TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pink is stoer!
Pages (2): [1] 2 »
Pink is stoer!
grappig bericht:
Pink prijst XTC aan
Van onze redactie
AMSTERDAM - De controversi�le zangeres Pink ligt behoorlijk onder vuur na ��n van haar laatste uitspraken. Daarin stimuleert zij kinderen om XTC-pillen te slikken. De popster is er namelijk van overtuigd dat die kinderen een dosis zelfvertrouwen geven.
"Ik was altijd van mening dat ze XTC-pillen in de lunch moesten uitdelen op scholen, dan leren die kids tenminste echt wat nuttigs. Bush zou het sowieso eens moeten proberen, dat staat vast", aldus de uitspraken van Pink, die zelf ook niet vies is van een pilletje op zijn tijd.
"Ik ben er achter dat je veel meer kunt met drugs op; je kunt de grootste muurbloem zijn en met een pilletje op opeens de dansvloer onveilig maken", zo prijst ze de gevaarlijke drugs aan.
Met deze uitspraken heeft Pink zich natuurlijk de antidrugs stichting op de hals gehaald. "Als Pinks idee om kinderen te helpen bestaat uit het stimuleren om pillen te slikken die je hersenen aantasten en zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben, zouden wij haar willen vragen te stoppen met de drugs die ze zelf neemt. Ik heb liever dat popsterren hun eigen talenten uitdragen dan de stomheid van hun statement", aldus een woordvoerster van de stichting.
bron
ik had al een lage dunk van haar maar nu is die nog lager
weten we meteen wat voor iq pink ongeveer heeft.
Zou het door de xtc Zijn gekomen misschien?
Ga iemand ff een schijn werkelijkheid voorzetten. Een kind met faalangst dat uiteindelijk alleen nog maar met een pil iets durft te doen. Daar heb je wat aan in de maatschappij.
echt snugger is ze niet he...
ik vind het juist wel cool dat ze open-minded is..
reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt.
Pink ![]()
| quote: |
| Ga iemand ff een schijn werkelijkheid voorzetten. Een kind met faalangst dat uiteindelijk alleen nog maar met een pil iets durft te doen. Daar heb je wat aan in de maatschappij. |
| Originally posted by AlFerox dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen? gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
| De popster is er namelijk van overtuigd dat die kinderen een dosis zelfvertrouwen geven. |
| Originally posted by AlFerox reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt. |
ik vind dat er nogal een groot verschil is tussen iemand die alcohol drinkt om zelfvertrouwen krijgen dan een kind een pilletje geven om zelfvertrouwen te krijgen
maarja, dat is maar een mening van iemand die nog nooit drugs heeft gebruikt en wel 2 � 3 keer per week uit gaat om zich klem te zuipen 
| Originally posted by ScuL ik had al een lage dunk van haar maar nu is die nog lager |

bull
ga jij je drugs maar ergens anders promoten.
als 1 ding me stoort aan nederland dan is het wel het liberale drugsbeleid.
Nee alcohol is lekker
Maar on topic: die laatste single van Pink is wel heel duidelijk...
Zoek de songtext maar eens op
| Originally posted by AlFerox ik vind het juist wel cool dat ze open-minded is.. reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt. Pink dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen? gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
| Originally posted by ScuL bull ga jij je drugs maar ergens anders promoten. als 1 ding me stoort aan nederland dan is het wel het liberale drugsbeleid. |
alcohol ook niet trouwens.
wat jij zegt is waar, iris. het heeft ook helemaal geen zin om het te verbieden. mensen blijven toch lekker doen waar ze zelf zin in hebben en dat kan ik niet veranderen. maar dat kan me toch wel storen of niet dan?
dat zie je aan noorwegen ook trouwens. alcohol is daar grotendeels verboden (sterke drank sowieso) en er lopen de meeste zatte zwervers op straat van heel europa.
ik wist dat in Scandinavie de alcohol heel duur is, mar wist niet meer zeker of het verboden was of niet, had dus het zinnetje (met daarin dat je daar dus onwijs veel alcoholverslaafden hebt) maar weer weggehaald uit vorige reply 
Tuurlijk mag jij je ergens aan storen. Storen staat vrij (alleen is het niet goed voor je gezondheid, misschien zelfs nog wel slechter dan een pilletje op zijn tijd, hihi
)
Ik vraag me alleen af waarom je je stoort. En waar je je precies aan stoort (zonder te flamen hoor, gewoon uit interesse
)
het is ook niet verboden in heel scandinavi�.
in denemarken is het alleen heel erg duur.
in zweden is het ook redelijk duur maar vervangend alcoholvrij en "laagalcohol"-bier is net zo goedkoop als in in nederland.
echter hebben ze daar een speciale staatswinkel voor sterke drank.
zodat mensen een gevoel van schaamte moeten krijgen als ze alcohol moeten kopen. (sommigen zijn zelfs met tralies e.d. ingericht).
in noorwegen is lichte alcohol ongelovelijk duur en sterke alcohol grotendeels verboden.
verschilt dus per land nogal.
