TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רק רציתי לשאול מי זה....
רק רציתי לשאול מי זה....
http://www.layla.co.il/galleries/Cl...2465/Big/24.jpg
http://www.layla.co.il/galleries/Cl...2465/Big/27.jpg
מהפורום לא???
פעם זכרתי את השם עכשיו כבר לא,
בקיצור אם אתה מהפורום, אז כל הכבוד על העובדה שתיקלטת ב
TLV!
חג שמח לכולם...
זה ניר גולדשלאגר
ולא זכור לי שהוא היה מהפורום
אני מכיראיתו לא ממש מדבר איתו
אבל מכיר את החברים שלו שגם באותו עסק כזה
חשבתי שזה רונן או אריאל, או ...
שכחתי את השמות של חברי הפורום...
הייתי שמח לתקלט שם...
שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה
חפיף
הוא יוצא עם הבת של מנהל המועדון או משהו כזה???
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה חפיף |
חחח עזוב
לייחצן בשביל לקבל דקות.......פחחח
ספר ספר אחי.....
גם אני רוצה לשמוע.... 
טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל
במסיבה אז במימד החמישי שצח תקלט הוא גם תקלט שם
נראה לי יצא לצח לדבר איתו קצת...
| quote: |
| Originally posted by Sniper טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל |
אין לי שום דבר נגדו..........
פשוט לא יודע
הרוב קומבינות
מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן שתדע לך שהוא גם הישתתף בתחרות של בי יו איפה שאודי זכה מקום 1 אבל הוא זכה באחד המקומות האחרונים אם אני לא טועה חבר שלי זכה מקום 3
| quote: |
| Originally posted by Sniper מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן |
לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו
| quote: |
| Originally posted by Sniper לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו "מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי" קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו |
יכול להיות שאתה צודק ואם כן אז סבבה שיהיה לו בהצלחהה
שמעו,
אני לא ממש יודע איך הוא היום
מה שאני כן יודע זה שתחילת הדרך שלו
ממש ממש ממש בהתחלה
אני והוא היינו דיי חברים והוא היה יוצא איתי ועם חברים שלי לדיסקוטקים
ואז הוא התחיל לתקלט
את כל המוזיקה שלו הוא השיג ממני וחבר שלי
הכל!
הילד לא ידע מה זה טראנס
היה לו על המחשב את
now 2
וזהו...
עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני מבין מה אתה אומר אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה אני דווקא רואה אותו בתור גבר תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו ... לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ... |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר, אבל גם הבנתי שכשרון אין לו... |
טוב קודם כל הילד הזה נעל
הוא לא יודע למקסס
אני אשכרה מיקססתי לו טראקים במימד
דבר שני כל החומר שלו הוא ניגן מהדיסקים שלי ושלו ישבו בצד
דבר שלישי הוא לא מקבל כסף
דבר רביעי הוא עולה רק בקומבינות ורק אם הוא מביא יותר מ 100 אנשים למסיבה.
מה שנקרא בשפה של הכרכומניקים,
"שמח"....
ועוד המנון מההוויה הכרכומניקית:
"אוכל, אוכל, אוכל ושתייה (תלבישו על זומביניישן, ותוסיפו מחיאות כפיים"
"ארטיק אסקימו לימון קסטה קרח !!!, ואז כל הנוכחים עונים: "קרח" !!!
מפסיק ללכלך עליו........
נראה לי זה הספיק
mods are welcome to close the theard 
| quote: |
| Originally posted by fishfish מה שנקרא בשפה של הכרכומניקים, "שמח".... ועוד המנון מההוויה הכרכומניקית: "אוכל, אוכל, אוכל ושתייה (תלבישו על זומביניישן, ותוסיפו מחיאות כפיים" "ארטיק אסקימו לימון קסטה קרח !!!, ואז כל הנוכחים עונים: "קרח" !!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.