TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by eXeTik on Dec-15-2002 08:54:

Big Ears רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?

עניין של שתי שניות

למי שלא מבין על מה אני מדבר שיסתכל מתחת לחתימה שלי...


Posted by Sniper on Dec-15-2002 09:21:

nice... nice one.


Posted by Sniper on Dec-15-2002 09:36:

בוא ניבדוק תעניין



*.Edit.*

לא עובד לי...


Posted by m0sh on Dec-15-2002 11:34:

מגניב


lemme try

הופהההה


Posted by warpedd_ on Dec-15-2002 13:51:

אדיררר!


Posted by MasterP on Dec-15-2002 13:52:

וואי רונן אתה מלך

גנבתי את זה
וגם את השורה עם הצבא רק עם שינוי

מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by warpedd_ on Dec-15-2002 14:00:

quote:
Originally posted by Sniper
בוא ניבדוק תעניין



*.Edit.*

לא עובד לי...


קודם כל אתה צריך להרשם
אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו
(צריך למלא שמה שם וססמא)

אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה


Posted by Sniper on Dec-15-2002 14:21:

quote:
Originally posted by warpedd_
קודם כל אתה צריך להרשם
אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו
(צריך למלא שמה שם וססמא)

אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה


תודה גבר:]]


Posted by MasterP on Dec-15-2002 14:23:

quote:
Originally posted by Sniper
תודה גבר:]]


זה הכל באתר שלהם אחי...
בכל אופן משהו גאוני


Posted by SiLvErSkY on Dec-15-2002 15:03:

.


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-15-2002 15:12:

האם זה עובד??


Posted by Q-PiXeL on Dec-15-2002 15:25:

איזה דבר בן זונה!!!

יאללה עכשיו כל
ILTA
יהיו עם כאלו דברים בחתימות שלהם


זז לנסות!


Posted by Narcotic Mind on Dec-15-2002 15:38:

Try :P


Posted by Sniper on Dec-15-2002 18:05:

אחלה סידרתי את זה:P
וזה עובדדדד


Posted by clubber@work on Dec-15-2002 18:32:

שיט!
אני לא מצליח לסדר את זה..
מישהו יכול לרשום בדיוק את השורות שצריך להוסיף כדי שזה יפעל???


Posted by clubber@work on Dec-15-2002 18:56:

אה
הסתדרתי בסוף ..
לא ידעתי שצריך לכוון את זה באתר שלהם


Posted by DjChook on Dec-15-2002 19:22:

זה אחד התותחים


Posted by Sniper on Dec-15-2002 19:49:

פאק זה לא רושם לי מה זה מנגן
סעממק


Posted by DjChook on Dec-15-2002 19:50:

אלעד בטח לא הגדרת את ה
PLUGIN
כמו שצריך


Posted by Sniper on Dec-15-2002 19:55:

לא יודע זה משגגעעע
אותי


Posted by DjChook on Dec-15-2002 19:58:

הכי גרוע תקשר אלי אני אסביר לך


Posted by NyKoN on Dec-15-2002 19:59:

מקווה שזה עובד..


Posted by Sniper on Dec-15-2002 20:03:

quote:
Originally posted by DjChook
הכי גרוע תקשר אלי אני אסביר לך


רק בשביל זה אתה רוצהשאני יתקשר אלייך
??????


Posted by Rising on Dec-15-2002 20:11:

וואלה אח שלי שיחקת אותה...אהבתי

הקטע המצחיק כל
TA
שמים אחד כזה השרת של
audio-tracker
לא יעמוד בעומס..


Posted by DjChook on Dec-15-2002 21:12:

בדוק

ואלעד... אתה יודע שאתה יכול להתקשר בכל מצב


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.