TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Docklands Closening Party
Docklands Closening Party
This will be the absolutely last party on the legendary Docklands.
21-12-2002 22:00-09:00 @ Docklands
Lineup
Live on stage: Son Kite (Digital Structures, Flying Rhino), Vibrasphere (Spiral Trax, Transient), Artax (Spiral Trax,Digital Psionics)
Dj`s: Markus (Digital Structures)
Faceless( Kalimax,Moonflower),
Jonas (Logic Bomb,T.I.P World), Tsekas (Moonflower)
Make sure you don`t miss it. All kinds of Progressive and Psychedelic Trance will be played. BE THERE IN TIME!!!
Tickets: 160Sek presale at Milky Way Records (Tyska Brinken 32, Gamla Stan,08-212089) 180Sek at the door.
Don`t miss this party!! It's your last chans...
tr�kigt att dom ska st�nga...indeed
jag kommer f�rhoppningsvis att komma dit trots min �lder...men inget e s�kert �nnu...n�n mer som ska dit?
K�nns som ett m�ste... Nostalgitripp helt enkelt!
nehepp.. d� fick man inte uppleva docklands n�n g�ng d� inte 
| quote: |
| Originally posted by Vizay tr�kigt att dom ska st�nga...indeed jag kommer f�rhoppningsvis att komma dit trots min �lder...men inget e s�kert �nnu...n�n mer som ska dit? |
Det �r juh dagen efter om du inte hajat det...
Gaaah jag har inte k�pt biljet �n... Har inte haft tid, j�vla tentor!!! Orkar fan inte st� i k�... h�ll p� d� n�r jag fick k�a i ca 1H till astral f�rra �ret...
| Originally posted by mindshooter Du kommer inte orka efter fredagen Det �r juh dagen efter om du inte hajat det...Festen heter Termination f�rresten... skulle va kul att g�..har aldrig varit till dockan |
Tai Redbull �r hemligheten
| Originally posted by mindshooter Du kommer inte orka efter fredagen Det �r juh dagen efter om du inte hajat det... |

Kan upplysa om att alla f�rk�psbiljetter nu �r slut... Kom tidigt!!
fanns iofs redan ett topic om detta...
ska inte g�... har inte r�d...
tr�kigt att dom st�nger sveriges b�sta ute st�lle med trance har varit d�r 2 g�nger d� har det varit underbart hoppas det �ppnas igen hoppas verkligen det
| Originally posted by Trance Christer tr�kigt att dom st�nger sveriges b�sta ute st�lle med trance har varit d�r 2 g�nger d� har det varit underbart hoppas det �ppnas igen hoppas verkligen det |