TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De toppers voor 2003

Posted by Cosmic on Dec-03-2002 18:17:

De toppers voor 2003

Wie denken jullie gaan/gaat het helemaal maken ik 2003? Zijn dat de 'established' dj's zoals Tiesto, Armin of komen er doorbraken van relatief nieuwe dj's/producers?

Ik denk dat 2003 Het jaar wordt van Armin van Buuren, zn solo-album komt ook uit in dat jaar en zn wekelijkse radioshow wint ook aan populariteit.

Verder dicht ik CJ Stone (wie?) ook een goede toekomst toe, z'n livesets uit 2002 hebben mij goed kunnen bekoren en het zal me niet verbazen als we CJ een keer op een groot Nederlands feest zullen zien komend jaar.

Gabriel&Dresden gaan door met goede progressive uit te brengen, (tis toch wel progressive?).

Posted by magrec on Dec-03-2002 18:20:

Matthew dekay!!!!!
Heeft natuurlijk al een heleboel knallers op zijn naam staan (sunblarity o.a) maar nu o.a residentie in de stalker, draaien op pure en dat samen met zijn productiekwaliteiten kan het bijna niet fout gaan met hem

Posted by Teal'k on Dec-03-2002 18:23:

Ik denk/hoop dat Lemon8 ook nog wel wat leuke producties gaat maken volgend jaar

Posted by Siesta on Dec-03-2002 18:26:

quote:
Originally posted by magrec
Matthew dekay!!!!!
Heeft natuurlijk al een heleboel knallers op zijn naam staan (sunblarity o.a) maar nu o.a residentie in de stalker, draaien op pure en dat samen met zijn productiekwaliteiten kan het bijna niet fout gaan met hem

die b-kant van die sunblairity vinyl is NOG fatter.

Posted by Teknikol on Dec-03-2002 23:14:

die Bart van Wissen is toch een vrij nieuwe producer? Zoja, dan gaatie nog wel wat leuke plaatjes make hoor

Posted by eieregooie on Dec-04-2002 01:36:

Re: De toppers voor 2003

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk dat 2003 Het jaar wordt van Armin van Buuren, zn solo-album komt ook uit in dat jaar en zn wekelijkse radioshow wint ook aan populariteit.

Hmmm... volgens mij is 2002 het jaar van Armin... Voor mij wel iig

Posted by DjSuez on Dec-04-2002 03:34:

ik hoop dat Darren Emerson zijn doorbraak gaat maken, en dat Tiesto en Armin, vooral zo op deze weg verder gaan!!

Posted by magrec on Dec-04-2002 10:04:

quote:
Originally posted by DjSuez
ik hoop dat Darren Emerson zijn doorbraak gaat maken, en dat Tiesto en Armin, vooral zo op deze weg verder gaan!!

lol darren emerson en een doorbraak??
Waar? hehe die is al hartstikke doorgebroken als je het mij vraagt

Posted by mantisnl on Dec-04-2002 11:39:

airbase, zn producties afgelopen jaar vonnik echt super, en ik denk dat t komend jaar nog wel wat goeie producties gaat maken

Posted by eXos on Dec-04-2002 12:08:

Topper van t jaar is voor mij de party organisatie:

I LOVE TRANCE

Zij hebben er de laatste paar jaar en vooral dit jaar ervoor gezorgt dat er meer trance venues door het land werden gehouden. Upcoming talent gemixed met ervaren pro's bleek een goude formule te zijn.

Posted by Raymond on Dec-04-2002 12:25:

Doorbraak: MISJA HELSLOOT........
Terug van weg geweest: Matt Darey.........

Posted by Cosmic on Dec-04-2002 13:01:

quote:
Originally posted by mantisnl
airbase, zn producties afgelopen jaar vonnik echt super, en ik denk dat t komend jaar nog wel wat goeie producties gaat maken

Die ben ik helemaal vergeten ja! Een van me favorieten inderdaad en vrij nieuw ook!

Posted by eXos on Dec-04-2002 13:57:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
... en vrij nieuw ook!

Nou nie echt heur. Draait al weer wat jaartjes mee

Posted by Apoptosis on Dec-04-2002 16:52:

Ik vind dat Dj Astrid wel wat meer aandacht verdient. Want zij draait echt vette muziek, zo ook gisteren in de Escape

Posted by Siesta on Dec-04-2002 17:32:

ik denk dat armin gewoon zo door gaat, en met zn album dik gaat scoren. Het duurt niet voor niets zolang.

groetjes

Posted by New Wave on Dec-04-2002 17:52:

Kid Vicious gaat het helemala maken volgend jaar!!!

Posted by eieregooie on Dec-05-2002 00:49:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ik vind dat Dj Astrid wel wat meer aandacht verdient. Want zij draait echt vette muziek, zo ook gisteren in de Escape

Ey, daar was een collega van me ook naar toe