TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TE2003 biljetter beställda
Pages (3): [1] 2 3 »
TE2003 biljetter beställda
Jahapp, då var 3 styck biljetter beställda. Hoppas fan på att jag var bland de 1000 första så jag får den där CDn 
Tänkte jag skulle starta en ny tråd för folk som beställt så man enkelt kan se vilka som ska med..
(Lyssnar på Svenson & Gielen - Twisted för att komma i rätt TE stämning)
im goin
ja ska lätt åka!!!
ett gäng på 4-6 tror ja typ att vi blir
tänkte oxå försöka bli bland dem 1000 men ja blir nog inte d nu iaf... ja va ju på förra å hade DVD men den tappa ja bort på ML resan!!! *FITTA*
Kungligt! Grymt kul kommer du ha, missa inte Armin som sagt,
Ska försöka ta mig iväg själv också, om jag har pengar dvs, 
jag e där 
| quote: |
| Originally posted by ScuL jag e där |


scul e inte svensk....han e holländare som kan svenska...är det inte så scul? =)
hmmm fasiken alltså, ser ut som att jag får hoppa över det hela den här gången...har kollat över möjligheterna men de såg lite för osäkert ut så jag skippar
ni är svin allihop
å det stämmer. jag är fullblod hollandare hehe 
det finns inte så många hotels eller hostels nära jaarbeurs'en själv men jag ska titta vad jag kann finna.. Utrecht är en relativ stor stad. typ 400.000 invånare .. så det är inget problem att fina nåt annat i rest av staden.
jag kollat liten runt å funnit följende:
B&B Utrecht
Alternative to Youth Hostel B&B Utrecht. Good and cheap accommodation12 Euros per night including breakfast and sandwiches. CookingPossibilities free of charge, Rent a bike, Internet Facilities free of charge, Excursions and Activities.
Egelantierstraat 25
Utrecht 3551 GB
Tel: +31 (0)650 434 884
Fax: +31 (0) 302 44 8764
Email: [email protected][/email]
Web: http://www.hotelinfo.nl
Network(s):HOE
Price:12 euros
Rum för en person av € 45
Rum för tva personer av € 50
Gruppsrum för tre personer av € 70
Gruppsrum för fyra personer av € 80
Gruppsrum för fem personer av € 85
Gruppsrum för sex personer av € 100
Gruppsrum för sju personer av € 120
Gruppsrum för åtta personer av € 130
Sovsal (för en stor gruppa!) från 12 till 16€
(per natt)
Priser är inklusiv frukost (24 timmer på dag, öppet buffet)
Det finns grattis internet
Alla rum har TV.
Lägenheten finns ungefär 15 minuter från stadens centrum (gående).
Och de har parkplatsarna.

Totalavstand till Jaarbeurs'en är 2.6 km och det tar 6 minuter med bilen.
B&B Utrecht City Center
This new hostel is located in the city center of Utrecht in a historical 1870 building, in front of the city theater. From 16 Euros. Free breakfast, free luch packet, free internet (12 computers), free use of printers/scanners. Free fitness room. No curfew. Check-in time by appointment. Check-out at 16.00 hours. The breakfast is of the best.
Lucas Bolwerk 4
Utrecht 3512EG
Tel: +31 (0)650 434 884
Fax: +31 (0) 302 44 8764
Email: [email][email protected]
Web: http://www.hostelutrecht.nl
Network(s):HOE
Price:From 16 Euros
Rum för en person av € 55
Rum för tva personer av € 65
Gruppsrum för tre personer av € 90
Gruppsrum för fyra personer av € 120
Gruppsrum för fem personer av € 140
Gruppsrum för sex personer av € 160
Gruppsrum för sju personer av € 120
Gruppsrum för åtta personer av € 130
Sovsal (för en stor gruppa!) från € 16
(per natt)
Grattis frukost hela dagen och grattis internet

