TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dragon Ball Z: Hot Or Not???

Posted by Opti on May-05-2001 20:42:

Nou ff stemmen, dan zijn we van al dat gezeur af...

Laters

Posted by Blik on May-05-2001 21:20:

kmoet eigenlijk zeggen, geen van allen, kvind namelijk de Transformers ook nie cool, en dbz kijken doe ik al helemaal niet

Posted by -=WVG=- on May-06-2001 15:39:

Alweer DBZ...zucht...

Posted by moogwai on May-06-2001 15:47:

ik mis de optie... Dragonbalz??? Nog nooit gezien

Posted by Akira on May-06-2001 17:19:

ik vond het vroeger altijd master maar toen was ik ook een jaar of 8 en dan is alweer 12 jaar geleden

Posted by Dj Lex on May-06-2001 18:14:

Talking

Ja ik heb die andere thread gestart, dus ja. Ik vind het wel cool dus.

laters

Posted by arno on May-06-2001 18:46:

dragonball is gewoon cool, maar laten we niet die hele discussie opnieuw gaan houden.

Posted by Sandman on May-10-2001 17:40:

Tja wat zal ik daar op zeggen......

Mwaa, echt gaaf is het niet. Maar kijken jah... op de zondagmiddag dan (nadat de rewind is opgenomen )

Maar ik ben geen Dragonbaal z addicted.

Wist je dat ---> Goku een super sayin 3 wordt in dragonbaal GT
Gohan een SSJ2
android 18 en krillen een kind krijgen...

""Sandman is just one sick puppy I love it""

Posted by arno on May-10-2001 17:56:

quote:
Gohan een SSJ2

uiteraard wist ik dat, maar hoe kan je trouwens iemand quoten en dat er dan ook bij staat originally posted by.... want dat staat er bij mij namenlijk nooit bij.

Posted by Blik on May-10-2001 18:55:

quote:
Originally posted by arno

uiteraard wist ik dat, maar hoe kan je trouwens iemand quoten en dat er dan ook bij staat originally posted by.... want dat staat er bij mij namenlijk nooit bij.

Ik weet niet wat jij dan altijd doet, typ jij altijd codes in als je gaat quoten???

onderaan elke post staat een rijtje met blauwe "knopjes", staat ook een quote ding tussen, druk daarop en dan quote je automatisch met naam erbij

Posted by arno on May-10-2001 18:58:

quote:
Originally posted by Blik

Ik weet niet wat jij dan altijd doet, typ jij altijd codes in als je gaat quoten???

onderaan elke post staat een rijtje met blauwe "knopjes", staat ook een quote ding tussen, druk daarop en dan quote je automatisch met naam erbij

TNX!, ik gebruikte inderdaad altijd codes

Posted by Dj Lex on May-10-2001 19:20:

quote:
Originally posted by Sandman
Tja wat zal ik daar op zeggen......

Mwaa, echt gaaf is het niet. Maar kijken jah... op de zondagmiddag dan (nadat de rewind is opgenomen )

Maar ik ben geen Dragonbaal z addicted.

Gohan een SSJ2

""Sandman is just one sick puppy I love it""

Hmm dat wist ik al ja en dit is niet eens het uiteindelijke level. Goku zal zelfs SSJ 4 worden. Dan krijgt hij rood haar.

En arno met die knopjes is het toch wel een stuk makkelijker he? Hehe

Mzzl

Posted by Opti on May-10-2001 20:42:

eeeehhh....watte??? Super Sajinnnn??? Hmmm, ik denk dat ik maar weer eens ga kijken na 10 jaar...

Posted by Cold on May-10-2001 22:30:

Thumbs down DBZ...

...zwaar kut, vriend van me zei dat het vet kewl was dus ik heb het een paar keer gezien, nou vet hoor...echt geen moer aan dus, slechte animaties van +- 30 jaar oud, veel gelul dat nergens over gaat en dan nog dat uitstellen van alle aktie...nee doe mij dan maar de Transformers, voor mij DE beste tekenfilm aller tijden...dan wel de "oude" versie met o.a. Megatron , Optimus Prime...Starscream ,...Soundwave en de stapelrobots..haha

Laters!