TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
Pages (3): [1] 2 3 »
רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
עניין של שתי שניות 
למי שלא מבין על מה אני מדבר שיסתכל מתחת לחתימה שלי...
nice... nice one.
בוא ניבדוק תעניין
*.Edit.*
לא עובד לי...
מגניב
lemme try
הופהההה
אדיררר!
וואי רונן אתה מלך
גנבתי את זה
וגם את השורה עם הצבא רק עם שינוי
מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Sniper בוא ניבדוק תעניין *.Edit.* לא עובד לי... |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ קודם כל אתה צריך להרשם אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו (צריך למלא שמה שם וססמא) אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה |
| quote: |
| Originally posted by Sniper תודה גבר:]] |
.
האם זה עובד??

איזה דבר בן זונה!!!
יאללה עכשיו כל
ILTA
יהיו עם כאלו דברים בחתימות שלהם
זז לנסות!
Try :P
אחלה סידרתי את זה:P
וזה עובדדדד
שיט!
אני לא מצליח לסדר את זה..
מישהו יכול לרשום בדיוק את השורות שצריך להוסיף כדי שזה יפעל???
אה
הסתדרתי בסוף ..
לא ידעתי שצריך לכוון את זה באתר שלהם
זה אחד התותחים
פאק זה לא רושם לי מה זה מנגן
סעממק
אלעד בטח לא הגדרת את ה
PLUGIN
כמו שצריך
לא יודע זה משגגעעע
אותי
הכי גרוע תקשר אלי אני אסביר לך
מקווה שזה עובד..
| quote: |
| Originally posted by DjChook הכי גרוע תקשר אלי אני אסביר לך |
וואלה אח שלי שיחקת אותה...אהבתי
הקטע המצחיק כל
TA
שמים אחד כזה השרת של
audio-tracker
לא יעמוד בעומס..
בדוק
ואלעד... אתה יודע שאתה יכול להתקשר בכל מצב
![]()
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.