TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal - Regionaal
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Joost008 on Dec-08-2002 12:48:

Voetbal

Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.
Ikzelf zit in Rohda Raalte 10, we hebben dit jaar met een hele groep vrienden een eigen voetbalelftal opgericht.
Alleen gaat het helaas nog niet echt goed met ons in competitie, we staan namelijk laatste en hebben nog geen punten gehaald.
Maar we zorgen altijd wel voor gezelligheid in de kantine, we zijn zeg maar het bierteam van de vereniging.
Ikzelf heb btw nog niet meegevoetbald dit seizoen vanwege een blessure, ik begin weer na de winterstop en hoop dat we dan wel wat winnen

Check ook eens onze website ROHDA10.NL (nog lang nie alles werkt, omdat hij nog maar een week online is en er nog veel aan gedaan moet worden)


Posted by Evil_E on Dec-08-2002 13:10:

SPeelde zelf tot nu toe altijd in VV Berkum (Zwolle) A2,B2,C2 e.d.

Sinds dit seizoen in Berkum 6


Posted by moogwai on Dec-08-2002 16:36:

Ik speel bij Volharding 6, ook een geweldig vriendenteam.. allemaal 20/21 jaar en we kunnen ook nog redelijk voetballen ook... enkele vrienden van mij voeballen liever in dit team dan in 1 of 2

Vorig jaar net geen kampioen geworden, want er zat weer zo'n team dwars die bestond uit allemaal ex-selectie spelers

Maar goed, dit jaar gaan we weer voor het kampioenschap... na een dramatisch start 1x verloren en 2x gelijk hebben we geen punten meer verspeeld en vanmorgen hebben we ff ons gerevancheerd op de onze nederlaag door met 2-1 te winnen, waarbij ondergetekende weer 2x het net heeft weten te vinden

Verder is elke zondag weer een groot feest ... altijd een boomblaster bij met onze scoringtunez en natuurlijk ook phatte muziek in de kleedkamers... van Eye of The Tiger tot Flamman & Abraxas - Good To Go


Posted by Jappio on Dec-08-2002 16:43:

Ik speel in het 4e van RS. Een futsalteam met allemaal gasten die ik al heel mn leven ken vorig seizoen ging t nie zo heel goed al hebben we in de laatste speelronde nog een overwinning behaald waardoor we geen laatste werden

Aanstaande woensdag begint de voorjaarscompetitie, en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren

GrtZ


Posted by DjSuez on Dec-08-2002 22:15:

ik zou interne competitie van de universiteit gaan doen , maar een of andere kontenbonker was te laat om ons op te geven...maar ja, volgende periode beter, kheb altijd basketbal en fitness nog..


Posted by Subsonik on Dec-08-2002 22:44:

Ik voetbal mee in een bedrijfscompetitie (zaalvoetbal) we verliezen bijna altyd maar ik scoor altyd wel dus dan vinket alweer best


Posted by Teknikol on Dec-09-2002 14:28:

Re: Voetbal

quote:
Originally posted by Joost008
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.



ja. nee.

Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot


Posted by Punt on Dec-09-2002 15:12:

Speel in de zaal in het tweede team van Sparta '67 uit 't Zand (NH). Staan op dit moment vijfde in de competitie. Meestal spelen we voor het eerste elftal, die het stukken beter doen. Die spelen nu al vier seizoenen in de landelijke eerste divisie en staan nu op de derde plaats. Vorige week gelijk gespeeld tegen koploper Maasstad uit Rotterdam.

Ik hoop toch stiekem dat ze promoveren, dan spelen ze volgend jaar in de eredivisie. Dan krijg je echt wat leuke teams op bezoek.


Posted by basd on Dec-09-2002 16:31:

Momenteel het 1e van v.v. Drienerlo, de vereniging van onze universiteit. Altijd gezellig


Posted by Jappio on Dec-09-2002 18:38:

Re: Re: Voetbal

quote:
Originally posted by Teknikol
ja. nee.

Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot


Dus onderaan


Posted by DjSuez on Dec-10-2002 08:57:

quote:
en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren


gaan we lullig doen jappio...


Posted by Jappio on Dec-10-2002 13:32:

quote:
Originally posted by DjSuez
gaan we lullig doen jappio...


whehe

nee joh we zijn geheel onterecht gedegradeerd dus dan moeten we nou maar weer terug promoveren Morgenavond gaan we er weer voor


Posted by DjSuez on Dec-11-2002 09:40:

quote:
nee joh we zijn geheel onterecht gedegradeerd dus dan moeten we nou maar weer terug promoveren Morgenavond gaan we er weer voor


hmm, onterecht...ik heb daar anders nooit iets over gehoord hoor...

ik mag er vanavond ook weer tegenaan...

gezellig met een chika romantisch Pulp Fiction kijken..


Posted by Jappio on Dec-11-2002 11:06:

quote:
Originally posted by DjSuez
hmm, onterecht...ik heb daar anders nooit iets over gehoord hoor...

ik mag er vanavond ook weer tegenaan...

gezellig met een chika romantisch Pulp Fiction kijken..


