TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gillar ni Reisen?
Gillar ni Reisen?
Gillar ni Reisen? Godisen allts�? Jag �r fan beroende! Har �tit runt 4 p�sar i helgen!
Svingott!
N�? Vad tycker ni?? 
G�r det att INTE tycka om det?
| quote: |
| Originally posted by Aendy G�r det att INTE tycka om det? |
Har aldrig smakat.... men jag hatar fan reklamen 
K�pte d�remot en p�se med cola flaskor idag(vinergum) 400g f�r 15 sp�nn
Fan de bara bubblar i magen nu 
Riesen e stenh�rda men goda!
Bl�� urrkk. de �r ju f�r tusan helt o�tliga. usch
jag f�redrar fortfarande julmust
bara s� att ni vet :O
| Originally posted by RebeL9 jag f�redrar fortfarande julmust bara s� att ni vet :O |
(vilket os�kt gav mig en ny tr�d-id�
)
har inte smakat riesen �n tyv�rr 
reisen..
Usch jag kommer aldrig n�gonsin k�pa en p�se reisen... f�r om jag inte helt missminer mig s� �r det de som har en s�n f�rbaskat d�lig reklam..
Typ dubbat fr�n tyska d�r de springer omkring och fr�gar folk om de vill smaka p� den stora bruna kolan.. ;-)
Faen kan de inte ens l�gga lite pengar p� sin reklam s� ska de faen inte tj�na n�got :-)
/Martin
Re: reisen..
| Originally posted by sipowitz Usch jag kommer aldrig n�gonsin k�pa en p�se reisen... f�r om jag inte helt missminer mig s� �r det de som har en s�n f�rbaskat d�lig reklam.. Typ dubbat fr�n tyska d�r de springer omkring och fr�gar folk om de vill smaka p� den stora bruna kolan.. ;-) Faen kan de inte ens l�gga lite pengar p� sin reklam s� ska de faen inte tj�na n�got :-) /Martin |
vafan e riesen f�r n�got?!?!??!?!
Re: Re: reisen..
| Originally posted by ShyTrance det skulle h�ja priset p� godiset.. |
Det skulle betyda att reisen �r mycket billigare
| Originally posted by King of Clubs L�tt. tycker inte alls det �r gott. Smakar som godiset man blev skickad av sina p�tvingade brev�nner fr�n Lettland i l�gstadiet. |

� ja spotta ut det.. hahahah, svin�ckligt 
Re: Gillar ni Reisen?
| Originally posted by Dj_ExOn Har �tit runt 4 p�sar i helgen! |
| Originally posted by Glorie hahahhahaha, klockrent!!!! ![]() ja ville inte spendera mina dyrbara kronor p� att testa sj�lv, s� ja fick smaka av en kompis, n�stan precis som i reklamen � ja spotta ut det.. hahahah, svin�ckligt ![]() verkar bara va killar som �ter s�nt d�r |
hihi, toffifee e okej om man inte f�r f�r m�nga..
l�tt att f� beg�r av den chokladen ass� 
men werthers, neee, gillar inte h�rda godisar 
Toffifee(sp?) e ju svin gott... �ter det dock inte speciellt mycket