TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste Solo Album 2001/2002
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Chicane on Dec-03-2002 14:31:

Beste Solo Album 2001/2002

Heel wat DJ's en wannabe DJ's hebben een zilver schijffie afgeleverd met daarop als het mee zit ongeveer 50 tot 70 minuten beukende beats verpakt in een geil designtje. Sommige te koop bij de Aldi (of euroshopper voor sommige ), sommige alleen bij de betere platen en cd boertjes.

Welke platendraaiers/herrieschoppers zijn nu de creme de la crema van de spinazie? Laat uw mening horen en flame anderen zoals vanouds

Let wel op, we hebben het hier over SOLO albums, dus geen mix compilaties (das weer voer voor een andere thread, dus kom maar op stelletje spammers )

Posted by Massive on Dec-03-2002 15:11:

wiew

leuke thread mister Chicane (Y)

ik heb maar voor Rank 1 - Symsonic gekozen, ook al had t imo een stuk beter gekund, zijn nog wel mn favo producers, en track #1 is al om tranen in je ogen bij te krijgen :`)

maar toch eigenlijk ook Transa - CHronology, wat een cd maja ik heb al Rank 1 aangeklikt

Posted by arjoderoon on Dec-03-2002 15:15:

symsonic bestaat eigenlijk maar uit 2 nummers. such is life en airwave. daarom heb ik nie voor symsonic gekozen ook al vind ik het eerste nummer onwijs mooi. toch tiesto maar gekozen.

Posted by Massive on Dec-03-2002 15:21:

quote:
Originally posted by arjoderoon
symsonic bestaat eigenlijk maar uit 2 nummers. such is life en airwave. daarom heb ik nie voor symsonic gekozen ook al vind ik het eerste nummer onwijs mooi. toch tiesto maar gekozen.

waar slaat dat nou weer op

volges mij staan er toch echt 14 nummertjes op aapje

Posted by basd on Dec-03-2002 15:35:

Was toch even moeilijk maar heb uiteindelijk toch voor Sasha gekozen, omdat ik eigenlijk wel zeker weet dat ik dit over tien jaar zo weer uit de kast kan trekken... Geweldig !

Posted by -TAIS- on Dec-03-2002 15:52:

Moby - 18 maar gekozen. Puur omdat ik de andere cds nooit echt goed geluisterd heb

Posted by Ding Chavez on Dec-03-2002 16:04:

Voor mij toch ook wel Sasha, al is het album van Cass & Slide een hele goede 2e (1,5e misschien dan wel )

GreetZ, DC

Posted by Rinus on Dec-03-2002 16:06:

Ik ben niet zo'n album luisteraar en heb er ook niet zo heel veel maar heb voor Tiesto - In my memory, Underworld - a hundred days off en gus gus - attention. Zeer relax de laatste.

MZl

Posted by Raymond on Dec-03-2002 16:07:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Moby - 18 maar gekozen. Puur omdat ik de andere cds nooit echt goed geluisterd heb

Ja Tais dat hebbie als je 100.000 mp3s heb!! Kom je niet aan luisteren toe hehe

Maargoed, ik heb voor het nieuwe Airwave album gekozen. tis hier immers toch Tranceaddict

Posted by magrec on Dec-03-2002 16:36:

hmm sasha is wel leuk maar ik heb toch voor de laatste optie gekozen namelijk:

Layo & bushwacka - nightworks kleine 50 minuten supervette platen en boards of canada - geogaddi komt er vlak achteraan...

Posted by Siesta on Dec-03-2002 16:47:

ik wacht nog steeds op armin's album. maar tot nu toe ga ik voor airwave, onzettend goed album, maar imm vantiesto zitten ook quality tracks op

maar toch airwave

Posted by @ddicted on Dec-03-2002 18:03:

Ik heb alleen die van Tiesto geluisterd en die van Moby, allebei wel goed maar toch voor Tiesto gekozen.

Posted by Nivo on Dec-03-2002 18:06:

quote:
Originally posted by basd
Was toch even moeilijk maar heb uiteindelijk toch voor Sasha gekozen, omdat ik eigenlijk wel zeker weet dat ik dit over tien jaar zo weer uit de kast kan trekken... Geweldig !

mjah, hier kan ik weinig aan toevoegen Sasha dus!

Posted by Cosmic on Dec-03-2002 18:09:

Con-Fusion

Posted by Teal'k on Dec-03-2002 18:34:

In mijn geheugen.. #1 00nz

Posted by MennoB on Dec-03-2002 18:44:

Ik heb voor Aiwave gekozen omdat L-Vee toch mijn beste producer is, en zeker met Airwave

Posted by arj1o1 on Dec-03-2002 19:14:

marco v - con:fusion en natuurlijk dj boozy woozy - booze it up

Posted by TranceFool on Dec-03-2002 19:30:

Ik kan niet kiezen zoals altijd ....heb ook niet al deze albums geluisterd. Denk albumpie van Marco V of Airwave

Posted by M5 on Dec-03-2002 19:47:

DJ Tiesto - ISOS 3

luister ik meestal onderweg naar school

Posted by Yarnie on Dec-03-2002 20:47:

quote:
Originally posted by M5
DJ Tiesto - ISOS 3

luister ik meestal onderweg naar school

das geen solo meuk mvijf.......maare... k ga denk k stemmen voor tiesto in my memorie...blijft een super goede cd

Posted by Blik on Dec-03-2002 22:47:

hmm ff denken

Rank-1 album was slecht, tiesto album was matig, airwave was niet wat ik er van verwacht had, cosmic gate album te saai, marco v album vond ik te eentonig, svenson & gielen waren over het hele jaar gezien de tegenvallers van dit jaar....

kies toch maar voor het airwave album, als de beste van de slechtste

Posted by eieregooie on Dec-04-2002 01:33:

Pffffff... ik ken er maar een paar... en daarvan vind ik denk ik In My Memory wel de beste...

Posted by TranceFool on Dec-04-2002 10:00:

quote:
Originally posted by Blik
hmm ff denken

Rank-1 album was slecht, tiesto album was matig, airwave was niet wat ik er van verwacht had, cosmic gate album te saai, marco v album vond ik te eentonig, svenson & gielen waren over het hele jaar gezien de tegenvallers van dit jaar....

Volgens mij ben je een beetje verwend blik

Posted by Massive on Dec-04-2002 13:33:

quote:
Originally posted by Blik
hmm ff denken

doe jij het ff beter dan blikkie

of ga eens goeie muziek luisteren, horizon verbreding !

Posted by kolkiewolkie on Dec-04-2002 14:33:

he krijg nou wat, airwave album is al uit... was strak langs me heengegaan

moek dan toch es achteraan dan

Pages (2): [1] 2 »