TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TE2003 biljetter beställda
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by djred on Dec-02-2002 18:31:

Talking TE2003 biljetter beställda

Jahapp, då var 3 styck biljetter beställda. Hoppas fan på att jag var bland de 1000 första så jag får den där CDn

Tänkte jag skulle starta en ny tråd för folk som beställt så man enkelt kan se vilka som ska med..


(Lyssnar på Svenson & Gielen - Twisted för att komma i rätt TE stämning)


Posted by doter on Dec-03-2002 11:51:

im goin

ja ska lätt åka!!!

ett gäng på 4-6 tror ja typ att vi blir

tänkte oxå försöka bli bland dem 1000 men ja blir nog inte d nu iaf... ja va ju på förra å hade DVD men den tappa ja bort på ML resan!!! *FITTA*


Posted by WhiteRussian on Dec-03-2002 19:44:

King

Kungligt! Grymt kul kommer du ha, missa inte Armin som sagt,

Ska försöka ta mig iväg själv också, om jag har pengar dvs,


Posted by ScuL on Dec-04-2002 18:30:

jag e där


Posted by Glorie on Dec-04-2002 18:41:

King

quote:
Originally posted by ScuL
jag e där


en svensk i Utrecht
du, kan du tala om för mig vilket av de båda B&B-hostels som ligger närmast Jaarbeurs? Ja har frågat en annan kompis i Utrecht, men han var osäker.

Ja e förhoppningsvis där


Posted by Vizay on Dec-04-2002 19:10:

scul e inte svensk....han e holländare som kan svenska...är det inte så scul? =)


hmmm fasiken alltså, ser ut som att jag får hoppa över det hela den här gången...har kollat över möjligheterna men de såg lite för osäkert ut så jag skippar


Posted by Endre on Dec-04-2002 19:14:


ni är svin allihop


Posted by ScuL on Dec-04-2002 19:19:

å det stämmer. jag är fullblod hollandare hehe

det finns inte så många hotels eller hostels nära jaarbeurs'en själv men jag ska titta vad jag kann finna.. Utrecht är en relativ stor stad. typ 400.000 invånare .. så det är inget problem att fina nåt annat i rest av staden.


Posted by ScuL on Dec-04-2002 19:29:

jag kollat liten runt å funnit följende:

B&B Utrecht
Alternative to Youth Hostel B&B Utrecht. Good and cheap accommodation12 Euros per night including breakfast and sandwiches. CookingPossibilities free of charge, Rent a bike, Internet Facilities free of charge, Excursions and Activities.

Egelantierstraat 25
Utrecht 3551 GB

Tel: +31 (0)650 434 884
Fax: +31 (0) 302 44 8764
Email: [email protected][/email]
Web: http://www.hotelinfo.nl
Network(s):HOE
Price:12 euros

Rum för en person av € 45
Rum för tva personer av € 50
Gruppsrum för tre personer av € 70
Gruppsrum för fyra personer av € 80
Gruppsrum för fem personer av € 85
Gruppsrum för sex personer av € 100
Gruppsrum för sju personer av € 120
Gruppsrum för åtta personer av € 130
Sovsal (för en stor gruppa!) från 12 till 16€
(per natt)

Priser är inklusiv frukost (24 timmer på dag, öppet buffet)
Det finns grattis internet
Alla rum har TV.

Lägenheten finns ungefär 15 minuter från stadens centrum (gående).
Och de har parkplatsarna.


Totalavstand till Jaarbeurs'en är 2.6 km och det tar 6 minuter med bilen.

B&B Utrecht City Center
This new hostel is located in the city center of Utrecht in a historical 1870 building, in front of the city theater. From 16 Euros. Free breakfast, free luch packet, free internet (12 computers), free use of printers/scanners. Free fitness room. No curfew. Check-in time by appointment. Check-out at 16.00 hours. The breakfast is of the best.

Lucas Bolwerk 4
Utrecht 3512EG
Tel: +31 (0)650 434 884
Fax: +31 (0) 302 44 8764
Email: [email][email protected]
Web: http://www.hostelutrecht.nl
Network(s):HOE
Price:From 16 Euros

Rum för en person av € 55
Rum för tva personer av € 65
Gruppsrum för tre personer av € 90
Gruppsrum för fyra personer av € 120
Gruppsrum för fem personer av € 140
Gruppsrum för sex personer av € 160
Gruppsrum för sju personer av € 120
Gruppsrum för åtta personer av € 130
Sovsal (för en stor gruppa!) från € 16
(per natt)

Grattis frukost hela dagen och grattis internet


Totalavstand till Jaarbeurs'en är 3.7 km och det tar 8 minuter med bilen.

btw de spelar jävla kul trance på ID&T radio just nu??


Posted by Glorie on Dec-04-2002 20:05:

Talking weeeeeeeeeeeeee

ScuL.....oj oj oj oj vaaaa snääääääll du e! suttit å fixat me kartor!! Wow.. asschyst! Hur kommer d sig att du snackar klockren svenska??