Totalavstand till Jaarbeurs'en är 3.7 km och det tar 8 minuter med bilen.
btw de spelar jävla kul trance på ID&T radio just nu?? 
weeeeeeeeeeeeee
ScuL.....oj oj oj oj vaaaa snääääääll du e! suttit å fixat me kartor!! Wow.. asschyst! Hur kommer d sig att du snackar klockren svenska??
Sist vi var nere i Utrecht bodde vi på B&B City Center...det var dugligt boende.. men svårt som tusan att hitta 
alltså e det närmare att bo på det andra.. okej...
Tack såååå heeemskt mycket för livsviktig information
(har själv letat boende i U, men hittar bara dessa 2 alternativ...
shit bor det 400 000 pers i U? Oj oj oj.. trodde vi snacka 200 000 personer ungefär..
återigen.. tack allra mjukast.
sure m8
anything to make a Swedish trance buddy happy hehe 
min Svenska? bara övning.. övning.. och övning..
och besöker Sverige flera ggr i året.. (sommersemester och sportsemester för att åka skidor
) o Svenska kompissar 
Gående är den andra närmare men på cykel/med bilen eller bus är första närmare (och billigare!). Den andra är mitt i centrum alltså det betyder att det finns ingen plats för bilen osv.
inte precis 400.000; men fast med alla suburbs... utrecht själv 270.000.. add up nieuwegein (62.000), ijsselstein (32.000), driebergen (18.000), zeist (59.000) and maarssen (40.000). (all located within 5 kilometers of the city, but yet a different kommun)
481.000 even! hehe.. 
ok...tack igen 
City center...alright! Hojta gärna om du kommer på nåt annat boende.. som du vet om...motell eller hostel 
Häftigt med en svensktalande Holländare 
Och du är jäkligt bra på det också!
Tack för hoteltipsen också, jag har även tänkt på att bo inne i Amsterdam. Är det enkelt att ta sig därifrån till Utrecht?
Men nu när vi alla blir så bra vänner med ScuL så kan vi ju sova hos han eller hur
Ok ScuL bara en liten test... inte för jag tor du känner men jag testar... ringer det nån klocka om jag säger Denise Helderop ?
Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur) 
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.
Heh... Steve
Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha
Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen 
| quote: |
| Originally posted by ScuL Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen |

senast vi va där förra året bodde vi rätt centralt men ja minns inte alls va d hette lr nåt... men d va nåt vandrarhem... hade gångväg till Jaarbeurs... Skitsoft faktiskt!
ska försöka hitta boende på samma ställe igen asså...
hur många e d hittills som e säkra på åka?
ja + 3 e iaf d!!!
| quote: |
| Originally posted by ScuL Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund. Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur) ![]() Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet. Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen |

| quote: |
| Originally posted by doter hur många e d hittills som e säkra på åka? ja + 3 e iaf d!!! |
| quote: |
| Originally posted by djred Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils. |
| quote: |
| Originally posted by doter Hur åker ni ner då? Vå åker bil ganska garanterat... |

line-up:
Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act
Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid
Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime
| quote: |
| Originally posted by ScuL line-up: Main: -Jean -Joop -Gielen -Cosmic Gate DJ Team -10th Anniversary live-act Hardtrance: -Cor Fijneman -Charly Lownoise -Bas & Ram -Marcel Woods -Kai Tracid Club: -Jose -Stephan -G-SPott -MC Prime |
| quote: |
| Originally posted by reveal det var ju inte så imponerande, eller? |
jag e är 100 på å åka....men lite tveksam på lineupen assså...
för å va 10års jublileum va d ju ingn dröm lineup iaf....humz..
men e på...kollar flyg för fullt......hittat nått för 1100 t/r men tror d gick ut ite innan...nån som har nått riktigt bra pris för föyg t/r??? skiter i boende den här gången..blir ner parta å åk hem till lumpen igen...hehe
doter...vilka ska me mer än du å anders???
är den där lineupen den slutgiltiga lr??? finns ingen lineup än på id-t sidan jue.....?????
Eh, det känns som att jag gjorde min beställning lite för snabbt där.
Fan då, jag kan ju lika gärna åka ner och gå på en "vanlig" klubb och få bättre lineup.
Besviken som fan.. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.