TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Een leven zonder muziek.....
Een leven zonder muziek.....
Hoe zou het leven eruit zien zonder muziek ??
Ikzelf kan me geen leven voorstellen zonder muziek, ik sta er mee op
en ga er mee naar bed. Er gaat gewoon geen dag voorbij zonder muziek.
Als je nu muziek uit bijvoorbeeld je jeugd hoord dan denk je daar meteen weer aan terug, eigenlijk is muziek een aanknopingspunt van alles wat er gebeurt.
moest ik effe kwijt.... Proost !
Mooi gezegd Smirnof
Is er leven zonder muziek dan? Zou wel een stuk saaier zijn
als er geen muziek zou bestaan zouden we het niet missen omdat we niet afweten van het bestaan van muziek 
maar het zou idd saai zijn als er nu opeens geen muziek meer zou zijn
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Mooi gezegd Smirnof |
Re: Een leven zonder muziek.....
| Originally posted by Smirnoff Hoe zou het leven eruit zien zonder muziek ?? |
Re: Re: Een leven zonder muziek.....
| Originally posted by tijs08 Wat zou je kiezen? Nooit meer SEX of nooit meer MUZIEK?? dat is dus een vraag waar ik geen seconde over na hoef te denken.. en NEE ik ben geen maagd! |

Leven zonder muziek is er gewoon niet. Zet bv onder een film eens het geluid af, er is gelijk geen hol meer aan. Op de een of andere manier doet muziek wat met je...
Voor mij persoonlijk sta ik er idd ook mee op, geef er zo'n beetje al m'n geld aan uit en ga er mee naar bed. Die geweldige zin illustreerd het helemaal: "To live without my music would be impossible for me"
GreetZ, DC
Leven zonder muziek? WTF, moet er niet aan denken.. Ik ben dan nog liever blind
of stom (mja, eigenlijk kan ik dat hier nu natuurlijk niet zeggen, maar goed) .. Geen muziek, nee zou me niet aanstaan.. als nou bijvoorbeeld R&B verdwijnt, oke, daar kan ik dus niet mee zitten, maar als trance-muziek zou verdwijnen, daar kan ik dus wel mee zitten!
Trance is Life!
| Originally posted by Ding Chavez Leven zonder muziek is er gewoon niet. |
| Originally posted by ampburner en als je nou doof geboren zou zijn? |
| Originally posted by ampburner en als je nou doof geboren zou zijn? |

| Originally posted by Ding Chavez Er zijn ook parties voor doven hoor, die voelen dan gewoon de beat. Is toch ook soort van muziek dan ![]() |
Re: Re: Een leven zonder muziek.....
| Originally posted by tijs08 Wat zou je kiezen? Nooit meer SEX of nooit meer MUZIEK?? dat is dus een vraag waar ik geen seconde over na hoef te denken.. en NEE ik ben geen maagd! |

nooit meer sex zou me beter afgaan dan nooit meer muziek. waarom oik dan zo stom ben om nog steeds niet die gehoorbeschermers te laten maken weet ik ook niet....