Lol.. We hebben in hun kampioenswedstrijd van de eerste gewonnen, nog een x van de 3e en zeker 6 wedstrijden onterecht verloren

whehehe

vraag maar aan ralphie als je me niet geloofd :P


Posted by DjSuez on Dec-11-2002 11:08:

quote:
Lol.. We hebben in hun kampioenswedstrijd van de eerste gewonnen, nog een x van de 3e en zeker 6 wedstrijden onterecht verloren


whehe, ik zeg al niks meer...


Posted by ScuL on Dec-11-2002 20:14:

ik speelde ooit bij onze heimatclub SV Eemnes gege (toen ik 8 was)
echter toen ik 10 werd ben ik er mee gestopt omdat ik het beu werd iedere zaterdag en/of zondag vroeg op te staan

heb in E3 en in E1 gezeten. ohja onze 1e wedstrijd verloren we met 16-0 tegen SDO Bussum whehe


Posted by Joost008 on Mar-30-2003 16:56:

FF tussen neus en schaamlipjes door, heb met me team vandaag onze eerste competitiewedstrijd gewonnen 7-2!!!!!!!!!!! Jalalallaa (was ook weer onze eerste doelpunt sinds 13 oktober )

Jaja topteam


Posted by Blik on Mar-30-2003 17:02:

jarenlang gevoetbald bij het welbekende OJC Rosmalen (doen het niet onverdienstelijk in de hoofdklasse op dit moment), maar op daar had ik op een gegeven moment geen zin meer in en ben dus maar gestopt


Posted by SnuggLe on Mar-30-2003 17:36:

Kheb nooit gebald totdat ik op de Universiteit kwam. Daarvoor al jaren gewoon gekeken naar de amateurs uit Didam en de Graafschap.

Ben nu al een jaartje of 2 aan het Futsallen bij Partyzan FK, een clubbie in de Bpoule van de interne competitie. BasD heeft er ook in gespeeld Het is een gezelligheidsteam met allemaal gekken erin. Nu staan we boven aan met een doelsaldo van 35 voor en 4 tegen na 4 wedstrijden.

Verder val ik wel eens in bij het 4e (nu zaterdag) en 5de (afgelopen zaterdag) van v.v.Drienerlo, het studententeam van de Universiteit.

Ook veel toernooien hier (FLaza, flat zaalvoetbal, of het STAF toernooi, faculteiten onderling) zijn leuk.

Als laatste 1 x in de 3 weken op het kunstgras, 7x7 bij het team "Stelletje Duitsers". Ook een interne competitie tussen Universiteits en HBO-teams. Erg leuk


Posted by Switch on Mar-30-2003 20:15:

ik speel bij Oranje Nassau in Almelo bij het 7e, mijn broer bij het 6e. wij staan op dit moment 2e met 2 punten achterstand op de nummer 1, en we moeten hun nog thuis krijgen dus dat wordt een belangrijke partij.
vorige week 5-0 gewonnen, daarvoor met 7-1, en voetballend kunnen we bergen verzetten, echt mooi tikwerk
m'n broer staat eerste met 12 punten oorsprong ofzo
echt goeie ploeg behalve als ze tegen het 7e moeten
we stonden met 2-0 voor toen er 20 minuten voor tijd een opstootje onstond doordat hun spits een verdediger van achteren schopte. dus werd er niet meer doorgespeeld

we hebben ook onze eigen website met foto's, wedstrijdverslagen, standen etc...

Oranje Nassau 7


Posted by Dj Alpha on Apr-01-2003 17:30:

K speel voor Ede Victoria in het 2e, maar ben de laatste jaren veel geblesseerd geweest.
Wel een leuk team maar de prestatie op het veld is helaas wat minder.


Posted by moogwai on Sep-05-2004 16:20:

Ik herinnerde me nog deze thread Wie is er ook weer aan ballen???

Vandaag alweer de 4e "oefenwedstrijd" van het seizoen, volgende week begint de competitie weer.

Gisteren nog wezen stappen in het "verre" Duitsland en vanmorgen om 10.00 alweer op het veld om de nodige alcohol er uit te zweten. En het voetballen viel niet mee met maar 3 uur slaap in de benen, maar het begint weer langzaam te wennen

Natuurlijk wel gewonnen en winnende doelpuntje meegepikt, voor de rest was het....


Posted by Tim81 on Sep-05-2004 19:11:

Het seizoen is dit weekend, na al dat oefenen, eindelijk echt begonnen!

In de zaal speel ik in de eredivisie bij 't Hoornsche Veerhuys en mochten we vrijdag helemaal naar Roermond voor een 4-4 gelijk spel...

Vandaag met Westfriezen (3e Klasse) eerste wedstrijd uit bij Beverwijk met 0-2 gewonnen!


Posted by Freezel on Sep-06-2004 06:53:

Op de zondag bij JSV Nieuwegein in het 8e en laagste elftal We hebben wat nieuwe mensen erbij, waardoor het spel veel beter is geworden dan vorig seizoen Gister de stadsderby van Vreeswijk gewonnen met 5-4 en zelf doelpuntje meegepikt


Posted by Blik on Sep-06-2004 08:39:

ik speel nu in het 7de van BLC, volgende week begint voor ons de competitie ook weer. Hebben echter nog geen wedstrijd gespeeld.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.