TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Adam Beyer
Adam Beyer
Sveriges klarast lysande elektroniska stj�rna skulle man v�l kunna s�ga. Han g�r debut (som f�rsta svensk tror jag) p� det klassiska brittiska radioprogrammet 'The Essential Mix' p� s�ndag, vilket �r en stor prestation.
Jag har inte sett honom live, men de set jag h�rt per mp3 har jag diggat h�rt. Har ni sett honom, vad tyckte ni och var brukar han spela nuf�rtiden??
han lirar en massa techno...(Hoppas jag inte �r helt ute och cycklar nu) Kan inte fatta att jag missat honom de g�nger han spelat i sthlm... K�nns lite surt
| quote: |
| Originally posted by AC. Kan inte fatta att jag missat honom de g�nger han spelat i sthlm... K�nns lite surt |
Adam Beyer �r v�l tillsammans med Cari Lekebush en av Sveriges st�rsta technostoltheter genom tiderna.
Jag har sett honom live, han �r mkt bra!
Har h�rt en del av han og han har imponert meg veldig
jo, han �r duktig...mycket duktig.
Adam Beyer �r grymt bra imo.....
Gillar hans livesets � mixade skivor...Dock aldrig sett honom live.....
Kungen...Tack f�r infon om att han lirar p� Essential mix...

| Originally posted by x-dream Kungen...Tack f�r infon om att han lirar p� Essential mix... |
). Har mailat skivbolaget, men dom verkar inte vara p� alerten.
| Originally posted by King of Clubs Lugnt :P Vet inte om han f�r b�da timmarna eller bara en. Hoppas p� det f�rsta alternativet. |
H�rde han p� kryssningen, enomrt imponerad! S� sk�nt att h�ra riktigt bra techno och inte massa fjantig desto-tyngre-monotonare-m�rkare-destob�ttre.
Grymt sk�nt set. Skulle vilja ha en tracklist, men men, vad g�r man, 
jeg h�rte han p� ilt forrige m�ned, og det ROKKA sinnsykt!!
dritfet techno!!

akkurat som jeg hadde h�rt p� mixalbumene og livesettene av han
fikk for�vrig vite at han spilte Cave's "Street Carnival" p� luciakryssningen natt til fredag, og det er sinnsykt kult
h�per han spiller den i essential mixen i kveld og, da blir det bra pr for plata

whiterussian: l�t nummer 4 eller 5 i settet hans var Cave - Street Carnival, som kommer ut p� Ingoma labelet til Ben Sims om ikke s� veldig lenge!
Ja fyfan, Adam lirar och proddar nice techno.... har fastnat
kratftigt f�r Adam Beyer & Peter Benisch`s-Sweden...tjockt nice !!!
Han lirar p� the essential mix nu f�r den som undrar.
http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/essentialmix/
rippar fr�n och med nu... missat b�rjan iof men jag tror v�l man kan lyssna om igen senare... d� kan jag g�ra en full rip om man gillar settet
Fan ox� missa detta....F�r leta efter den senare idag.....
Jag lurades lite eftersom jag skrev att han skulle spela p� s�ndag, sorry. Men det var f�r att det stod 15/12/02 p� Radio One hemsidan. T�nkte inte att det gick p� natten efter kl. 12
Men det vore ju v�ldigt m�rkligt om det inte rippades.
| Originally posted by King of Clubs Jag lurades lite eftersom jag skrev att han skulle spela p� s�ndag, sorry. Men det var f�r att det stod 15/12/02 p� Radio One hemsidan. T�nkte inte att det gick p� natten efter kl. 12 Men det vore ju v�ldigt m�rkligt om det inte rippades. |