TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De toppers voor 2003
De toppers voor 2003
Wie denken jullie gaan/gaat het helemaal maken ik 2003? Zijn dat de 'established' dj's zoals Tiesto, Armin of komen er doorbraken van relatief nieuwe dj's/producers?
Ik denk dat 2003 Het jaar wordt van Armin van Buuren, zn solo-album komt ook uit in dat jaar en zn wekelijkse radioshow wint ook aan populariteit.
Verder dicht ik CJ Stone (wie?) ook een goede toekomst toe, z'n livesets uit 2002 hebben mij goed kunnen bekoren en het zal me niet verbazen als we CJ een keer op een groot Nederlands feest zullen zien komend jaar.
Gabriel&Dresden gaan door met goede progressive uit te brengen, (tis toch wel progressive?).
Matthew dekay!!!!!
Heeft natuurlijk al een heleboel knallers op zijn naam staan (sunblarity o.a) maar nu o.a residentie in de stalker, draaien op pure en dat samen met zijn productiekwaliteiten kan het bijna niet fout gaan met hem 
Ik denk/hoop dat Lemon8 ook nog wel wat leuke producties gaat maken volgend jaar 
| quote: |
| Originally posted by magrec Matthew dekay!!!!! Heeft natuurlijk al een heleboel knallers op zijn naam staan (sunblarity o.a) maar nu o.a residentie in de stalker, draaien op pure en dat samen met zijn productiekwaliteiten kan het bijna niet fout gaan met hem |
die Bart van Wissen is toch een vrij nieuwe producer? Zoja, dan gaatie nog wel wat leuke plaatjes make hoor
Re: De toppers voor 2003
| Originally posted by Cosmic Guy Ik denk dat 2003 Het jaar wordt van Armin van Buuren, zn solo-album komt ook uit in dat jaar en zn wekelijkse radioshow wint ook aan populariteit. |
ik hoop dat Darren Emerson zijn doorbraak gaat maken, en dat Tiesto en Armin, vooral zo op deze weg verder gaan!!
| Originally posted by DjSuez ik hoop dat Darren Emerson zijn doorbraak gaat maken, en dat Tiesto en Armin, vooral zo op deze weg verder gaan!! |
airbase, zn producties afgelopen jaar vonnik echt super, en ik denk dat t komend jaar nog wel wat goeie producties gaat maken
Topper van t jaar is voor mij de party organisatie:
I LOVE TRANCE
Zij hebben er de laatste paar jaar en vooral dit jaar ervoor gezorgt dat er meer trance venues door het land werden gehouden. Upcoming talent gemixed met ervaren pro's bleek een goude formule te zijn.
Doorbraak: MISJA HELSLOOT........
Terug van weg geweest: Matt Darey.........
| Originally posted by mantisnl airbase, zn producties afgelopen jaar vonnik echt super, en ik denk dat t komend jaar nog wel wat goeie producties gaat maken |
| Originally posted by Cosmic Guy ... en vrij nieuw ook! |
Ik vind dat Dj Astrid wel wat meer aandacht verdient. Want zij draait echt vette muziek, zo ook gisteren in de Escape 
ik denk dat armin gewoon zo door gaat, en met zn album dik gaat scoren. Het duurt niet voor niets zolang.
groetjes
Kid Vicious gaat het helemala maken volgend jaar!!!
| Originally posted by Apoptosis Ik vind dat Dj Astrid wel wat meer aandacht verdient. Want zij draait echt vette muziek, zo ook gisteren in de Escape |