TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dbz
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Hey mensen wat vinden we hier van DBZ? Ik moet zeggen ik vind het wel lau. Cool dus voor de mensen die niet uit de omgeving van Rotterdam komen.
Laters
DBZ?
Hehe DragonballZ
Ik vind het echt triest eigenlijk, 2 afleveringen voor een vechtscene enzo...het is dus bepaald niet LAU...(?) 
ik erger me er dood aan dragonballz
mijn neefjes sparen er allemaal kaartjes van enzo...ik snap er nix van en ik wil er nix van snappen ook
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Ik vind het echt triest eigenlijk, 2 afleveringen voor een vechtscene enzo...het is dus bepaald niet LAU...(?) |
ze doen er 3 uur over om 1 keer te slaan.. lol
Mijn broertje vindt het wel kewl, hij zit nu altijd voor de tv te vreten.......
maar ik vind het zuigen, snap er geen ene kloot van en ook is het kut getekend.
grtz,
TNG
Yep geen ene kut moer aan.Ook mijn broertje is helemaal verslaafd aan die trieste zooi.Laatst had hij gewoon de moed om een hele desktoptheme van DBZ te installeren.
Gelijk gewist die troep.
DBZ ZUIGT HARD!!!
GREETZ!!
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien, toch maar eens kijkuh hoe lau/triest het is....
Latuurrzzz....
hum, check the sig 

misschien is het wel een idee om het ook maar es te kijken, kheb het bij mekaar misschien 10 seconden gezien, saaie klote tekenfilm
Oke jongens jullie mogen het triest vinden, maar het is ech wel cool. Maar ff eerlijk doet me sig het? Bij mij z11 namelijk niet.
Laters
hij doet het
DBZ IS SUPER!!!!!!!!!!!!
Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... 

Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment
ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....

Re: DBZ IS SUPER!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Remy D Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... ![]() ![]() ![]() ![]() Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by Remy D Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... ![]() ![]() ![]() ![]() Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.
Re: Re: DBZ IS SUPER!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Blik wat moet ik hier nou van zeggen, maken jullie hem af of moet ik het doen.......?? |
!!Re: Re: DBZ IS SUPER!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Bellie Dude get a life man!!! Geweldig???.....Kippenvel????....Het is maar een fokking tekenfilm man.Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet ),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.Dat waren pas tekenfilms ![]() GREETZ!! |

| Originally posted by Bellie Dude get a life man!!! Geweldig???.....Kippenvel????....Het is maar een fokking tekenfilm man.Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet ),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.Dat waren pas tekenfilms ![]() GREETZ!! |
| Originally posted by M5 he Remy ik heb ff wat inlichtingen voor je ingewonnen: http://www.goudengids.nl zoek onder Rubriek: psychiatrie hier zijn mensen te vinden die je absoluut kunnen helpen....ik hoop voor je dat het ooit nog goed komt ...sterkte ermee... |
Stakkers dat jullie er zijn, jullie vragen iets en ik geef mijn mening en dan gaan jullie met zijn allen tegen mij beginnen. Stinkhonden.
Re: Re: Re: DBZ IS SUPER!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Remy D Laat mij lekker in mijn waarde, als ik iets wil zien dan doe ik dat en het boeit me echt niet wat andere er van vinden. |
| Originally posted by Remy D Stakkers dat jullie er zijn, jullie vragen iets en ik geef mijn mening en dan gaan jullie met zijn allen tegen mij beginnen. Stinkhonden. |

| Originally posted by M5 he Remy ik heb ff wat inlichtingen voor je ingewonnen: http://www.goudengids.nl zoek onder Rubriek: psychiatrie hier zijn mensen te vinden die je absoluut kunnen helpen....ik hoop voor je dat het ooit nog goed komt ...sterkte ermee... |
(sorry ik heb er ff geen andere woorden voor...)
Hoezo overdrijven als ik het nou heel leuk vind dan kijk ik het gewoon en ik vind het nou eenmaal geweldig.
Net zoals ik zondag op Qontact stond en ik Madonna hoorde zingen in de set van Judge Jules kreeg ik ook kippenvel en vond dat geweldig of bij Radiohead om maar een paar voorbeelden te geven..