TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste Solo Album 2001/2002
Pages (2): [1] 2 »
Beste Solo Album 2001/2002
Heel wat DJ's en wannabe DJ's hebben een zilver schijffie afgeleverd met daarop als het mee zit ongeveer 50 tot 70 minuten beukende beats verpakt in een geil designtje. Sommige te koop bij de Aldi (of euroshopper voor sommige
), sommige alleen bij de betere platen en cd boertjes.
Welke platendraaiers/herrieschoppers zijn nu de creme de la crema van de spinazie? Laat uw mening horen en flame anderen zoals vanouds 
Let wel op, we hebben het hier over SOLO albums, dus geen mix compilaties (das weer voer voor een andere thread, dus kom maar op stelletje spammers
)
wiew
leuke thread mister Chicane (Y)
ik heb maar voor Rank 1 - Symsonic gekozen, ook al had t imo een stuk beter gekund, zijn nog wel mn favo producers, en track #1 is al om tranen in je ogen bij te krijgen :`)
maar toch eigenlijk ook Transa - CHronology, wat een cd
maja ik heb al Rank 1 aangeklikt 
symsonic bestaat eigenlijk maar uit 2 nummers. such is life en airwave. daarom heb ik nie voor symsonic gekozen ook al vind ik het eerste nummer onwijs mooi. toch tiesto maar gekozen.
| quote: |
| Originally posted by arjoderoon symsonic bestaat eigenlijk maar uit 2 nummers. such is life en airwave. daarom heb ik nie voor symsonic gekozen ook al vind ik het eerste nummer onwijs mooi. toch tiesto maar gekozen. |
Was toch even moeilijk maar heb uiteindelijk toch voor Sasha gekozen, omdat ik eigenlijk wel zeker weet dat ik dit over tien jaar zo weer uit de kast kan trekken... Geweldig !
Moby - 18 maar gekozen. Puur omdat ik de andere cds nooit echt goed geluisterd heb 
Voor mij toch ook wel Sasha, al is het album van Cass & Slide een hele goede 2e (1,5e misschien dan wel
)
GreetZ, DC
Ik ben niet zo'n album luisteraar en heb er ook niet zo heel veel maar heb voor Tiesto - In my memory, Underworld - a hundred days off en gus gus - attention. Zeer relax de laatste.
MZl
| Originally posted by -TAIS- Moby - 18 maar gekozen. Puur omdat ik de andere cds nooit echt goed geluisterd heb |
hmm sasha is wel leuk maar ik heb toch voor de laatste optie gekozen namelijk:
Layo & bushwacka - nightworks kleine 50 minuten supervette platen en boards of canada - geogaddi komt er vlak achteraan...
ik wacht nog steeds op armin's album. maar tot nu toe ga ik voor airwave, onzettend goed album, maar imm vantiesto zitten ook quality tracks op
maar toch airwave 
Ik heb alleen die van Tiesto geluisterd en die van Moby, allebei wel goed maar toch voor Tiesto gekozen.
| Originally posted by basd Was toch even moeilijk maar heb uiteindelijk toch voor Sasha gekozen, omdat ik eigenlijk wel zeker weet dat ik dit over tien jaar zo weer uit de kast kan trekken... Geweldig ! |
Sasha dus!
Con-Fusion
In mijn geheugen.. #1 00nz
Ik heb voor Aiwave gekozen omdat L-Vee toch mijn beste producer is, en zeker met Airwave
marco v - con:fusion en natuurlijk dj boozy woozy - booze it up

Ik kan niet kiezen zoals altijd
....heb ook niet al deze albums geluisterd. Denk albumpie van Marco V of Airwave 
DJ Tiesto - ISOS 3
luister ik meestal onderweg naar school 
| Originally posted by M5 DJ Tiesto - ISOS 3 luister ik meestal onderweg naar school |
hmm ff denken
Rank-1 album was slecht, tiesto album was matig, airwave was niet wat ik er van verwacht had, cosmic gate album te saai, marco v album vond ik te eentonig, svenson & gielen waren over het hele jaar gezien de tegenvallers van dit jaar....
kies toch maar voor het airwave album, als de beste van de slechtste
Pffffff... ik ken er maar een paar... en daarvan vind ik denk ik In My Memory wel de beste...
| Originally posted by Blik hmm ff denken Rank-1 album was slecht, tiesto album was matig, airwave was niet wat ik er van verwacht had, cosmic gate album te saai, marco v album vond ik te eentonig, svenson & gielen waren over het hele jaar gezien de tegenvallers van dit jaar.... kies toch maar voor het airwave album, als de beste van de slechtste |
| Originally posted by Blik hmm ff denken Rank-1 album was slecht, tiesto album was matig, airwave was niet wat ik er van verwacht had, cosmic gate album te saai, marco v album vond ik te eentonig, svenson & gielen waren over het hele jaar gezien de tegenvallers van dit jaar.... kies toch maar voor het airwave album, als de beste van de slechtste |
he krijg nou wat, airwave album is al uit... was strak langs me heengegaan
moek dan toch es achteraan dan