TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto gaat stoppen met ... ?
Pages (2): [1] 2 »
Tiësto gaat stoppen met ... ?
Ik las net op www.trance.nu dat Tiësto met een van zijn 'trademarks' zal gaan stoppen...maar wat dat wordt vanavond bekend..
Hmm wat zal t zijn? Magik? ISOS? Magik Muzik Remixen? In Search Of Sunrise Remixen?
Hoop niet dat t de Magik serie zal zijn, dat zou echt jammer zijn, al waren de laatste edities nou ook niet zo speciaal, niet echt veel onbekende tracks. Maar vooral de eerste cd's zijn echt nog steeds super.
Vanavond wordt t bekend via een radioprogramma ergens.
Ik zou zeggen....dattie gaat stoppen met remixes van Magik Muzik, maar dat laat hij nu voor een groot deel al doen door oa Geert Hunnik, maar dat is gewoon een gok 
word de magik serie.. zat er min of meer aan te komen...
De eerste paar Magik CDs waren tijdloos, ze zijn nu ook nog goed te beluisteren...........
De muziek die op dit moment geproduceert wordt, kan je niet omschrijven als tijdloos! Daarom vind ik het ook een logische stap als Magik 7 het laatste deel is geweest, tijd voor een nieuw concept!!
Als ie al stopt met magik,had ie beter kunnen stoppen bij magik 6....magik 7 verbleekt als je die naast 6 legt...
zo dat is een waar woord. ik zet me geld ook op de magik serie.
magik 6 was het toppunt eigenlijk had dat de laatste moeten zijn..
[flame mode on]
als ie nu dan misschien zelfs eens echtvette platen gaat maken, zou wel es een keer leuk zijn
[flame mode off]
Is het niet gewoon dat ie nu officieel bekend gaat maken met Gouryella? Hij en Ferry Corsten doen wel altijd alsof ze nog goede vrienden zijn, maar volgens mij is dat allang over... (bijv. toen Tiesto #1 was in het Muzik Magazine, toen was Ferry Corsten 3 dagen later bij TMF ofzo voor een interview, hij had Tiesto nog niet eens gefeliciteerd (als je echt goede vrienden bent, had je al wel ff gebeld)). Maarja, meeste mensen wisten dat eigenlijk wel 
Dat zou dan een mooie domper voor trance.nu zijn
Loop je iedereen lekker te maken dat er groots nieuws rond tiësto aankomt, is het zo'n halfbakken nieuwtje dat ie stopt met gouryella.
Ik hou het op de Magik serie.
GreetZ, DC
ik denk zelf ook de magik..maar misschien vallen de verkoopcijfers van ISOS 3 wel tegen, omdat die zolang op zich heeft laten wachten..
Dat die daarom de ISOS "eruitgooid"...
Hij stopt met de Magik serie, na 5 daalde de kwaliteit aldus Tiesto. Kvond 6 toch erg goed moet ik zeggen...
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Hij stopt met de Magik serie, na 5 daalde de kwaliteit aldus Tiesto. Kvond 6 toch erg goed moet ik zeggen... |
| Just a few weeks back Tiësto claimed the throne as the worlds most popular DJ after being carried there by thousands yet thousands of fans that had cast their vote on him in the more or less official “Best DJ Award”, annually held by the premier UK-based Djmag. But just as many fans of DJ Tiësto’s will morn as the new emperor of the dancefloors decided that “Magik 7 – Live in Los Angeles”, released last fall, will be the very last compilation to carry the name of his critically acclaimed brand - “Magik”. Many will see this as a big loss as the seven releases in the series have delivered Tiësto’s own interpretation of the music he lives for. When Tiësto in mid-December 2001 announced that he’d leave Ferry Corsten to handle the gear in their every so successful “Goureyella”-act he did it with the reason that he didn’t have time to sit down with Ferry and produce something worth the name of “Gouryella”. The reason that Tiësto now gives up on his beloved Magik-series is that he feels that the quality of the productions have decreased and that he was more or less content after the 5th chapter of the series. Instead he wants to focus on his own productions and solo albums that will follow the “In My Memory” release – something that still should please many of his fans around the globe. With Magik and Gouryella left behind people think that the Dutch magician is burning the bridges while others sense that the scene has changed and that Tiësto is moving on with Black Hole and his new label Magik Muzik that have seen big success all over the world, even in the otherwise very rock-hard UK-scene. Many see at Tiësto’s conquer with despise but should really think again. Instead of making money on already popular brands without putting his heart and effort into it he’s trying to do something new, start from scratch. In today’s scene with the recycle-trend and money-matters it’s just what we need to survive our Armageddon. I’m not trying to get my tongue up his arse – I’m only trying to get people that doesn’t respect Tiësto for his music to at least respect him for what he does to our community. So it is with great sadness, in many ways, we together with Tiësto leave his Magik-series behind. But it also with great hope we wait for what the worlds most popular DJ can deliver in 2003 and beyond that. |
((
Mja jammer... maar ik ken het wel begrijpen...
Erg jammer, Magik 6 was zoals trance bedoeld was.....

ja idd erg jammer..
maar hoe zal een CD klinken van tiesto met een andere titel dan Magik... lijkt mij niet veel verschil in te zitten.. alleen de naam veranderd toch??
en we krijgen nog zoveel live setjes van de man te horen.. so..
het valt allemaal wel mee..
| Originally posted by tijs08 ja idd erg jammer.. maar hoe zal een CD klinken van tiesto met een andere titel dan Magik... lijkt mij niet veel verschil in te zitten.. alleen de naam veranderd toch?? |
Ejh people, ER IS NOG NIETS OFFICIEEL BEKEND GEMAAKT.
Dus der is nog helemaal niets zeker.
zie het positieve ervan in...
Nu kan Ferry Corsten de draad oppaken : Ferry-Tales! 
| Originally posted by Jesse zie het positieve ervan in... Nu kan Ferry Corsten de draad oppaken : Ferry-Tales! |

| Originally posted by arjoderoon als ie dan ook ff van die sprookjesachtige covers laat maken zoals de magik serie eerst had.. |
ja ik heb ze allemaal (nou ja, 1 t/m 4 want daarna kwamen ze niet meer) met de originele hoesjes..
Maar die plaatjes waren van iemand anders..werden zonder toestemming gebruikt en daarom zijn er allemaal nieuwe (lelijkere) gekomen..
De oorspronkelijke benadrukte het Magik gevoel veel sterker..
Morgenavond (7 december) komt Tiesto in dancedepartment, ik hoop dat we er dan meer kunnen horen over het hoe of wat?
Vind 't wel jammer, Magik was toch iets aparts vind ik!
Otte
Er jammer, was een leuke serie alhoewel het een aflopende zaak was !