wat me er precies aan stoort is iets wat ik niet eenvoudig kan uitleggen. ik heb gewoon het idee dat het niet in een lichaam thuis hoort en kan er al helemaal niet bij dat mensen voor hun plezier drugs nemen. de meeste drugs hebben sowieso het effect de realiteit te verdraaien en dat heeft tot gevolg dat je hersens be�nvloed worden waardoor gedragsverandering optreed. ... ik was nog niet klaar maar heb nu even geen tijd om een langere reply te tikken
| Originally posted by ScuL het is ook niet verboden in heel scandinavi�. in denemarken is het alleen heel erg duur. in zweden is het ook redelijk duur maar vervangend alcoholvrij en "laagalcohol"-bier is net zo goedkoop als in in nederland. echter hebben ze daar een speciale staatswinkel voor sterke drank. zodat mensen een gevoel van schaamte moeten krijgen als ze alcohol moeten kopen. (sommigen zijn zelfs met tralies e.d. ingericht). in noorwegen is lichte alcohol ongelovelijk duur en sterke alcohol grotendeels verboden. verschilt dus per land nogal. wat me er precies aan stoort is iets wat ik niet eenvoudig kan uitleggen. ik heb gewoon het idee dat het niet in een lichaam thuis hoort en kan er al helemaal niet bij dat mensen voor hun plezier drugs nemen. de meeste drugs hebben sowieso het effect de realiteit te verdraaien en dat heeft tot gevolg dat je hersens be�nvloed worden waardoor gedragsverandering optreed. ... ik was nog niet klaar maar heb nu even geen tijd om een langere reply te tikken |
wat je nu zegt komt bij mij heel beangstigend over.
het lijkt net als zo'n virus uit een bioscoopfilm.. springt van mens tot mens en iedereen die er mee in aanraking komt past plosteling zijn principes aan en gaat het 'gehoorzamen' .. ? heil xtc! .... proest ik kom niet meer bij
eventjes terug naar de realiteit: er bestaat geen realiteit!
Iedereen heeft zijn eigen beleving en eigen werkelijkheid. Hoe je dingen interpreteert ligt aan meerdere facturen, vandaar ook dat er geen ��n werkelijkheid bestaat, maar zijn er meerdere werkelijkheden naast elkaar mogelijk.
Neem mensen in een ruzie: dr zijn altijd 2 waarheden. Niet zozeer omdat er eentje liegt, alswel omdat ieder zijn eigen beleving heeft.
Nou zorgen drugs ervoor dater deurtjes worden opengezet naar andere kamertjes (andere gevoelens, andere mogelijkheden van point of view)
Je kunt drugs ook gebruiken om van te leren. Want denk maar niet dat je verknipt of verslaafd bent na 1 keer. Let op, dit is geen overhaalverhaal, want ieder zijn mening, en die respecteer ik (andersom vind ik het fijn als mijn mening ook gerespecteerd wordt). Ik vind alleen dat zoiets als drugs heel gauw maar van 1 kant bekeken wordt. (heb je WEER die werkelijkheid, weer ieder zijn eigen waarheid: je hebt mensen VOOR en TEGEN drugs, maar er zijn er maar een paar die het hele plaatje bekijken...)
soms is negatieve aandacht ook best positief te noemen
pink is weer in het nieuws
beter dan helemaal niet in het nieuws te zijn.
otte
| Originally posted by Eye-Riz eventjes terug naar de realiteit: er bestaat geen realiteit! Iedereen heeft zijn eigen beleving en eigen werkelijkheid. Hoe je dingen interpreteert ligt aan meerdere facturen, vandaar ook dat er geen ��n werkelijkheid bestaat, maar zijn er meerdere werkelijkheden naast elkaar mogelijk. |
Neem mensen in een ruzie: dr zijn altijd 2 waarheden. Niet zozeer omdat er eentje liegt, alswel omdat ieder zijn eigen beleving heeft. Nou zorgen drugs ervoor dater deurtjes worden opengezet naar andere kamertjes (andere gevoelens, andere mogelijkheden van point of view) |
Je kunt drugs ook gebruiken om van te leren. Want denk maar niet dat je verknipt of verslaafd bent na 1 keer. Let op, dit is geen overhaalverhaal, want ieder zijn mening, en die respecteer ik (andersom vind ik het fijn als mijn mening ook gerespecteerd wordt). Ik vind alleen dat zoiets als drugs heel gauw maar van 1 kant bekeken wordt. (heb je WEER die werkelijkheid, weer ieder zijn eigen waarheid: je hebt mensen VOOR en TEGEN drugs, maar er zijn er maar een paar die het hele plaatje bekijken...) |
PINK IS KUTTTTTT
| deels mee eens echter is er maar 1 wetenschappelijke realiteit, de fysieke. dus niet uitgaande van de waarneming van maar ��n persoon. |
| er kan er maar ��n waarheid zijn, en ��n of geen van beiden gelijk hebben. |
| Originally posted by ScuL deels mee eens echter is er maar 1 wetenschappelijke realiteit, de fysieke. dus niet uitgaande van de waarneming van maar ��n persoon. |
| hoeft ook niet altijd zo te zijn. mensen die ruzi�n hebben beiden twee verschillende meningen en de daarbijbehorende argumenten. wil niet zeggen dat er ook twee werkelijkheden zijn daardoor. er kan er maar ��n waarheid zijn, en ��n of geen van beiden gelijk hebben. |
| Originally posted by ScuL het is ook niet verboden in heel scandinavi�. in denemarken is het alleen heel erg duur. in zweden is het ook redelijk duur maar vervangend alcoholvrij en "laagalcohol"-bier is net zo goedkoop als in in nederland. echter hebben ze daar een speciale staatswinkel voor sterke drank. zodat mensen een gevoel van schaamte moeten krijgen als ze alcohol moeten kopen. (sommigen zijn zelfs met tralies e.d. ingericht). in noorwegen is lichte alcohol ongelovelijk duur en sterke alcohol grotendeels verboden. verschilt dus per land nogal. |
| Originally posted by Eye-Riz Hoe je dingen interpreteert ligt aan meerdere facturen, |