TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- sander kleinenberg - buenos aires = nieuwe my lexicon
sander kleinenberg - buenos aires = nieuwe my lexicon
VEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT
En ik denk dat de rest dit ook wel zal kunnen beamen als ze hem eenmaal hebben gehoord

http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio1_aod.shtml?essmix
en dan door skippen tot 1 uur en 40 minuten
(is gewoon de 40e minuut maar die player is een beetje raar)
en op 35 minuten de nieuwe marc' o' tool

ben nu aan het luisteren.. 
vin dat trouwens wel handige service van bbc.. kun je het altijd nog eff naluisteren! 
weet iemand waar ik deze mix kan downloaden
magrec, serieus echt een suuuuuuper plaat zeg! tering wat vet!
ik zit hier te genieten!
en wat bedoel je met "=nieuwe my lexicon"?
Hehe euhm zeg niet dat je my lexicon niet kent he 
beide tracks hebben wat dingen gemeen en ten tweede gaat die plaat wel net zo groot worden als my lexicon 
dit is zeker een nummer met potentie.. 
SK bewijst gewoon weer dat hij naast een bijzondere dj ook een �ber-producer is 
komt dit nummer btw op zijn nieuwe 4 seasons ep te staan?
| quote: |
| Originally posted by joesterizor komt dit nummer btw op zijn nieuwe 4 seasons ep te staan? |
| Originally posted by magrec ja |

Wow wow wow, wat een plaaaaaaaaaat 
margec, heeft hij het openings nummer van deze set toevallig ook gedraaid op Capital? klinkt erg goed en bekend
Deze set is trouwens een heerlijk voorproefje al voor a.s. Innercity, ik ga 100% naar Sander Kleinenberg! onwijs gaaf!

EDIT> ik lees net dat dat eerste nummer
"Infusion � �Legacy (Junkie XL Remix)� (AudioTherapy)" heet, wat is Junkie XL ook weer goed bezig zeg! ![]()
Yup infusion - legacy [junkie xl remix] echt een super plaat.
Dat is ook wel het leuke aan zijn sets hij draait echt elke keer andere platen 
Magrekko! Je had pas ook zo'n site waar ik de essmix kon downloaden! Wat was daar de url van, ik ben m kwijt!
Hey kerel das weer te laat he 
www.audiobeats.com maar daar staat hij al niet meer online...
GODVERRRRRRRRRRRRRRRWHAAAAAAAAA
ik moet die plaat minstens 1 keer horen voor innercity!
khad m toen wel gedownload, en je weet hoe ik dat doe met mijn isdn, dan zet ik mn monitor uit en kom ik na 3 uur weer terug. wat denk je? serverfout, had ie %&*##@%!!! maar 10% van de hele set gedld
sja en nu ben ik te laat

| Originally posted by Little Theseus GODVERRRRRRRRRRRRRRRWHAAAAAAAAA ik moet die plaat minstens 1 keer horen voor innercity! khad m toen wel gedownload, en je weet hoe ik dat doe met mijn isdn, dan zet ik mn monitor uit en kom ik na 3 uur weer terug. wat denk je? serverfout, had ie %&*##@%!!! maar 10% van de hele set gedld sja en nu ben ik te laat |
mag je doen alleen ging het mij er meer om dat ik weer up to date was voor innercity
Op innercity is dat zo lastig een cd in je bilnaat mee naar binnen smokkelen dus laat maar
komt februari wel 
| Originally posted by Little Theseus mag je doen alleen ging het mij er meer om dat ik weer up to date was voor innercity Op innercity is dat zo lastig een cd in je bilnaat mee naar binnen smokkelen dus laat maar komt februari wel |

Vertel ik wel ff zaterdag