TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רק רציתי לשאול מי זה....


Posted by fishfish on Dec-03-2002 13:06:

רק רציתי לשאול מי זה....

http://www.layla.co.il/galleries/Cl...2465/Big/24.jpg
http://www.layla.co.il/galleries/Cl...2465/Big/27.jpg

מהפורום לא???
פעם זכרתי את השם עכשיו כבר לא,
בקיצור אם אתה מהפורום, אז כל הכבוד על העובדה שתיקלטת ב
TLV!

חג שמח לכולם...


Posted by m0sh on Dec-03-2002 13:09:

זה ניר גולדשלאגר

ולא זכור לי שהוא היה מהפורום

אני מכיראיתו לא ממש מדבר איתו

אבל מכיר את החברים שלו שגם באותו עסק כזה


Posted by fishfish on Dec-03-2002 13:10:

חשבתי שזה רונן או אריאל, או ...
שכחתי את השמות של חברי הפורום...


Posted by fishfish on Dec-03-2002 13:10:

הייתי שמח לתקלט שם...


Posted by m0sh on Dec-03-2002 13:15:

שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה

חפיף


Posted by fishfish on Dec-03-2002 13:17:

הוא יוצא עם הבת של מנהל המועדון או משהו כזה???


Posted by ripcurl on Dec-03-2002 13:18:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה

חפיף


אולי תספר לו בכל זאת
זה מצחיק לאללה


Posted by m0sh on Dec-03-2002 13:29:

חחח עזוב


לייחצן בשביל לקבל דקות.......פחחח


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-03-2002 13:29:

Big Ears

ספר ספר אחי.....
גם אני רוצה לשמוע....


Posted by Sniper on Dec-03-2002 22:14:

טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל


Posted by Hell_Copter on Dec-03-2002 22:17:

במסיבה אז במימד החמישי שצח תקלט הוא גם תקלט שם
נראה לי יצא לצח לדבר איתו קצת...


Posted by luckystrike on Dec-03-2002 22:24:

quote:
Originally posted by Sniper
טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל


תאמין לי אני מעריך אותו
אין מה לעשות לפעמים רק ככה אפשר להתקדם ...

תאמין לי כנראה הוא ממש אוהב את זה
שיהיה לו לבריאות


Posted by m0sh on Dec-03-2002 22:28:

אין לי שום דבר נגדו..........

פשוט לא יודע

הרוב קומבינות


Posted by Sniper on Dec-03-2002 22:29:

מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן שתדע לך שהוא גם הישתתף בתחרות של בי יו איפה שאודי זכה מקום 1 אבל הוא זכה באחד המקומות האחרונים אם אני לא טועה חבר שלי זכה מקום 3


Posted by luckystrike on Dec-03-2002 22:30:

quote:
Originally posted by Sniper
מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן


לא התכוונת "הוא לא דופק להם דין וחשבון" ??? יענו
הוא עושה בכל זאת מה שהוא אוהב למרות מה שמטונפים אומרים עליו


Posted by Sniper on Dec-03-2002 22:38:

לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו


Posted by luckystrike on Dec-03-2002 22:43:

quote:
Originally posted by Sniper
לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו

אני מבין מה אתה אומר
אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה

אני דווקא רואה אותו בתור גבר
תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו
...
לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה
ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות
ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ...


Posted by Sniper on Dec-03-2002 22:48:

יכול להיות שאתה צודק ואם כן אז סבבה שיהיה לו בהצלחהה


Posted by ripcurl on Dec-04-2002 01:11:

שמעו,
אני לא ממש יודע איך הוא היום
מה שאני כן יודע זה שתחילת הדרך שלו
ממש ממש ממש בהתחלה
אני והוא היינו דיי חברים והוא היה יוצא איתי ועם חברים שלי לדיסקוטקים
ואז הוא התחיל לתקלט
את כל המוזיקה שלו הוא השיג ממני וחבר שלי
הכל!
הילד לא ידע מה זה טראנס
היה לו על המחשב את
now 2
וזהו...

עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו...


Posted by elad11 on Dec-04-2002 04:01:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני מבין מה אתה אומר
אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה

אני דווקא רואה אותו בתור גבר
תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו
...
לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה
ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות
ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ...


יש בדבריך משהו.....


Posted by Sniper on Dec-04-2002 09:58:

quote:
Originally posted by ripcurl
עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו...


היום הוא התחיל לנגן ניו יורק אהוס ובאמת אין לו כישרון


Posted by Scorchio on Dec-04-2002 10:07:

טוב קודם כל הילד הזה נעל
הוא לא יודע למקסס
אני אשכרה מיקססתי לו טראקים במימד
דבר שני כל החומר שלו הוא ניגן מהדיסקים שלי ושלו ישבו בצד
דבר שלישי הוא לא מקבל כסף
דבר רביעי הוא עולה רק בקומבינות ורק אם הוא מביא יותר מ 100 אנשים למסיבה.


Posted by fishfish on Dec-04-2002 10:18:

מה שנקרא בשפה של הכרכומניקים,
"שמח"....

ועוד המנון מההוויה הכרכומניקית:
"אוכל, אוכל, אוכל ושתייה (תלבישו על זומביניישן, ותוסיפו מחיאות כפיים"

"ארטיק אסקימו לימון קסטה קרח !!!, ואז כל הנוכחים עונים: "קרח" !!!


Posted by m0sh on Dec-04-2002 10:29:

מפסיק ללכלך עליו........

נראה לי זה הספיק

mods are welcome to close the theard


Posted by Hell_Copter on Dec-04-2002 11:49:

quote:
Originally posted by fishfish
מה שנקרא בשפה של הכרכומניקים,
"שמח"....

ועוד המנון מההוויה הכרכומניקית:
"אוכל, אוכל, אוכל ושתייה (תלבישו על זומביניישן, ותוסיפו מחיאות כפיים"

"ארטיק אסקימו לימון קסטה קרח !!!, ואז כל הנוכחים עונים: "קרח" !!!


נשמע כאילו אתם לא פחות שרוטים מלהקת עודד והפרות
מוש... your wish is my command



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.