TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie kan mij helpe aan Oliver Lieb - Subraumstimulation?
Pages (2): [1] 2 »
Wie kan mij helpe aan Oliver Lieb - Subraumstimulation?
Na de succelvolle thread van Junkx,
Wie kan mij aan deze plaat helpen?? ik weet dattie nog op buitenlandse site's te krijgen is, maar ik heb geen credit card
Er moet btw de Main Mix opstaan
Gr33tZ
uche..

| quote: |
| Originally posted by Chicane uche.. |
tomtiedomtiedom, tralielaliela......

| quote: |
| Originally posted by Chicane uche.. ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz tomtiedomtiedom, tralielaliela...... |

wie, ikke???? ik ben NET ZO LIEF als het meisje op mijn avatar/userpic/profielplaatje/neppasfoto. En misschien nog wel liever 

| quote: |
| wie, ikke???? ik ben NET ZO LIEF als het meisje op mijn avatar/userpic/profielplaatje/neppasfoto. En misschien nog wel liever |
dan neem ik alles terug wat ik gezegd heb

een gelovig mens telt voor 2? 
| quote: |
Originally posted by Eye-Riz ![]() een gelovig mens telt voor 2? |
Als ik je daar blij mee kan maken, dan vind ik het best 
Ghe, al 9 reply's...maar geen enkele tip

heeft je pa geen creditcard?
| quote: |
| Originally posted by Optimus heeft je pa geen creditcard? |
Kheb alle sites nagezocht waarvan ik weet dat je zonder creditcard kan betalen, maar geen succes, op ebay is de sander kleinenberg remix te koop maar geen main mix, voor de rest zou ik alleen nog kunnen zeggen, probeer gewoon na te bestellen bij alle bekende platenzaken, kleine kans dat ze hem krijgen, maar proberen kan altijd natuurlijk. Zelf bestel ik alles bij Rare Records, die weten nog wel es wat te vinden, das alles wat ik weet...
jij bent slim, goedzo 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz jij bent slim, goedzo |
als je bij Rare bestelt, ben je slim. Punt uit 
Tja, ik ben wel es bij Midtown naar binnen gelopen, 10 platen gevraagd, hadden ze niks, zeggen ze altijd, bestel maar bij Rare, die krijgen alles, en dan ga ik naar Rare en dan kom ik weer met een stuk of 5 platen naar buiten en dan is het geld op om naar Freaky te gaan, ze zeggen dat die ook veel heeft. Ben er wel es geweest, hadden ook inderdaad veel, maar ja, tis ook het verste af van het station, dus daar kom ik dan nooit. Ga jij ook altijd naar Rare dan??
Ik kan me niet voorstellen dat er een betere winkel bestaat dan Rare. Hun collectie is groot (en kwalitatief goed, itt Midtown..), de service optimaal en altijd behulpzaam, prima luisterplekken in de winkel, veel kennis van zaken, en sinds kort bestellen via internet.
Ja, ik ben te spreken over Rare. Ik gun het ze gewoon ook van harte, ze werken er hard voor, itt al die ventjes die een beetje stoer lopen doen van 'kijk mij kanjer zijn, ik werk in een platenwinkel'..)
Hmm, kan me niet registeren op die website... Enig idee hoe dit toch mogelijk is?
De service van Rare is inderdaad prima, ze nemen alle tijd voor je enzo idd. De eerste keer dat ik er kwam wist ik niet eens waarvoor ik kwam, ik hoefde maar te vragen en hij begon meteen voor me te zoeken... Tja de website, ik kan me herinneren dat ze eerst alleen aan klanten van de winkel zelf een login gaven, kan me niet voorstellen dat dat zo blijft, zo trek je geen nieuwe klanten aan natuurlijk... Tis allemaal nog nieuw denk ik, er moet nog een hoop veranderen, xal es ff kijken 
Edit: Beste bezoeker!
Op het moment is Rare Web alleen beschikbaar voor onze vaste klanten.
Binnenkort zal onze online winkel voor iedereen beschikbaar zijn.
ze zitten weat dat betreft nog vooral in een try out fase. maar ik moet zeggen dat het prima werkt 
cool he, hoe ze je helpen? ben dr erg over te spreken!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ik kan me niet voorstellen dat er een betere winkel bestaat dan Rare. |
De collectie is niet groot, maar wel heel breed... en misschien nog wel belangrijker... ALTIJD up to date... als het nieuw is hebben ze het (bij wijze van), en anders zorgen ze er wel voor dat ze het voor je krijgen. Ook oude, moeilijk verkrijgbare dingen weten ze vaak nog wel aan te komen (nietwaar tijs08?
)... Vraag me niet hoe
Ze kennen iig overal mensen, en overal kennen mensen hun, wat natuurlijk goed uitkomt wanneer je iets wil hebben
Soms duurt 't een tijd, maar dan heb je ook wat.
(niet te verwarren met de rhythm import keten die o.a. een filiaal heeft in utrecht
)
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ook oude, moeilijk verkrijgbare dingen weten ze vaak nog wel aan te komen ( |
| quote: |
| Originally posted by AFTERNATIVE Als jij dan ff Subraumstimulation regelt krijgje Billy Ray Martin vanme |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.