TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- December Mix
December Mix
ny mix varje m�nad, kan det va n�t?
och kom ih�g!, �ven solen har sina fl�ckar 
Endre - December Mix
1.Rising Star Feat. Airwave - Sunspot (DCML Remix)
2.Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)
3.Push Vs. Sunscreem - Save me (Vocal Mix)
4.Solar Factor - No Return (Remix)
5.L.S.G. - The Hive
6.Mesh - Purple Haze
7.Robert Miles - Children (Tilt Remix)
8.System F - Solstice
Time: 55:15
Size: 75,9 MB
Mixed: Live recorded
Endre - December Mix
Nice tracklist mannen !.....drar hem p� en g�ng...
en trogen lyssnare iallfall, hade hoppats p� fler svar lixom..h�r under...mja...
..jag kan faktiskt.
har nyss b�rjat tanka... �terkommer med svar =)
| quote: |
| Originally posted by Connector har nyss b�rjat tanka... �terkommer med svar =) |

| Originally posted by Endre .......�r jag mobba eller n�t? s�g, sn�lla om n�n tycker det |
j/k
| Originally posted by Connector Nja... jag skulle inte s�ga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig j/kAng�ende mixen. �verg�ngarna var helt ok men l�tarna var inte min stil. K�nns som lite f�r mycket gladtrance (och jag gillar lite h�rdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive & Mesh - Purple Haze var sk�na l�tar. En helt ok mix som kommer spelas i igen h�r hemma |

| Originally posted by Endre ok...tack men, jag ska aldrig mer posta en l�t eller en mix id et h�r forumet..ALDRIG, tack vare er ![]() |
visst kompizzz, men jag f�rst�r folk, jag tycker ocks� mixar �r trist, alla k�r ju samma skit och p� samma s�tt
blah!
| Originally posted by Endre visst kompizzz, men jag f�rst�r folk, jag tycker ocks� mixar �r trist, alla k�r ju samma skit och p� samma s�tt blah! |
| Originally posted by Endre ok...tack men, jag ska aldrig mer posta en l�t eller en mix id et h�r forumet..ALDRIG, tack vare er ![]() |

| Originally posted by dbl jo f�rresten.. e det m�jligtviss christina aguelera(how the fuck spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes �gon |
ahhh... just det ja.. s� e det hon stavar...
britney spears e b�ttre... hon har iallafall ett l�tt namn 
Ska tanka helt klart.
Dessa l�tar �r riktigt bra varav en �r gudomlig:
4.Solar Factor - No Return (Remix)
5.L.S.G. - The Hive
6.Mesh - Purple Haze
7.Robert Miles - Children (Tilt Remix)
nu s� nu har man lyssnat klart.....tycker de va en sk�n mix...hittade inget direkt att klaga p� men jag �terkommer nog med lite mer spott � sp� s� fort jag lyssnat igen 
jo en sak...du g�r en backspinn typ...eller scratch eller va man ska kalla det (vid 4.19)...�r detta meningen eller kom du �t vinylen? 
| Originally posted by Vizay nu s� nu har man lyssnat klart.....tycker de va en sk�n mix...hittade inget direkt att klaga p� men jag �terkommer nog med lite mer spott � sp� s� fort jag lyssnat igen ![]() jo en sak...du g�r en backspinn typ...eller scratch eller va man ska kalla det (vid 4.19)...�r detta meningen eller kom du �t vinylen? |
, en en hundradel f�rsen var jag.
| Originally posted by Endre det �r meningen, men det blev lite fel , en en hundradel f�rsen var jag. |
...irriterande n�r man precis inte lyckas med s�nna grejer
Har precis lyssnat klart. Bra mix som vanligt. Orginell blandning av l�tar. 
| Originally posted by Endre det �r meningen, men det blev lite fel , en en hundradel f�rsen var jag. |
| Originally posted by dbl hehe... e det girlfrienden i av:en?? fan vad du byter hela tiden d� har haft samma �nda sedan jag blev medlemm |

| Originally posted by Endre n� ,det �r inte Gurlen, hon v�grar va med p� "trance-kort" ![]() d�rf�r m�ste jag ha andra "trance-chicks", |