TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- så här bränner ni stålar på bästa sätt
så här bränner ni stålar på bästa sätt
före: http://www.chas.nu/~oracaz/before.jpg
efter: http://www.chas.nu/~oracaz/after.jpg
Sitter nu med laptoppen kopplad till min 6510a när jag skriver detta mess. Är på väg ner till Göteborg för att göra ett intjack...
En fråga bara vilket nummer bodde du på nu igen rebel9 ? Och föresten.... står det rebel9 på dörren hemma hos dig ?.... umm bra att veta tänkte jag...
BRA SMAK!
själv skulle ja nog ha köpt:
en Audio Pro - sub Pro
å nån fet Hembio för de 6000 kvar...
själv slog jag till å brände nästan samma antal pengar fast på 2 cd å en mixer istället....mycke billigare i längden....om man e olaglig å elak som jag alltså 
| quote: |
| Originally posted by Xo|oX BRA SMAK! själv skulle ja nog ha köpt: en Audio Pro - sub Pro |
Hadde kjøpt en annen mixer, men hver sin smak

Originally posted by Connector wee |
hur mycke cash ere som ligger där eg?
undrar.. försökte räkna, men.. 
själv skulle ja köpt en kamera, stereo, ny HD och kläääder,
| Originally posted by Glorie hur mycke cash ere som ligger där eg? undrar.. försökte räkna, men.. ![]() |
| Originally posted by Aendy Får det till 21*500. Kan det stämma? |
skulle tippa på 24 stycken eftersom dne där utrustningen borde gå på nånstans runt 12 lakan lite snabbt räknat 
ja får d till 22500 kronor 
få se vem som har rätt
hehe
26 st?
Hade väldiga problem å se...
hey thats my money youre talking about...or it was... well its 15 000 kr ....
| Originally posted by Glorie ja får d till 22500 kronor ![]() få se vem som har rätt hehe |
hehe, nej det e 25 sedlar
tänkte kanske att d var tusenlappar 
eller nä, ja vet inte va ja tänkte me. hehe
25 sedlar.. va e d? 12500 kr 
yeah, så rebelen ska börja mixa.
| Originally posted by Endre yeah, så rebelen ska börja mixa. |

jag som ska börja mixa o trixa..har pysslat förut fast med cd bara...humm det e technics 1210
r....numark DM3002X mixer... ecler slipmats..och stanton pickuper.....slipmats och mixern byter jag ut om nåra månader mot en pioneer djm 600 och nåra söta bonzia slipmats...pickupern ska nog bytas ut rätt så snart...
mitt råd e att du byter pickuperna sist av allt.....om det där är stanton AL500 (dom heter så va?) så räcker dom gott och väl 
används ju för fna ute på stora fester å klubbar så de kan du ta sist i så fall 
ok humm.. du vet inte vart man kan köpa djm 600 till bra pris? ny ska det va...ingen som har Three n one - Sin City ... C.M - Sensation eller DJ Philip - Spring på Vinyl...säg till isofall
...skojigt forum föresten....härliga smileys...fast vissa ser lite elaka ut..