TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glasstråden
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Glasstråden
Svenska ting-tråden håller på att bli en glasstråd 
Godaste glassen genom tiderna? Sandwich kanske
SJUKT god, väljer ofta den
Sen vill jag ha svar på vad glassen med tuggummipinne, vaniljglass (?) med päron utanpå, blomformad, vad den heter
Ska kräva att GB lanserar den igen 
Sandwich är ju klart den godaste glassen...
Damn kommer inte på vad den heter....Har det ju på tungan...

nae min favoritglass alltime måste jag nog säga är Calippo.....satt å pressade calippo med ne polare en hel sommar nere på landet....fyyfan de va tider det 
satt å glassaade på en bänk med calippon i ena handen å en cola i andra å sen spanade vi alla fina flickor som traskade förbi (finns gott om dom på västkusten kan jag medela) 
Pigelin mother******s!!! 
Den hette...Bubbel pop....
Sandwich är schysst som fan, en riktig klassiker, men lakritspuck är nog den bästa GBglassen jag nånsin ätit. I dagsläget gillar jag 88:an Black mest.. Glassbåt är sjukt ball, men den har GB aldrig haft väl?
Tråkigaste glassen nånsin: Guldpuck
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Tråkigaste glassen nånsin: Guldpuck |
| Originally posted by x-dream Den hette...Bubbel pop.... |
FAN va lamt namn 

kanske därför de tog bort den

| Originally posted by reveal hahahaha FAN va lamt namn ![]() ![]() kanske därför de tog bort den |
Så sant ganska konstigt namn på en glass om man säger så...
| Originally posted by Vizay nae min favoritglass alltime måste jag nog säga är Calippo.....satt å pressade calippo med ne polare en hel sommar nere på landet....fyyfan de va tider det ![]() satt å glassaade på en bänk med calippon i ena handen å en cola i andra å sen spanade vi alla fina flickor som traskade förbi (finns gott om dom på västkusten kan jag medela) |
| Originally posted by King of Clubs Enda problemet med Calippo är tillvägagångsättet när man äter den, vilket lätt ger oönskade och oglassiga associationer. |
eller då kanske det tvärtom är positivt
| Originally posted by King of Clubs Enda problemet med Calippo är tillvägagångsättet när man äter den, vilket lätt ger oönskade och oglassiga associationer. |

| Originally posted by x-dream Den hette...Bubbel pop.... |
| Originally posted by reveal speciellt om man sitter och spanar brudar? eller då kanske det tvärtom är positivt |
Sandwich e så god ! 
Cornetto Vanilj/Sjoklad men i Sverige känner men inte den riktiga!
annars..
Mars Ice Cream är också gott 
Hamburgegalssen va oxå rätt god
| Originally posted by Aendy Nja positivt? Hade varit intressant om du kunde utveckla hur en kille som äter glass på det viset Calippo måste ätas på, kan ses som positivt hos det motsatta könet... |
| Originally posted by Vizay tjejer tänder på homosexuella killar.....det är ett generellt faktum (åtminstonde verkar det så enligt alla mina tjejpolare) |

d var nån pappersstrut me glasspraliner i.. sjukt kladdigt 
(ursäkta språket) 
tacka vet ja 88:an..
taccosglassen va fna vidrigt söt......god men söt
.....sen dom där bonbons...emarn du dom där händerna å fötterna som kom i en påse? 
En mjukglass på sommaren slår allt. Annars brukar jag köpa dem största och dyraste.
äckligaste glassen: black fire 

Magnum caramell & nuts e jäkligt god också 
Jag kom på en annan gammal favorit..hmm..tip top eller nåt sånt hette den. Det var typ en strutglass med en stor nougatkula i mitten. 
| Originally posted by Nyx Jag kom på en annan gammal favorit..hmm..tip top eller nåt sånt hette den. Det var typ en strutglass med en stor nougatkula i mitten. |
| Originally posted by Aendy Det var inte tip-top. Tip-top innehöll en sträng choklad och en sträng jordgubbssylt som båda var "rinniga". Orsaken till att de kunda hålla sig "rinniga" till trots att resten av glassen var fryst var att man tillsatte ett medel som sedan visade sig vara cancerframkallande. Efter det... ingen mer Tip-top. |
hohoh, vikken diskssion d blev
Aendy, fel fel fel... det e TOPhat du menar..???
TipTop innehöll visst en stor nougatkula som man höll på att spy när man fick i sig.. å sen vare såna där riskorn utanpå
som överdrag 
Vizay, va snackar du i? Inge händer å fötter här inte.. hehe.. du e kanske för ung för att minnas? Ja vet inte.. ska fixa en bild på den