TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- arctic soundsystem - Impulse <--ny version
arctic soundsystem - Impulse <--ny version
jaaahapp d� vare dags att sl�ppa ut den f�rnyade versionen av min senaste kreation d�r�
har fixat till kicken � hela beatdelen och �ven �ndrat ljudet p� basslinen, lagt till lite sm�ljud osv... 
Ladda hem (ni vet, h�gerklick osv.)
bara � tanka hem � b�rja ge feedback igen 
najs, jag gillar den iallfall 
jag kan remixa den igeng�ld f�r hj�lpen med reason 
hehe go ahead....du f�r g�rna g�ra en remix f�r mig 
l�t riktigt nice vizay 
man tackar man tackar 
men hall� har ni inget att klaga p�? 
| quote: |
| Originally posted by Vizay man tackar man tackar ![]() men hall� har ni inget att klaga p�? |
| Originally posted by dbl inte �nnu.. kanske hittar n�got senare.. skall ta och slita den i stycken.. skall f� dig att sk�mmas.. att ALDRIG MER BES�KA FORUMET.... *MUHAHHAHAHAHAHA* |
| Originally posted by Vizay hehe you scare me |
weeee....ma god.. va duktig du e lille Peter! I stand impressed again
riktigt lovande allts�..
gillar d soundet du har vid 1.37, det som e hela tiden 
gillar hur den startar me
j�ttebra
slingan e j�ttefin d�r vid fyra minuter...
ja den forts�tter ju ett tag...� fin �verg�ng d�r igen vid 4:30..
ingenting att klaga p� 
keep up the good work
ass� jag blir helt upprymd � glad n�r jag f�r s� bra kritik p� l�ten...k�nner mig som en fem�ring innan julklappsutdelningen 
tack �terigen f�r allt ber�m osv.....� lova � s�g till om ni hittar n�got d�ligt 
| Originally posted by Vizay ass� jag blir helt upprymd � glad n�r jag f�r s� bra kritik p� l�ten...k�nner mig som en fem�ring innan julklappsutdelningen ![]() tack �terigen f�r allt ber�m osv.....� lova � s�g till om ni hittar n�got d�ligt |

| Originally posted by dbl efter att ha lyssnat p� den igen s� tycker jag att kicken e r�kass. och basen... fy.. m�r illa av den. hihaten e s� j�vla booooring... k�nner f�r att kl�ttra upp p� taket och sl�nga mig ner n�r jag h�r den ![]() stringen.... jadu... ett skott i pannan tack kan jag samman fatta den med. melodin.... herregud.. min lillasyrra p� 5 �r som aldrig ens har gjort n�tt med musik f�rutom g�tt runt och sjungit typ britney spears och massa barnvisor typ skulle gjort den b�ttre. snare rollen.... omg... s�tt en kniv i ryggen p� mig och vrid om tack. piano slingan... herregud.. n�r jag h�r den �nskar jag att min dator sk�rm skall explodera rakt i mitt ansikte och och l�ta mig f� slippa det olidliga ljudet den d�r clappen eller vad det nu skall vara... det l�ter fan s� mycket b�ttre n�r en samling sm� ungar som knappt kan klappa klappar i otakt... d�r har du exakt vad jag tycker |
Originally posted by Vizay aja f�r v�l ta livet av mig d� som kompensation f�r ditt lidande |
| Originally posted by dbl tack s� mycket... det gl�der mig att du bryr dig om mig |
| Originally posted by Vizay puss �lskling |
| Originally posted by dbl *r�r mig sakta bort�t* |
| Originally posted by Vizay s��������������tnoooooooos *hoppa emot � vifta med armarna redo f�r en stoooor kjam* |
va gullig du e n�r du springer s�d�r....f� ja kjama dig? 
| Originally posted by Vizay va gullig du e n�r du springer s�d�r....f� ja kjama dig? |
me kutar in i en gr�nd och b�rjar transforma mig....MWAHAHA f�rs�k att hugga en transformer med en katana!!! 
| Originally posted by Vizay me kutar in i en gr�nd och b�rjar transforma mig....MWAHAHA f�rs�k att hugga en transformer med en katana!!! |
)
*drar ner gylfen*
trodde du visste att alla transformer hade en ljussabel innanf�r gylfen 
| Originally posted by Vizay *drar ner gylfen* trodde du visste att alla transformer hade en ljussabel innanf�r gylfen |
*rattar efter dbl i min imperial-class stardestroyer* 
*anv�nder den nya inbyggda katapulten och hoppar �ver till mellenium falcon och drar iv�g i ljushastighet*