TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kerst (vakantie?) wat gaan we doen
Pages (3): [1] 2 3 »
Kerst (vakantie?) wat gaan we doen
Allereerst wens ik alle TA-ers prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.
Maar nu de topic:
De kerst dagen staan voor de deur en dat betekend voor velen van ons vakantie en voor iedereen minstens enkele dagen extra vrij.
Wat gaan jullie doen tijdens deze dagen?
Gaan jullie net zoals ik veel op stap, feesten, zuipen, eten en lamballen?
Party-en op IC en/of Qontact?
Of gaan jullie juist actief doen tijdens een wintersport vakantie?
Ik blijf dus lekker thuis, veel stappen en af en toe flink doorzakken, lekker eten, een dagje stadten en ik hoop dat ik nog een keertje kan schaatsen. Party-en zit er voor mij helaas niet in.
PS: voor de mensen die gaan ski�n, waar gaan jullie?
ik ga namelijk met carnaval ski�n en wil volgend jaar eens nar een andere plaats.
Waar hebben jullie goede ervaringen?
Mooie pistes, gezellig stappen?
Werken werken werken.
Voor de echte arbeider bestaat zo iets niet. vakantie pffhuu, mietjes

Ik gaat zeker een aantal avonden lekker feesten, voor de rest beetje werken en me hele kamer verbouwen dus ben wel druk in de vakantie. Ook staat het nog in planning om te leren voor hertentamen, maar of dat er van komt zien we nog wel
2de kerstdag, eigenlijk avond, naar de e3 in duitsland. heerlijk 
natuurlijk ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast
ik ga eigenlijk hetzelfde als raoel doen, beetje feestvieren, veel drinken (vooral met nieuwjaar), en beetje niks doen
| quote: |
| Originally posted by Nook 2de kerstdag, eigenlijk avond, naar de e3 in duitsland. heerlijk |
Innercity
huuswerk
Qontact
huuswerk
leren
huuswerk
leren
nix
| Originally posted by raoel Vriend van me is er een week of 3 geleden geweest. hij dacht dat ik me er wel zou hebben vermaakt omdat ze een zaal hadden met veel 'trance' muziek (das de zwarte zaal geloof ik) hij is er niet zo'n liefhebber van en vond het dus maar matig. Zeker omdat je er een hoor caf�tjes had waar helemaal geen muziek aan stond Erg vreemd, hij wist ook niet of dat dit normaal was De andere grote zaal (witte) is vooral R&B. Dan heb je nog enkele kleinere zalen. |
Er zal niet zo heel veel veranderen doe eigenlijk altijd al dingen die ik doe als ik ook vakantie heb, ga alleen wat meer werken denk ik en wat extra feessies bezoeken.
iig veel geld spenderen.
mijn kerstvakantie begint na aankomende vrijdagmiddag:
*kerstdiner met mn werk
*hardstylefeestje in apeldoorn (de 20e)
*vrij van stage (eindelijk!, na 18 weken hard werken
)
*veel dvd's kijken (heb nog veel films liggen waar ik niet aan toe ben gekomen)
*kerstdag fondue�n met m'n ouders+bro
*qlubtempo #13 op de 28e
*op stap met een paar zweedse dames in haarlem & a'dam (waarvan 1 TA)
[als alles goed gaat..]
*naar huisje van de ouders van 1 van m'n vrienden in Zeeland met een groep waar wij oud&nieuw gaan vieren met veel knal & flitswerk en de nodige versnaperingen 
fijne dagen iedereen!
innercity, werken, kerst, werken, oud en nieuw, werken
dat wassum wel weer 
| Originally posted by ScuL *op stap met een paar zweedse dames in haarlem & a'dam (waarvan 1 TA) [als alles goed gaat..] |
uuuuh, werken?!
Nee, vink nie erg. Is nml vet gezellie!
| Originally posted by Jappio innercity, werken, kerst, werken, oud en nieuw, werken dat wassum wel weer |

