטע של הספאם אז ככל שהפוסטים ירוכזו פה פחות, פחות ספאם יהיה פה כי לזיין שכל אפשר גם בין יבשות!!!!
יאללה פורום איי אל טי איי, להתחיל בייצוא מאסיבי!
איך עושים את זה...
**CLOSED**
סקרו יו היפי
אני מדי פעם יוצא
לרוב ל
HUMOR
אבל בעיקרון אין לי כח לקרוא הרבה אנגלי
ולמשל ה
CHILL OUT
כל חמש דקות מופצץ בעשרות הודעות שאין לי כח לקרוא בכלל
תודה על העצה...
ביי

אחי
אני נכנס לפורומים אחרים כל הזמן
אני כל הזמן הולך לפורום של ההומור
והפורום של הדי ג'ייז............
וגם מדי פעם בפורום של הפוליטיקה........
אמ...... לסקרים אני בזמן האחרון לא נכנס.... אבל אני יתחיל להיכנס יותר.....
אני בעקרון רק יוצא לפורום של הניו ריליסס ולפורום של המודים (שלכם לא אומר כלום) אבל לפעמים אם יש לי זמן ולא עמוס פה אז למיוזיק דיסקשן
אבל זה לעתים רחוקות
אני דווקא כן יוצא לפעמים ...
פעם יצאתי יותר בכל אופן ...
אבל לאחרונה מדי פעם אני שם פוסט במיוזיק סקשן ...
וכמו שרועי אמרר בפורום של המודים
ומדי פעם בעוד איזה פורום נסתר פה
(יובל מבין נראה לי)
.
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני דווקא כן יוצא לפעמים ... פעם יצאתי יותר בכל אופן ... אבל לאחרונה מדי פעם אני שם פוסט במיוזיק סקשן ... וכמו שרועי אמרר בפורום של המודים ומדי פעם בעוד איזה פורום נסתר פה (יובל מבין נראה לי) . |

| quote: |
Originally posted by YuVaL ![]() אני מדי פעם יוצא פעם הייתי יוצא פול עוד לפני שהיה את ILTA הייתי פוללללללללל ב MUSIC DISCUSSION ובכל השאר.. עכשיו אני גם פה בקושי |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike יא חרא - איפה אתה באמת ??? יא חמור לא מספיק אתה בחופש כל היום ??? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter איזה חופש אחי... יש לו לימודים לדוקטורט עכשיו... אין לך מושג איזה לחץ אדיר עכשיו יש עליו! זה קשה גם ללמוד גם ללמד וגם לפרנס משפחה בו זמנית!! יובל כנס לפה יותר!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike דרך אגב אתה נכנס בכלל לפורום של המודים למה אני לא רואה אותך שם בכלל |
עזבו אותכם אין על הט'רד
Post Pics Of Sexy Clubber/raver Girls!!!
משו טווווווווווווב!
תראו פרסמתי שם את הברמנית של המטרוק
איזה פצצצצצצצצצה!!

חחחחח יובל
אשכרה כל היום בחופש
אני נכנס הרבה לפראש, הפורום של המחשבים שם הוא מעולה, קיבלתי מישם המון טיפים וטריקים למחשב שלי ובכלל האנשים שם אחלה, לא רצוי בכלל ללכת לרוטר כי שם זה ריכוז נוראי של אנשים שנקראים שכונה, היה פעם את הפורום של לילה אבל סגרו אותו, בקיצר הפורום הזה הוא הכי טוב לפי דעתי ורק אליו אני כמעט נכנס
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.