TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zuruck!
Pages (2): [1] 2 »
Zuruck!
Mja!! Ik ben er weer!!! Alive and kicking en niet van plan jullie snel weer te verlaten. Mag pas in September weer naar t butenlan 
Mijn website is oud, maar voor degenen die willen wete wat ik allemaal heb meegemaakt heb ik thee (koffie), koekjes en een dozijn fotoalbums... hehe
Bottom line: ik ben blij dat ik weer wat tijd aan TA kan besteden en blij omdat ik er een GEWELDIGE levenservaring bij heb 
Kusje Josta
ha, zat net nog te denken dat je een dezer dagen terug moest zijn
Welcome back Jos!
Haaaaa!
welkom terug! en nu is het weer tijd om flink los te gaan!
partyyyyyyyyyy!

Jostaaa!! Welkom trug!
Ik las net al in een andere topic dat je het ERG koud vind hier 

Sow Antiphus ook weer blij 
welkom terug
post maar eens een keer een verslag van wat je allemaal uitgespookt hebt 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Sow Antiphus ook weer blij |
Welcome back Proxi
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad daaro in Zuid Afrika. Zal binnenkort die site van jouw wel ff checken, altijd intressant.
welcome back 
weet je al wat je eerste feestje gaat worden? of moet je eerst ff bijkomen van de afgelopen maanden?
Grtz
WooT
hee josta, we hebben je gemist hoor! 
nog leuke fotos met jou en een slang om je nek ofzo? of dat je met je hoofd in een leeuwenbek zit? 
welcome back!
Welcome back! Zeker even wennen aan het weer, niet? Ik zit nu ook nog in Hong Kong, maar vannacht vlieg ik met mijn vriendin ook weer terug naar NL. Nu nog even de dag uitzitten, even relaxen & niets doen.
Het is hier verdomme 25 graden man..en dan terug naar het koude NL...brrrr..
Jij terug, ik terug, iedereen terug
Kan me heel goed voorstellen dat het een hele gave levenservaring erbij is, dat heb ik hier ook mte 1,5 maand china, laat staan jij met je 4 (??) maanden Zuid-Afrika. Volgend jaar wil ik weeeeeer weg!!!
Maareh..ik wil de verhalen wel horen, misschien kunnen we een week ofzo uittrekken? Mag jij eerst, vertel ik daarna mijn verhalen Proximus
Ben je nog op Innercity?
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Jij terug, ik terug, iedereen terug |
Innercity wordt m alleen als ik gratis kan wheheh 
Op zich wel een leuk inkomertje..maar ja...die line up trekt mij echt absoluut niet! En ik denk dat ik komende zaterdag nodig heb om te verhuizen. Tenzij JP me een lift naar Berlijn geeft (PvD verjaardagsfeessie
)
Leuk dat jij ook weer terugkomt Snugs..jammer dat John nog even op zich laat wachten 
| Originally posted by SnuggLe Maareh..ik wil de verhalen wel horen, misschien kunnen we een week ofzo uittrekken? Mag jij eerst, vertel ik daarna mijn verhalen Proximus Ben je nog op Innercity?Greetz, SnuggLe |
Dag schat
,
Leuk dat je weer terug bent in Hollanti. Gister hebben we maar ff kort kenne babbelen omdat ik te verrot was. Zal de schade zo snel mogelijk inhalen 

Dat heb je heel lief gedaan Petrus 
Welkom terug Josta!!
Ik hoop dat je nog naar IC komt, zou leuk zijn!!
Profeetje van me...wat ben je toch een topper 
Flipper...ik kan niks beloven maar ik zou t ook top vinden om jullie weer eens te zien! 
WHOOOOOEEEEEEHHHHHOOOOOOOEEEEEEEEEEE 
Hallo apelflapje van me!!!
/me pakt de poedersuiker

NU ALWEER 4 MAANDEN VOORBIJ?!?!
Sjemig wat gaat dat hard...
Hoop dat je t enorm naar je zin gehad hebt,maar dat denk ikwel
Ik voel alleen wat "nattigheid" wat minder voor je is denk ik..
Als dat zo is,wat ik nie hoop voor je,wens ik je lots of sterkte..
In ieder geval is daar de poedersuiker van wavje,de tederheid van peetje en de saamhorigheid van de TA-clan waar je op zn minst rottigheid mee kunt beleven

welkom terug in het koude natte trieste nederland 
die 4 maanden zijn idd snel voorbij gegaan! maar dat ligt meer aan mij dan aan de tijd 
volgende nexus duurt nog even helaas want de is er net 1 geweest en die zat heel kort op die ervoor! maarja we lezen het vanzelf wel als iris het weet 
Nu alweer 4 maanden voorbij.
Gaat echt snel 
Maare welkom terug 
hey
, ik heb je gezien op addiction toen, siesta vertelde me net wie je was 
welcome back
Nou, welkom terug dan maar he 
tijd gaat hard zeg......
welcome backjes, mevrouw proximus
| Tenzij JP me een lift naar Berlijn geeft |