Nou, ik heb dus geen vakantie. Sterker nog, dit jaar heb ik naast de offici�le dagen helemaal geen vrije dagen, behalve 2 januari (dat MOET ook wel
)
27 december moet overdag eerst werken en 's avonds moet ik draaien op een feest in Amersfoort (techno en acid feestje, hihi, en daar draai ik dan, grappig toch?
)
Oud en nieuw vieren we in Rotterdam. Vrienden van ons hebben een pand gekraakt (als zijnde atelier), aan de Maas, met een van de beste views over Rotterdam. Daar zetten we een soundsystempje neer, en gaan we feestvieren en draaien tot we er bij neer vallen. joechei! 
Van mij kunne jullie allemaal lekker de pest krijgen volgend jaar, smerige betweterige rukkertjes!!!
Effe kijken:
- werken op IC als het een beetje meezit
- met oud&nieuw gezellig hier een beetje hangen en uitgaan
- beetje studie bijwerken, mag ook wel eens (maar niet te veel natuurlijk)
- veeeeeeeeeeel slapen
- beetje films kijken en zo
- als het even meezit nog wat werken
- beetje shoppen, platen en zo
Lekker rielekst dus.. Heb er echt zin in !
Ik ga me vanaf morgen helemaal de tyfus merken met LOTR2... dan de 24e ff eten met me ouders omdat zij dat zo leuk vinden... Dan ga ik me nog meer de tyfus werken met kerst, en de rest van de kerst ga ik slapen want ik hou er helemaal nie van... en dan de 27e laat ik me collega's in de steek en ga ik lekker een weekje op me gat zitten in een bungalowhuisje met nog een stelletke randdebielen met misschien een uitstapje tussendoor naar Qontact... En als ik dan terug ben zitten we alweer een endje in het nieuwe jaar en heeft hopelijk iedereen z'n handjes er nog aan zitten en zijn ze hopelijk allemaal die hele kerst ellende weer vergeten zodat ik weer rustig verder kan met me leventje 
Ja kga ook niet echt een boeiende vakantie tegemoet.
- Leren voor 3 tentamens
- Huisje in Drenthe voor een weekje
- Qontact
- maybe IC
- Lekker nix doen

1e week:
Werken
leren
verhuizen
ic
the q met oude en nieuw
2e week: wordt behoorlijk veel leren 
Euhhh aangezien ik voor de tweede keer gezakt ben voor mijn rijbewijs heb ik bijna geen geld meer.
dus moet ik maar veel werken en werken en werken
2de kerstdag wel uit. En met oud en nieuw gan we met de kameraden van huis naar huis. Oja en ook nog heel wat huiswerk maken want ik moet nu toch een keer mijn tentamens halen.
- 20 december hardstyle feestje in Apeldoorn (same as ScuL
)
- 27 december hardstyle feestje in Rijssen
- 28 december Qlubtempo #13
Voor de rest beetje shoppen met mn vriendin en gezellie hele dagen in bed doorbrengen 
Ik ga wel een leuke vakantie hebben

humz, weet het nog nie helemaal.. wordt denk ik een heeeele rustige vakantie, misschien zelfs de laatste volle kerstvakantie in jaaaaaaaaren
.. iig moek mn compu thuis opnieuw installen, dies echt op sterven na dood, dus een ingrijpende operatie is hard nodig
... verder met een beetje mazzel ook maar meteen die kabel installen (jaja)... dan kerst.. sja, beetje de bekende meuk, thuis met family, naar family toe
.. donderdag tot zaterdag denk ik een uitgaansmarathon met de 27ste een hardstylefeessie in Rijssen (same as kuipers
) en zaterdags misschiiiieeen nog een Armin dubbel in de randstad
... dan hebbik nog een week over waarin oud en nieuw valt.. hoek da ga invullen weet ik nog nie... misschien met alle maats @ my home
, kratje pils erbij, muziekie op
. mocht het echt zwaaaaar zuigend gaan lijken en mochten er toch nog kaartjes voor qontact zijn dan doek dat maybe ook nog wel, maar daar ga ik nie vanuit... ben een beetje opgebrand en SNAK echt naar een vakantie chillen en nix doen...
oja, in theorie doek ook nog wat voor school 
Werken, ben maar paar dagen vrij.. verder geen ene zak doen