TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va hände med TA?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Gaby on Dec-12-2002 14:19:

Va hände med TA?

Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar

Posted by dbl on Dec-12-2002 15:12:

Re: Va hände med TA?

quote:
Originally posted by Gaby
Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar

klart vi e

jo, du har rätt.. inte lika mycket trance snack längre...
och sen du nästan inte kom hit så har det typ slutat kommit party info.
det var ju du som postade mest

Posted by Glorie on Dec-12-2002 15:22:

Satan (eek!) Re: Va hände med TA?

quote:
Originally posted by Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

sorry men det där låter ganska rått imo!

jag e ingen som bidrar me några trancerelaterade diskussioner precis och har inte hängt här så länge heller.. sen i oktober tror jag

att det inte postas partyinfo var å varannan dag beror väl som dbl sa att du (gaby) stod för många av de topicsen å så länge jag har hängt här har ja inte sett dig skriva så fasligt mycket, vilket ju är tråkigt såklart. (vet att det postades mycke såna trådar förut, även om ja inte varit aktiv här länge så har ja haft kollen på TA i långt över ett års tid. det räcker eg med att man "show some topics" från svunna tider ser man att det var mer topics från dig.

hmm, nåväl...ja sänker min stämma.. for now...

Posted by AC. on Dec-12-2002 15:34:

Jag är benägen att hålla med Gaby.

Faktum är att det blivit mindre trance topics och mycket mycket mera orelaterade ämnen som glasstråden godistråden julmusttråden osv osv

Vissa topics som tex vad man önskar sig i julkalpp kan anses som intresant då en tråd som den speglar vad musik(Trance) intreserade människor vill ha vilket kan ge ider till andra på forumet om eventuela julkapps önskingar i musikväg eller dylikt

men trance och julmust har jag väldigt svårt att koppla ihop.

Klotterplanket var en bra ide, den blev som en underforum till svenskadelen var vi kunde prata strunt.

Posted by Virus on Dec-12-2002 15:49:

Även om jag bidrar med en hel del irrelevant skitsnack, så håller jag faktiskt med. Förut var det mer musiksnack och jag saknar verkligen all partyinfo som Gaby brukade posta.. Nu postas typ bara de riktigt stora festerna..

Posted by reveal on Dec-12-2002 15:50:

quote:
Originally posted by AC.
glasstråden godistråden julmusttråden

weee, mina trådar för att lätta upp stämningen kaxa inte med dom j/k

nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf

många frågor är ju redan diskuterade

det är inte varje dag som det händer nåt nytt på den svenska trancefronten, hade varit riktigt tråkigt om det bara var "vad lyssnar ni på"-tråden som folk postade i

vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt

Posted by Glorie on Dec-12-2002 15:53:

men gud...

själv tycker ja det är bättre att det är aktivitet<
just dom topicsen är ju alldeles underbara ju, märker man att det inte ska vara så stelt å strikt hållet till just trance....trancediskussioner pågår ändå i andra trådar!!!

Om man vill klanka ner på offtopicstrådar.. kan man lika gärna klanka ner på trådar som slutar med att politisk debatt uppstår!!! Snacket måste ju få gå som det vill i ett forum! öppna nya frågor osv...därför många trådar spårar ur så att säga...vilket är positivt enbart!

ALLA NI som inte uppskattar såna topics kan väl skiiita (grrrrrrrrr) i att läsa dom trådarna då å inte bry er om att svara i dom.. vi andra kanske tycker det är roligt att det överhuvudtaget skrivs...

morrrr

suck....

Trots att det är ett trancerelaterat forum, hur mycket kan man snacka om det eg? Om ni börjar läsa i andra forum, exempelvis olika engelska (australien, england, usa) kan ni få se att där minsann e väääldigt många trådar offtopics!

Posted by reveal on Dec-12-2002 15:53:

25 av 49 trådar som rörts de senaste 10 dagarna är trancerelaterade

Posted by Glorie on Dec-12-2002 15:54:

quote:
Originally posted by reveal
nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf

vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt

Mycket bra talat...