Sist vi var nere i Utrecht bodde vi på B&B City Center...det var dugligt boende.. men svårt som tusan att hitta

alltså e det närmare att bo på det andra.. okej...
Tack såååå heeemskt mycket för livsviktig information

(har själv letat boende i U, men hittar bara dessa 2 alternativ...

shit bor det 400 000 pers i U? Oj oj oj.. trodde vi snacka 200 000 personer ungefär..

återigen.. tack allra mjukast.


Posted by ScuL on Dec-04-2002 20:26:

sure m8 anything to make a Swedish trance buddy happy hehe
min Svenska? bara övning.. övning.. och övning.. och besöker Sverige flera ggr i året.. (sommersemester och sportsemester för att åka skidor ) o Svenska kompissar

Gående är den andra närmare men på cykel/med bilen eller bus är första närmare (och billigare!). Den andra är mitt i centrum alltså det betyder att det finns ingen plats för bilen osv.

inte precis 400.000; men fast med alla suburbs... utrecht själv 270.000.. add up nieuwegein (62.000), ijsselstein (32.000), driebergen (18.000), zeist (59.000) and maarssen (40.000). (all located within 5 kilometers of the city, but yet a different kommun)
481.000 even! hehe..


Posted by Glorie on Dec-04-2002 21:01:

King

ok...tack igen

City center...alright! Hojta gärna om du kommer på nåt annat boende.. som du vet om...motell eller hostel


Posted by djred on Dec-04-2002 21:29:

Häftigt med en svensktalande Holländare
Och du är jäkligt bra på det också!

Tack för hoteltipsen också, jag har även tänkt på att bo inne i Amsterdam. Är det enkelt att ta sig därifrån till Utrecht?


Posted by SteveTranz4ever on Dec-04-2002 21:35:

Men nu när vi alla blir så bra vänner med ScuL så kan vi ju sova hos han eller hur

Ok ScuL bara en liten test... inte för jag tor du känner men jag testar... ringer det nån klocka om jag säger Denise Helderop ?


Posted by ScuL on Dec-04-2002 21:42:

Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.

Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen


Posted by SteveTranz4ever on Dec-04-2002 21:54:

quote:
Originally posted by ScuL
Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen
Sannolikheten att du kände henne är ju inte så stor så det var det som var själva testen från min sida... Jag tvivlar inte på att du e äkta Holländare

Har också ett par poster i Hollänska delen som jag la där för ett bra tag sen... svarade på ett par på Hollänska... gissade mig till vad dom handlade om och det gick bra... Vi har rätt lika språk ibland


Posted by doter on Dec-05-2002 14:24:

senast vi va där förra året bodde vi rätt centralt men ja minns inte alls va d hette lr nåt... men d va nåt vandrarhem... hade gångväg till Jaarbeurs... Skitsoft faktiskt!
ska försöka hitta boende på samma ställe igen asså...

hur många e d hittills som e säkra på åka?

ja + 3 e iaf d!!!


Posted by djred on Dec-05-2002 20:19:

quote:
Originally posted by ScuL
Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.

Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen


Tackar! Då vet jag..bara att betstämma vart man ska bo då

quote:
Originally posted by doter
hur många e d hittills som e säkra på åka?

ja + 3 e iaf d!!!


Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils.


Posted by doter on Dec-06-2002 11:00:

quote:
Originally posted by djred

Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils.


Hur åker ni ner då?
Vå åker bil ganska garanterat...


Posted by djred on Dec-08-2002 19:14:

quote:
Originally posted by doter
Hur åker ni ner då?
Vå åker bil ganska garanterat...


Vi tar nog flyg, 1200 kr med SAS till amsterdam är helt ok. Det är bara en som har körkort så resan skulle nog gå rätt hårt åt mot honom

Sen vette fan om det är så kul att sätta sig i bilen för en oändlig resa hem när man hållit igång så länge


Posted by ScuL on Dec-08-2002 19:29:

line-up:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime


Posted by reveal on Dec-08-2002 20:21:

quote:
Originally posted by ScuL
line-up:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime



det var ju inte imponerande, eller?


Posted by SteveTranz4ever on Dec-08-2002 20:30:

quote:
Originally posted by reveal
det var ju inte imponerande, eller?
En klassisk line-up for T.E. skulle gärna se alla där, fan jag har ju knappt sett nån för f*n

Jag måste komma på nåt sätt jag kan få ihop pengar till biljett å resa...


Posted by Amnezia on Dec-08-2002 20:40:

jag e är 100 på å åka....men lite tveksam på lineupen assså...

för å va 10års jublileum va d ju ingn dröm lineup iaf....humz..

men e på...kollar flyg för fullt......hittat nått för 1100 t/r men tror d gick ut ite innan...nån som har nått riktigt bra pris för föyg t/r??? skiter i boende den här gången..blir ner parta å åk hem till lumpen igen...hehe

doter...vilka ska me mer än du å anders???

är den där lineupen den slutgiltiga lr??? finns ingen lineup än på id-t sidan jue.....?????


Posted by djred on Dec-08-2002 20:55:

Eh, det känns som att jag gjorde min beställning lite för snabbt där.

Fan då, jag kan ju lika gärna åka ner och gå på en "vanlig" klubb och få bättre lineup.

Besviken som fan..


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.