Posted by robstar on Dec-12-2002 16:15:

Ja använder dom andra forumen till de.
Ja tycker de e kul att vi kan snacka om vad som helst här inne.
Och om de e nån som vill prata om nån fest lr nått annat så ere väl bara att göra de.

Posted by Vizay on Dec-12-2002 21:49:

asså svenska delen är till för att samla alla svenskar på forumet på en plats där vi kan använda vårat eget språk...ja menar de finns produktion, dj, promo, vad heter låten å allt redan.....jag ser de olika språkdelarna som hemspråksdelar av chillouten....man kan snacka om lite vad som med folk som delar ens intresse å e ganska likasinnad som en själv

Posted by Glorie on Dec-12-2002 22:05:

KarateKid

Vizay, word up!

Posted by AC. on Dec-12-2002 22:45:

Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite

Posted by reveal on Dec-12-2002 23:24:

quote:
Originally posted by AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite

det håller jag helt å hållet med om

Posted by mindshooter on Dec-12-2002 23:27:

quote:
Originally posted by AC.

så sant så sant....detta är ett diskussionsforum och ingen chat. Hade ni velat chatta så hade ni kommit till mIRC kanalen som Vizay startade.

Jag har väl som alla andra märk ökningen vad gäller icke trancerelaterade trådar. Man kan juh tycka vad man vill men det blir vad man gör det till. Vill man diskutera trance så är det bara att starta en diskussion...finns mycket plats för sådant. Dessutom har ni hela Music Discussion bara för sådana diskussioner. om ni ser något intressant där som ni vill föra upp i ljuset och dela med er av så kör upp en paralell diskussion på svenska här bara

Nemas problemas right Jag diggar julstämningen hära fett!

PS: Julmust är fett me rejv

Posted by robstar on Dec-12-2002 23:32:

quote:
Originally posted by mindshooter

PS: Julmust är fett me rejv

Julmust är inte rejv!
De är Techno!

HaHa!

Posted by dbl on Dec-13-2002 07:00:

quote:
Originally posted by robstar
Julmust är inte rejv!
De är Techno!

HaHa!

DE är techno???
e julmust människor???

checkade förresten precis only dj's sidan robstar och varför står det "Parker (DJ Tiesto Trancer!!)"????

Posted by Vizay on Dec-13-2002 11:25:

julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig

Posted by mindshooter on Dec-13-2002 17:11:

quote:
Originally posted by Vizay
julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig

dålig trance är oxå tråkig
precis som en dålig film hehe...
Bra progressive äger!

Julmust är rejv. Jag bestämmer!

Posted by Vizay on Dec-13-2002 17:34:

iofs sant mind...all dålig musik e tråkig...men just progressive e sjukt tråkigt om den e dålig.....bra prog däremot...mumma

Posted by mindshooter on Dec-14-2002 00:02:

quote:
Originally posted by Vizay
mumma

mmmmm vi snackar Moogwai - Labyrinth part 2, vi snackar Piledriver, vi snackar Flemming...mumma minst sagt....

Shit pommfritt

Posted by WhiteRussian on Dec-14-2002 02:01:

Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå,
Retas bara...men viss sanning har det juh.

Ni får diskutera precis vad ni vill, men julmust, glass å godis diskuterar jag hellre pårökt med mina polare, då är det mycket roligare,

Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka,

Posted by Virus on Dec-14-2002 02:42:

hårdrock

Posted by mindshooter on Dec-14-2002 10:13:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka,

Jag ska faktiskt se Airbase nästa fredag...helt gratis. Ska uppträda där, 600 pers kommer. hur många av er?.......

Justeja, ingen (bara steve )

Posted by Glorie on Dec-14-2002 11:46:

Love Poundin' Sensation

schyst asså du kommer poia byxorna av alla trancekillar Mind
faaen, hade oxå velat gå

Pages (2): [1] 2 »